@Roodborstje2 kan ik me voorstellen. Zeker omdat je een datum hebt vanaf wanneer je wil beginnen. En je moet dan toch nog 9 maanden wachten tot je kindje er is... Ik doe niet mee met de nod lijst, want ik weet nooit wanneer die is. Zit dus echt geen regelmaat in Vermoed toch wel dinsdag of woensdag eisprong te hebben gehad. Disndagavond half uurtje veel pijn en daarna zakte het af en geen last meer van gehad. En vreemde vraag, maar ik heb altijd na de “daad” dat daarna voor mijn gevoel alles er weer uit loopt. Nu heb ik dat afgelopen week een keer niet gehad en in de ronde van mn zoontje ook niet. Herkennen jullie dit? Vind het zo apart namelijk, zou toch niets uit moeten maken waar je in je cyclus zit?
Welkom nieuwe dames! zwanger worden en bv ging hier altijd zonder moeite samen. Leuk dat er hier meerdere dames verslingerd zijn (geweest) aan het voeden. Ik had het nooit gedacht maar ik voed onze kindjes lang (onze jongste drinkt nog sochtends en savonds) en werd toch ook al weer vlot ongesteld en ook vlug zwanger. Kennelijk een sterkte cyclus (wat dat dan ook moge zijn).. @Lisalisalisa, wat een gemis zal dat zijn het verlies van jullie zoontje. Hopelijk mogen jullie een derde kindje krijgen dat bij jullie blijft.. @Boomhut.. Nee, we gebruiken de zolder als woonkamer en hebben de eerste verdieping wel tot onze verdieping. Geen keuken (dus koken op een soort campingstelletje of bij buren) wel een badkamer.. We zitten daar vanaf eind oktober en kunnen waars begin feb ook beneden wonen. / Onze jongste is ruim 1,5! Hier verder lekker klussen (onder meer in huis ) en ik ben soms heeel benieuwd hoe het zal zijn en soms vergeet ik het gewoon helemaal in alle drukte. vandaag waren er 2/3 ubermopperig door vermoeidheid, echt gezellig --> NOT! Gelukkig lag iedereen rond zeven te slapen dus morgen vast een betere dag! Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw?! En hoe voelen de zwangere dames zich?
@Nanoe2 hahaha nee heel herkenbaar! Hier ook al een jaar lang meerdere keren per nacht wakker door uk, vooral omdat hij nog aan de borst wilde, laatste weken heeft hij een paar nachten doorgeslapen. Dus klussen wordt ook regelmatig bemoeilijkt haha. En over het eruitlopen, ja dat ervaar ik ook zo, en inderdaad afgelopen dagen niet... hmmmm En onze kleine is echt al heel het jaar door verkouden en regelmatig tegen het grieperige aan! heel lastig! Ik snap je zorg @Hinti Huisarts twijfelde deze week of benauwdheid door een virus komt of misschien toch astma, dus nu puffen.... @roodborstje, ik snap dat het lastig is te wachten! Heb zelf ook weinig geduld nu! Laat staan dat we zouden moeten wachten tot mei! @ Thanks voor het duimen allemaal eergister en gister pos ovu-test, dus ben erg benieuwd deze maand inderdaad!
Zo spannend allemaal dames!! Zou echt leuk zijn als we straks gezellig doorstromen naar uitgerekend in september topic hihi. Als je over 4m pas gaat trouwen... weet niet of je al een jurk hebt maar die ga je denk ik dan dus echt niet meer passen als je nu zwanger bent. Dat is dan 5m zwangerschap maar als je er verder niet zo'n probleem mee hebt (of geen jurk hebt) kan je er lekker voor gaan indd. Klinkt niet alsof jullie het erg zouden vinden En spannend dan die verbouwing! Lijkt me ook wel lastig! Maar ik mag niks zeggen wij hebben ook een verhuizing in het verschiet. Geen zin om onze kinderwensen daardoor te laten beïnvloeden. We zien wel hoe het loopt komt vast vanzelf goed. Mijn gegevens mogen wel op de lijst hoor: 29j 2e kindje nod 5 januari. Mijn man vindt dat ik morgen niet mag testen. Hij zegt dat is toch echt nog te vroeg. Stom. Ik ben zo nieuwsgierig
@Boomhut, het is niet de jurk, die heb ik al wel maar was spotgoedkoop. Het is meer dat we wat praktische dingen meer op orde willen hebben, zitten nu ook krap financieel en we vinden het zelf fijner als het binnen het huwelijk is. Ik ben zondagsschoollerares en ik ben niet per se tegen seks voor het huwelijk (overduidelijk hahaha) maar ik denk ook wel dat ik een beetje opgetrokken wenkbrauwen krijg als ik ongehuwd zwanger les kom geven mei is gewoon beter op elk front, behalve voor mijn geduld. Wij wonen trouwens ook heel klein nu, maar we zouden dan waarschijnlijk tijdens de zwangerschap naar een groter huurhuis, of eventjes aanmodderen, zoveel ruimte hebben jonge baby's toch niet nodig!
Had idd ook als ik vruchtbaar was dat er bijna niks uitliep. En als ik niet vruchtbaar was dan kon ik wel wat doekjes gebruiken!
@Roodborstje2 ja dat is dan misschien niet zo handig... Dan zit er niks anders op dan te wachten aahhh helaas!!! Ik ben het vanochtend gewoon zelf vergeten... Ga morgenochtend de test doen! Ik wil geen goden verzoeken dus zeg niks over hoe ik mij nu voel...
Ik moest nog aan je denken vandaag maar dacht zal er maar niet naar vragen! We wachten met smart weer op morgen haha
Oh meiden de kriebels zijn erg! Vanochtend opgepast op mijn oppaskindjes van 3, 2 en hun moeder 38wk zwanger.. ga mogelijk op de kinderen passen als ze gaat bevallen.. recht daarna door naar mijn neefje van 6,5 week.. zo’n schatje! Nog even geduld.. @Boomhut ik duim voor je!
Hahaha dat helpt niet die schattige kindjes van een ander! Ik heb vanochtend getest en... was negatief! 5 januari is mijn NOD dus ik ga volgende week weer testen. Ik voelde me gister echt zoals bij de eerste, kon me haast niet voorstellen dat ik me met 3w al zo zou voelen... dus toch maar test want ik dacht he, zou ik misschien al langer zwanger zijn dan ofzo? Maar nee. Afwachten dus!
@Roodborstje2 erg is dat hé! Maakt de voorpret wel alleen maar leuker! Jullie geheimpje @Boomhut jammer zeg! Maar het kan nog! Ik blijf duimen
@Boomhut jammer! Het kan nog, dus wie weet! @Roodborstje2 voorpret is de leukste pret zeggen ze altijd. Lekker fantaseren tot het zover is Ons kereltje is ziek, slaapt amper, dus wij ook. Hopelijk morgen weer wat beter!
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad! En de beste (baby) wensen voor het nieuwe jaar
De beste wensen allemaal voor 2018! Dat er maar veel baby’s geboren mogen worden Wij zijn erop tijd in gegaan, maar beide slecht geslapen. Zoontje begon ook weer te spoken om 5 uur, dus schiet niet op. Dan nu maar vroeg slapen en hopelijk slaapt hij door tot een uur of half 7-7 uur!! @Boomhut weet je al wanneer je weer wilt testen of zie je het wel?
@Nanoe2 beterschap met je kereltje.. @Roodborstje2 ik snap je helemaal met die kriebels! Het lijkt mij ook zo leuk zo’n kleine mini me! @Boomhut jammer dat de test negatief was. Wanneer ga je weer testen?
Happy New Year allemaal. @Boomhut Balen van je negatieve test. Wanneer ga je weer testen? @Nanoe2 Hoe gaat het nu met de kleine? @Roodborstje2 Ik snap je kriebels helemaal. Vooral voor de eerste. Welkom nieuwe dames. Lees veel mee reageer niet vaak. Maar hier nog 2 strips en dan gaat de pil eruit.
Goedemorgen! Gelukkig 2018 en dat het een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal! @Nanoe2 hoe gaat het nu? Hopelijk is de kleine wat opgeknapt. . Hier lijkt dochter beter te gaan. Vanacht weer doorgeslapen maar ze is wel nog erg moe. Ik verwacht een deze dagen mijn eisprong wel een keer dus wij gaan flink aan de slag!