Nee... Snap het niet echt.. Had woensdagmorgen een smiley dus zou dan vandaag 3 dagen later toch temp stijging moeten hebben. Tussen kerst en oud en nieuw hele rommelige week gehad. Vaak er uit 's nachts dus misschien niet echt een goede meting.. Ik houd denk ik maar rekening met vandaag over 2 weken en ga er even vanuit dat ik dan geen eisprong heb of zo? Bmm ligt wel echt hoog, zacht en open, afscheiding alles klopt behalve temp stijging haha. Hoeveel cyclussen heb je nu gehad na de bevalling? Het is natuurlijk wel een aanslag op je lijf hé.. Ik heb mezelf maar voorgenomen dat we er voor gaan en ons best gaan doen voor een brusje en mijn lijf bepaald wanneer het klaar is om het kindje te ontvangen. Ze zijn ook nog jong he
Ik heb mijn eisprong laatst goed gevoeld (man-o-man, die steken in mijn zij waren ook niet te missen, haha), want... ik ben gisteren ongesteld geworden! Ben superblij dat mijn lichaam zo snel alweer op eigen kracht werkt na het stoppen met de pil! Mijn eerste cyclus heeft 29 dagen geduurd, dus ik mag absoluut niet klagen. Maar natuurlijk ben ik vooral blij omdat het betekent dat mijn vriend en ik dan vanaf volgende week gaan proberen! Nu wordt het wel écht echt
Hoi dames, is het goed als ik ook mee kom kletsen? We zijn ook van plan om in ieder geval in 2018 voor een tweede te gaan. We zijn alleen nog een beetje aan het twijfelen wanneer we er precies voor willen gaan, maar waarschijnlijk wordt dit redelijk snel. We willen er het liefst ook niet al teveel tijd tussen hebben zitten en bij de eerste duurde het ook 11 maanden voordat ik zwanger werd. Vind het trouwens echt knap van de dames die zo snel een tweede willen! Bij mij/ons heeft het echt anderhalf jaar geduurd ofzo voordat we serieus over een tweede na begonnen te denken Nog gefeliciteerd voor de zwangeren!
Ik donderdagavond een druppel bruin bloed, nu deze ochtend test gedaan, heeel licht positief... nog wel maar 9/10 dpo.. dus spannend
Ik denk dat je eisprong wel nog komt hoor, gezien je afscheiding enzo. Misschien is hij vannacht wel al gesprongen, maar je temp stijgt pas na 12u, dus wie weet zie je de stijging pas morgenochtend. Hier ook veel afscheiding, maar de ovu test blijft licht. Al weet ik niet of ze zo betrouwbaar zijn. Ik had de vorige keer een positieve ovu test op de dag dat mijn ei gesprongen was. Ik werd 28 dagen na de bevalling ongesteld. Toen duurde het 10 weken... daarna een cyclus van 21 dagen, 25 dagen en 35 dagen. Die laatste was met een lf van 10 dagen, die er voor lf van 5 dagen... Ik haat het om zo lang te moeten wachten op mijn ei.
Ben benieuwd wat het gaat worden @Hinti ! @PenelopeGarcia wat fijn dat t zo snel gegaan is! Succes! @Lelie89 welkom! Leuke spannende tijden! Hier even spannende dagen, komende dagen zou ergens mijn NOD moeten zijn.... ik voel nog vrij weinig, wel wat pijntjes/steekjes, maar ben pas 9dpo. Dus even afwachten wat dit gaat brengen.
Gaan voor (nog) een wondertje in 2018 Marisje 89 - 28 jaar - 2e kindje - maart 2018 DN2017 - 25 jaar - 1e kindje - april 2018 Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje - Dec 2017 Liva89 - 28 jaar - 2e kindje - feb/mrt 2018 Beertje52 - Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - 18 jan 2018 Loeki82 - 2e kindje - mei 2018 LA1991- 26 jaar - 1e kindje - mei 2018 LillyLou - 24 jaar - 1e kindje - 2018 Hinti - 32 jaar - 2e kindje - januari SkyeA - 22 jaar - 1e kindje - sinds sept 2017 Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - feb/mrt 2018 Kiekieboe - 26 jaar - 2e kindje - mrt/april MinnieM - 29 jaar - 1e kindje - feb 2018 PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje - januari 2018 Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - mei 2018 Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje - dec 2017 Lelie89 - 28 jaar - 2e kindje - januari 2018? Nod lijst Januari Hinti - schatting 21 januari SkyA - 11 januari Miesje83 - 18 januari Boelie88 - schatting 8 januari ZWANGER LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - uitgerekend: @Boomhut @LillyLou
Gaan voor (nog) een wondertje in 2018 Marisje 89 - 28 jaar - 2e kindje - maart 2018 DN2017 - 25 jaar - 1e kindje - april 2018 Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje - Dec 2017 Liva89 - 28 jaar - 2e kindje - feb/mrt 2018 Beertje52 - Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - 18 jan 2018 Loeki82 - 2e kindje - mei 2018 LA1991- 26 jaar - 1e kindje - mei 2018 LillyLou - 24 jaar - 1e kindje - 2018 Hinti - 32 jaar - 2e kindje - januari SkyeA - 22 jaar - 1e kindje - sinds sept 2017 Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - feb/mrt 2018 Kiekieboe - 26 jaar - 2e kindje - mrt/april MinnieM - 29 jaar - 1e kindje - feb 2018 PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje - januari 2018 Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - mei 2018 Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje - dec 2017 Lelie89 - 28 jaar - 2e kindje - januari 2018? Bien1990 - 27 jaar- 2e kindje - januari 2018 Nod lijst Januari Hinti - schatting 21 januari SkyA - 11 januari Miesje83 - 18 januari Boelie88 - schatting 8 januari ZWANGER LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - uitgerekend: @Boomhut @LillyLou
Welkom nieuwe dames, gezellig! Spannend @SkyA! Ben benieuwd. @Boomhut Hoe is het met je? Hier sinds ik gestopt ben met de pil ineens zo relaxed. Ik had een soort 'donkere wolk' om me heen hangen. Was erg snel sip/down. Voel me nu zo ontzettend goed, vrolijk, krijg veel gedaan. Merk het steeds meer. Merkte de vorige keer na het stoppen met de pil ook enorm verschil. Veel meer energie enzo. Misschien kan ik toch niet zo tegen die hormonen en kan ik hierna beter kijken naar andere anticonceptie...
@SkyA wat spannend!! @Lelie89 welkom! @PenelopeGarcia fijn dat jullie nu ook kunnen gaan starten. Sinds vanmiddag lichte kramp in mn bm, menstruatie of ?? Haha wil eigenlijk testen, ben nu denk 11 dpo. Maar wil eigenlijk niet voor nod testen, dus wil wachten tot donderdag denk ik, duurt lang
@SkyA Spannend hoor! Duim voor je dat het van licht positief naar knal positief gaat! @Hinti Misschien inderdaad vanwege die ene week dat er geen goede metingen waren? @PenelopeGarcia Het wordt dan ineens écht, he! Fijn dat jullie kunnen gaan starten! @Nanoe2 Hopen dat die lichte kramp iets anders is Ik krijg ook last van de pil. Werd misselijk en kreeg hoofdpijn heel de tijd. Heb het daarom ook maar een half jaartje geslikt, daarna zijn we overgegaan op condooms en sindsdien alleen die gebruikt. Is soms inderdaad wat minder sexy haha maar liever dat dan dat ik mij niet goed ga voelen door die hormonen.
Ik had er wel eens wat over gehoord, maar dacht dat het tussen mn oren zat. Nu ik het weer opmerk, wil ik echt die hormonen niet meer. Dan inderdaad maar condooms proberen oid. Als we zeker zijn dat we compleet zijn dan laat mn man zich steriliseren, dus dat scheelt dan weer. Maar dat kan nog even duren
@Cyd eigenlijk best nette cyclussen toch voor het opstarten van je lijf? Ik wil wel 35 dagen met een lf van 10 dagen. Dat is weer vooruitgang hihi @SkyA alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat het mooi op gaat lopen @Bien1990 hier ook geen pil meer. Denk straks eerst 5 jaar spiraal. Zijn in elk geval al heel veel minder hormonen en als we dan overtuigd zijn dat we compleet zijn dan laat man zich knippen. @PenelopeGarcia gefeliciteerd met ongi! Laat het echte werk maar komen! Mijn temp was gisteren trouwens met 0,1 omhoog en vanmorgen weer met 0,2. Misschien dat hij dan toch eergisteren mijn ei gaat geven. Of gisteren. Denk dat we in elk geval wel goed geklust hebben dan dus ben benieuwd!
Vandaag is de test alvast opgelopen... ik begin toch al wat blij te worden! Zit wel nog maar op 11dpo vandaag donderdag is nod Onderste test is van vandaag