Pfff hier nog steeds misselijk... verdere griepverschijnselen over, maar misselijkheid blijft. Op en af 's ochtends en 's avonds het ergste, maaar ook bij inspanning en heel moe ik zou toch niet al meteen zwanger zijn.... ik zit nu op cd 22/23 en ik heb mn ei vermoedelijk op dag 12/13. Nog een paar dagen tot mn NOD, we gaan het zien. Bij mijn zoontje was ik de eerste 3 maanden continue misselijk, ook al voor de positieve test. ha ha ha gekmakend is het. Kan net zo goed de nasleep van de griep zijn hehe.
Je hebt nog geen testje gedaan? Volgens mij als je misselijk bent van een zwangerschap zou je ook al positief testen (je maakt immers hcg aan...) je houdt het nog spannend!!
De app heet femometer. Ideaal om erin bij te houden, hoef ik ze ook niet te bewaren Wat @Poezemens zegt, als dit van hcg komt zou je een streepje moeten zien op een test
Ik wacht nog tot mijn NOD, als ik nu positief test, nog geen zekerheid, als wit is, weet ik niet of ik echt niet zwanger ben en als wel streepje, dan nog grote kans dat het mis gaat voor m'n NOD, dan had ik liever niet geweten. En bij mijn zoontje testte ik op of dag na mn NOD ook nog geen knalstreep. Nog paar dagen geduld dus .....
@Ior Kijk die is duidelijk! Dat is fijn . NU lekker het bed in! Ik wil je hier niet zien @shiltje Tuurlijk kan dat! je bent al 10/11dpo, dan kan je echt al symptomen hebben. Je bent er dan wel vroeg bij, maar sommige vrouwen hebben dat. IN dat geval zou je waarschijnlijk ook al positief testen omdat de HCG levels vrij hoog zijn. Maar goed, vooral wachten hoor. Welke dag ben je van plan te testen? Ik duim alvast!
ik gebruik nu die van clear Blue met 4 dagen indicatie. Ook wel echt super duidelijk, maar heel duur. Misschien dat ik deze ga proberen als t deze komende dagen niet lukt!
Ik hoop dat ik het uithoud tot na mn NOD mits ik niet ongi word natuurlijk. Ik heb ook gewoon nog geen test gekocht hehe, dat scheelt
Wanneer is dan je ei? Dus na hoeveel tijd na lh piek is ei en moet je t gedaan hebben? Probeer die pieken te begrijpen en wanneer t t beste is om ei te bevruchten.
Ik verwacht eigenlijk morgen of zondag mijn ei. Vanmorgen ovu test van cb gedaan. Helemaal geen lh piek nog. Snap er echt helemaal niks van. Misschien vanavond nog een keer proberen. En anders sowieso morgen weer proberen. Vanaf maandag wel om de dag aan t klussen.
Nou mijn lichaam houdt me flink voor de gek helaas. Nog steeds een witte test, maar verder ook nog niets.. dus heel vaag. Ik werd er wel op gewezen dat ik pas een paar weken geleden echt gestopt ben met borstvoeding, en dat dat de hormoonhuishouding flink door de war kan gooien.. dus misschien is mijn cyclus wel ontregeld daardoor. We wachten weer af.
Meiden! Weekend! Ik ben inmiddels 9 dpo en heb ernstig de neiging om dit weekend een testje te wagen. Nog meer meiden die rond NOD zitten inmiddels en testdrang hebben?
Oh wat raar. Anders dan je vorige cyclus? Heb je een app? Omdat je zegt dat je em morgen of zondag verwacht? Ik verwachtte altijd op dag 15 mn eisprong via de app en sinds de ovu testen weet ik dus dat die al op dag 10 is. Wel prima bezig met gezellig maken dus! Dat is top
Binnenkort starten Marrissie - 26 jaar - 2e kindje - starten november STine08 - 31 jaar - 1e kindje - starten november Bibuma - ... jaar - 1e kindje - starten november Wachtlijstje - NOD Shiltje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD 30-10 Wensje2014 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 01 - NOD 31-10 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde ? - NOD 31 oktober Poezemens - 31 jaar - 2e kindje - ronde 0 - NOD 03-11 Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 01 - NOD 5-11 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD 8-11? MrsWir - 28 jaar - 1e kindje - ronde 02 - NOD 10-11 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 01 - NOD 20-11 Sunnyshine - 26 jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD 20-11 ConflictDiamond - 37 jaar - 2e kindje - ronde 01 - NOD 24-10 Kimkommer - 29 jaar - 1e kindje - ronde 01 - NOD 15-11 Zwanger ... Afspraken