Gaan voor (nog) een wondertje in 2018!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LolaBloem, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hoi dames

Sorry voor mijn afwezigheid. Ik verwacht deze week of ongesteld te worden of een positieve test te hebben.
    Als deze ronde niet gelukt is dan lassen we een pauze in.
    Zijn onverwacht met onze dochter in het hele zh circus terecht gekomen en er is een kans dat het genetisch is. We willen dit eerst helder hebben en informatie hebben over de gevolgen en verwachtingen voor we dan beslissen of we verder gaan

Mocht het raak zijn dan is het kindje uiteraard meer dan welkom. Maar het zou ook meteen een flinke zorg meer betekenen

LolaBloem vindt dit leuk.
  2. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Hinti oh jee, zoiets wil je niet lezen.:( Hopelijk is het niks ernstig met jullie dochter en hebben jullie snel antwoorden!

3. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend hoor, nu op het wachtbankje dus!

Simba1992 vindt dit leuk.
  4. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wil iemand mij toevoegen aan de lijst? Lukt precies niet vanaf mijn mobiel... nod is 25 januari. Wens is er vanaf oktober 2017, 2e kindje. Ben 27 jaar.

@Hinti hopelijk toch goed nieuws van je kleine meid... zoiets verwacht je niet :(

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Hinti wat spannend en eng!
    Is er een vermoeden wat ze heeft?
    En wat is de reden dat jullie uiteindelijk naar het ziekenhuis moesten?

6. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    @Hinti ohnee! Dat is schrikken zeg. Kwam er plotseling iets aan het licht? Sterkte met alles!

7. PenelopeGarcia

PenelopeGarcia Actief lid

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    Gaan voor (nog) een wondertje in 2018

Marisje 89 - 28 jaar - 2e kindje - maart 2018
    DN2017 - 25 jaar - 1e kindje - april 2018
    Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje - Dec 2017
    Liva89 - 28 jaar - 2e kindje - feb/mrt 2018
    Beertje52 -
    Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - 18 jan 2018
    Loeki82 - 2e kindje - mei 2018
    LA1991- 26 jaar - 1e kindje - mei 2018
    LillyLou - 24 jaar - 1e kindje - 2018
    Hinti - 32 jaar - 2e kindje - januari
    SkyeA - 22 jaar - 1e kindje - sinds sept 2017
    Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - januari 2018
    Kiekieboe - 26 jaar - 2e kindje - mrt/april
    MinnieM - 29 jaar - 1e kindje - feb 2018
    PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje - januari 2018
    Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - mei 2018

Boelie88 - 29 jaar - 2e kindje - dec 2017
    Lelie89 - 28 jaar - 2e kindje - januari 2018
    Bien1990 - 27 jaar- 2e kindje - januari 2018
    Cyd - 27 jaar - 2e kindje - oktober 2017

Nod lijst
    Januari
    Hinti - schatting 21 januari
    SkyA - 11 januari
    Miesje83 - 18 januari
    Boelie88 - schatting 8 januari
    Simba1992 - 21 januari
    Cyd - 25 januari

Februari
    PenelopeGarcia - schatting 4 februari
    Lelie89 - schatting 10 februari

ZWANGER
    LolaBloem - 20 jaar - 2e kindje - uitgerekend:
    @Boomhut
    @LillyLou
    Nanoe2 - 25 jaar - 2e kindje - uitgerekend 18 september

---

@Cyd Ik heb je toegevoegd!

@Hinti Oh nee, wat spannend zeg allemaal. Veel sterkte!

Cyd vindt dit leuk.
  8. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor de steun

Hoe en wat precies wil ik hier eigenlijk niet delen ivm privacy.
    Het is iets wat wij een tijdje vreemd vonden en zh wilde ons afschepen maar toch maar uiteindelijk gecheckt om ons gerust te stellen.
    Daar is dus een afwijking gevonden.nu nog afwachten welke vorm en hoe heftig het is

9. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Gelukkig hebben jullie doorgezet en toch laten checken! Alvast veel goede moed!

10. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Sterkte en succes Hinti, wat een vervelende periode!

Hier begint april steeds dichterbij aan te voelen. We zijn al volop namen aan het bedenken, wat is dat toch leuk! Hebben jullie allemaal al namen uitgekozen?

Qua voornaam zijn we er wel uit voor een jongen, tweede naam komen we nog niet uit. Gelukkig nog zat tijd haha.

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Een meisjesnaam hebben we nog van de vorige keer, die vinden we nog steeds heel leuk. Mijn man vindt een jongensnaam heel leuk maar ik niet. Dus die moeten we nog vinden.

12. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik ben enorm ziek van de kwaaltjes heb echt geen kracht nu.. maar kon het even niet laten om te reageren op jou @Hinti . Wanneer is de uitslag? Heel veel sterkte.. Ben er stil van ..

13. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ze is opgenomen.. We hopen het beste.
    Ik neem even afstand hier. Zal wel proberen bij te lezen

Dank allemaal voor de steun

14. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat verschrikkelijk voor jullie, @Hinti! Heel veel sterkte de komende tijd!

Hopelijk voel je je snel weer wat beter, @LolaBloem.

15. PenelopeGarcia

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    @Hinti Nogmaals heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

@DN2017 Wij hebben al wel een meisjesnaam die we beiden heel mooi vinden, maar nog geen jongensnaam... Toch nog maar even puzzelen, haha.

Oké, ik kon het toch niet laten: ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus en ik zag op internet dat ik nog net kan ‘meedoen’ aan de KV ovulatietest voor deze maand, dus ik heb ze toch gekocht. Ik wilde het deze maand eerst gewoon een beetje op gevoel doen, maar ik ben toch te nieuwsgierig en ik wil deze kans ook weer niet mislopen. Het lukt aardig, dat mezelf geen druk opleggen...:p

16. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hoi dames

Hier in het ziekenhuis gaat het goed lijkt het. Morgen weten we gelukkig al veel meer maar de vooruitzichten zijn goed

Ook wilde ik toch nog even delen dat we zwanger zijn! 29 sept wordt de datum als het goed is!

LA1991, DN2017 en Cyd vinden dit leuk.
  17. PenelopeGarcia

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    @Hinti Wat fijn dat de vooruitzichten goed zijn! Ik duim voor je dat dat zo blijft. En gefeliciteerd met je zwangerschap (ook al kan ik me voorstellen dat jullie liever in een andere situatie nu hadden willen zitten)!

Oké, ik ben pas gisteren begonnen met die ovulatietesten en ik snap er nu al niets meer van, haha. Ik had gisteren een hele lichte streep, maar nu bleef hij hartstikke wit! (Op dezelfde tijd getest.) Het zou ook gezien de klachten kunnen dat ik de eisprong woensdag heb gehad, maar dat zou wel betekenen dat ik hem relatief vroeg heb gehad... Op dag 13 van mijn cyclus, terwijl ik normaal gesproken eerder een langere cyclus dan gemiddeld heb dan een kortere.

Ik gebruik de testen van Kruidvat en heb netjes twee uur gewacht met drinken én plassen. Maar ik moest wel héél nodig plassen toen en mijn urine was ook veel lichter dan gisteren, haha. Zou het kunnen dat het niet geconcentreerd genoeg was en dat ik over een uurtje gewoon nog een keer moet testen? Wat is jullie ervaring/advies?

18. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Dank je wel! Het is even dubbel idd maar we zijn ook super blij en gaan uit van het beste! Meer kunnen we niet doen.

Ovutesten..het kan dat je piek vroeg is geweest. Positieve test dan normaal gesproken zou je binnen 48uur je eisprong hebben. Als die nu helemaal wit is zou ik denken dat je piek is geweest voor je startte.
    Ik deed zelf altijd 1 test per dag en als die dan donkerder werd 2 testen per dag. 1 in de ochtend en 1 in de middag of vroege avond. Dan kun je ook zien of je piek er tussen heeft gezeten.

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Wij stellen het zwanger worden nog even uit. Omstandigheden die helaas lichamelijk zijn houd het tegen.

Ik wens de zwangere een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling.

De andere heel veel succes.

@Hinti gefeliciteerd en tegelijkertijd heel veel sterkte toegewenst met jullie dochtertje

20. PenelopeGarcia

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    @Hinti Dank je wel voor je uitleg. Ik heb gisteren na ongeveer 1,5 uur nog een keer getest (zonder drinken en plassen) en toen was mijn urine donkerder en kreeg ik ook weer een lichte streep te zien. Ik ga nu vanmiddag testen, rond het middaguur, om te zien wat de test dan doet. Ik weet wel dat je eigenlijk op hetzelfde moment moet testen, maar vanavond lukt dat niet en ik wil toch graag weten of het er toch niet de komende dagen nog in zit, haha. Als de testen op zijn (of ik bereik toch nog een piek), dan wacht ik mijn menstruatie af en begin ik de volgende keer gewoon eerder met testen :)

Deel Deze Pagina