Oh wat knap dat je nog niet hebt getest! Haha ik ben zo’n vroege tester, heel irritant Haha. Hopelijk wijzen je syptomen op een zwangerschap! Show je ons je test als het zover is ?
Ja uiteraard! Ik moet zeggen dat ik gisteren erg in de verleiding was om een early-test te halen.. alleen weet ik dan ook dat ik teleurgesteld ben als die negatief is, terwijl het eigenlijk nog niets zegt.. Dus ik probeer tot vrijdag te wachten, maar misschien test ik morgenvroeg wel als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
@ConflictDiamond het klinkt wel super goed! Vooral dat moeie. Ik duim voor de eerste roze binnen een paar dagen! Ik kijk uit naar je testje haha! @Ior in dit geval vind ik die vertraging eigenlijk wel prima, want anders was ik waarschijnlijk pas volgende ronde begonnen haha!
Oh haha, ja dan is het idd beter. Ik had vanmorgen een duidelijk streepje op mijn ovutest, nog niet positief. Vanmiddag weer wat lichter. Heb nog steeds vruchtbaar slijm. Dit was eergisteren en gisteren het meest. Ook sinds vanmiddag een zwaar trekkend gevoel in de onderbuik dus verwacht mijn eisprong wel tussen nu en een week. Of zou het nog langer kunnen duren?
Spannend! Als ik een wat donkerder streepje krijg volgt de dag of 2 dagen erna meestal de positieve test! Vruchtbaar slijm begint zo’n 4 dagen voor mijn positieve test. Heb je een foto van je testjes? Dan kunnen we met je mee kijken. Dit zijn mijn positieve van de action. Sommige vrouwen hebben gewoon ook geen knaltesten, en het hangt er bij mij ook heel erg vanaf of ik drink en plas 3 uur van tevoren.
@sedese Slijm heb ik idd sinds zaterdagavond. Testje van vanmorgen half 8 heeft donkerste streepje. Ik sta om half 6 op, plas gelijk, drink niet en deze is dus mn 2e plas geweest
Hoi, Mag ik nog meekletsen met jullie? Ik ben begin juli gestopt met de pil om te kijken wat de cyclus doet en wil vanaf de komende periode serieus proberen voor een eerste kindje.
Gisteren bij de action ovulatietesten gehaald, nu wachten op menstruatie . Heb de verleiding weerstaan om zwangerschapstest te halen, ik heb er nog drie liggen (over datum, van vorig jaar dus lekker onbetrouwbaar ). Mocht ik denken zover te zijn en die testen zeggen dan positief doe ik wel een nieuwe
Goedemorgen! Nou hier vanmorgen een hagelwitte test, maar verder ook nog geen menstruatie.. Dus we wachten maar even af.. Heb de action test gebruikt, moet zeggen dat die bij mijn dochter destijds ook negatief was en een Kruidvat 2v5 was diezelfde middag wel positief. Dus misschien haal ik die nog even. Afwachten is lastig.. Wat bedoelen jullie trouwens met vruchtbaar slijm?
Die zit er zeker aan te komen! gezellig gemaakt gisteren? volgende ronde ga ik met zulke testen (die jij nu hebt) beginnen aan het weekje sexen voor een baby hahaha. Ik ben nu steeds begonnen op de dag van de positieve test (of dan 2 of 3 dagen va tevoren soms nooit een dag voor mn posi test en dat is wel slim volgens mij)
ah balen zeg! Hopelijk blijft je ongesteldheid weg en test je morgen positief! Vruchtbaar slijm is het eiwitachtige slijm/afscheiding wat je hebt als je ovulatie eraan zit te komen en je in je vruchtbare periode zit. als je het slijm tussen je duim en wijsvinger houdt kun je er draden van trekken. (GOEDEMORGEN ALLEMAAL, LEES DIT NIET TIJDENS JE ONTBIJT HAHAHA) voor en na je vruchtbare periode kan dit niet en is je afscheiding anders.
Jazeker Vanaf cd 8 om de dag en gaan er gezellig mee door Ik ben vandaag pas om half 9 uit bed gekomen dus nog geen testje weer kunnen doen. Nog even wachten