Gaan voor (nog) een wondertje in 2018!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LolaBloem, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ik snap je angst zeker!
    Ik hoop dat dit kleintje blijft plakken en dat jullie over 8-9 maanden een mooi gezond kindje in jullie armen hebben!

2. LA1991

LA1991 Niet meer actief

PenelopeGarcia vindt dit leuk.
  3. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw

Proficiat!!

4. Nell87

Nell87 Actief lid

24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    @MinnieM Jij ook sterkte morgen! Hopelijk ook goed nieuws.

@LillyLou Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie.

Ik gebruik sinds een jaar Davitamon Mama compleet. Dan weet ik zeker dat ik alles binnen krijg wat ik nodig heb. Ik zag dat ze nu ook een versie hadden met een hogere dosering Foliumzuur, maar dat leek me niet nodig.

Simba1992 vindt dit leuk.
  5. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    @Kiekieboe die Kimberly van NBFM kende ik nog niet, zal eens kijken of dat sporten ook wat voor mij is!

@LillyLou whaaa super zeg! Gefeliciteerd!!:D

Ik ga me eens verdiepen in de zwangerschaps multivitaminen, wil er binnenkort mee gaan beginnen...

6. PenelopeGarcia

PenelopeGarcia Actief lid

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    Woehoe, ondanks je angst toch: wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat julie ervan kunnen en mogen genieten deze keer.

7. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Gefeliciteerd. Probeer er een beetje van te genieten.

8. Nell87

Nell87 Actief lid

24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Mijn afspraak bij de gynaecoloog was goed. Alles zag er goed uit.
    Heb nog wel mijn bloed laten prikken vior Mn HB waarde en HCG waarde. Dinsdag krijg ik de uitslag.

LA1991 vindt dit leuk.
  9. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey @Nell87, fijn dat het goed is gegaan. Heb je nu een go om het nogmaals te proberen?

Bij mij is het ook goed gegaan. Echo zag er goed uit. Hcg was nog 27. Week geleden in de 300. Dus zakt goed. Volgende week vrijdag weer controle en hcg prikken.

Bij mij prikken ze een uurtje voordat ik een afspraak heb zodat ik direct de uitslag krijg.

Een cyclus afwachten en dan kunnen we weer proberen. We laten nu alles even tot rust komen. Verdriet van de bbz een plekje geven. Een hsg is een optie, maar van weinig toegevoegde waarde nu. Dus advies was om het eerst nog te proberen....

Nell87 en LA1991 vinden dit leuk.
  10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Nell en Minnie, fijn dat het vandaag goed is gegaan!
    Minnie, fijn dat je hcg ook goed gezakt is. En ook duidelijkheid voor nu dus wbt het hsg onderzoek.

Hier nog niet ongesteld, ben benieuwd hoelang ik er dit keer op mag wachten.
    Iedere keer hoop ik op toch een beetje een normale cyclus, maar denk niet dat dat er ooit in gaat zittem.

11. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    @Nell87 en @MinnieM fijn dat de onderzoeken goed waren. Hoop voor jullie dat jullie snel van een mooie zwangerschap mogen genieten!

@Nanoe2 hopelijk komt de menstruatie snel en kunnen jullie ook weer verder!

12. Boomhut

Boomhut Actief lid

16 dec 2017
    176
    115
    43
    Vrouw
    Hallo dames, is er nog plek in jullie groep voor nog een mama? :D Wij hopen in 2018 nog een kindje te verwelkomen. Nu nog aan de bv dus ben benieuwd of en wanneer ik een eisprong heb en of het dan raak zal zijn. Maw mijn verwachting is dat het wel even kan duren maar je weet het nooit. :roflmao:

13. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
  14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Welkom!

En lengte van cyclus is bij mij altijd afwachten.
    Dus dat doen we dan maar!

15. Boomhut

Boomhut Actief lid

16 dec 2017
    176
    115
    43
    Vrouw
    O jullie zijn wel vlot zeg met de 2e. Niet eerst 9 maanden op 9 maanden af? :cool: Ik merk dat mijn bekken nog steeds niet helemaal hersteld zijn, loop nog bij fysio. Denk dat ik dat maar de gehele hopelijk nieuwe zwangerschap blijf doen dit keer.

16. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
  17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Haha klopt, daar doen we gewoon niet aan :p
    Ook al kan het zo zijn dat we die 9 maanden makkelijk gaan halen hoor.
    Proberen het nu niet echt ofzo, we zien het wel.
    Daarnaast heb ik niet echt het idee dat er nog iets is blijven hangen van de zwangerschap.
    En een ontzettend makkelijk kind, dus waarom niet dan he ;)

18. Boomhut

Boomhut Actief lid

16 dec 2017
    176
    115
    43
    Vrouw
    Geen antwoord op die laatste vraag haha.

19. Boomhut

Boomhut Actief lid

16 dec 2017
    176
    115
    43
    Vrouw
    O drukte al op enter. Beetje onwennig nog hier ik had sowieso pas met 7m voor het eerst weer bloedverlies en vorige week denk ik voor eerst ongesteld geweest. 4e keer bloedverlies maar vermoed dat er nu wel eisprong is geweest. Keren daarvoor denk het niet. Kan indd nog even duren maar andere kant ken ik ze ook van eerste groep die waren na paar weken alweer zwanger. je weet het Niet! Jullie al wel ongesteld geweest alweer?

20. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hey welkom!

Bij mij begon t ook al snel te kriebelen hoor voor een 2e. Maar ik ben blij dat ik heb gewacht, omdat mijn gezondheid toen erg slecht was. Nu ben ik bezig met mn gezondheid. Zodra alles oke is gaan we ervoor! Ik heb niets ernstigs hoor, wil alleen kilo's kwijt.

Deel Deze Pagina