Gaan voor (nog) een wondertje in 2018!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LolaBloem, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ooeeh:eek:, wanneer is je NOD?

2. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Volgend de P.D. App ben ik al 2 dagen over tijd..dus ben benieuwd. Als ik morgen tijd heb even een clearblue test gaan halen :)

DN2017 vindt dit leuk.
  3. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

@lievemandie Wat een testgeduld zeg!! Ik kan nooit wachten tot nod :roflmao: maar spannend zeg! Ik hoop op een positieve test :)

4. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ja weet ik, maar als de menstruatie langer wegblijft is het goed. En ik vind geduld is een schone zaak. Je kan het graag willen dat het snel raakt is maar je lichaam moet meewerken :)

5. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Zo denk ik er ook over. Tuurlijk wil ik het ook zo snel mogelijk weten maar ik heb met de eerste ook gewoon altijd gewacht tot m'n NOD. Zal ik nu ook weer doen.

Ben benieuwd morgen!

6. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Denk dat menstruatie doorbreekt :( ik heb ernstige koppijn, geïrriteerd en pijn aan de knip. Dat zijn voor mij tekens dat menstruatie doorbreekt.(zijn mijn menstruatie symptomen) Maar maar..ik hou toch een beetje hoop ❤️

7. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik hoop ook voor je dat het niet zal doorbreken!

8. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik had gelijk. Menstruatie is doorgebroken! Ik ken mijn lichaam zo goed. Ben zo moe.

9. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat jammer! Heb je nog moeten overgeven? Denk dat je dan toch een griepje ofiets te pakken heb gehad..

Hoe is het bij jou, @PenelopeGarcia? Al last van enige kwaaltjes? Je NOD is bijna toch?

10. PenelopeGarcia

PenelopeGarcia Actief lid

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    @Lelie89 Klopt, aanstaande zondag! Ik vind het lastig om te beoordelen. Ik had tot en met gisteren wel veel meer waterige afscheiding dan normaal en zaterdag was ik zo moe dat ik om 20.30 uur op de bank in slaap gevallen ben. Dat vond ik wel opvallend, want beide dingen komen eigenlijk nooit voor (en die afscheiding herken ik ook niet van mijn vorige cyclus). Vandaag voel ik me ook wel moe, maar is mijn afscheiding wel weer wat minder en romiger.

Ik hoop natuurlijk dat het goede voortekenen zijn, maar aan de andere kant heb ik pas 1 normale cyclus gehad sinds het stoppen met de pil (en kan die afscheiding dus best ‘normaal’ zijn) en heb ik vorige week wel een drukke week gehad (dus misschien was ik daar wel moe van). Tot nu toe ben ik nog behoorlijk geduldig - ik voel nog niet de drang om alvast een zwangerschapstest te kopen, haha - dus we wachten rustig af... ;)

11. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Nee wel misselijk en kokhalzend de vloer uit. Ik ben bijna nooit ziek. Een griepje heb ik voor Sinterklaas al gehad :)

12. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat raar, dan... Hopelijk voel je je snel beter!

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@lievemandie balen!

@PenelopeGarcia spannend!
    Nog een paar dagen...

Hier goed misselijk, helaas.
    Moet echt de hele dag door eten, anders sta ik te kokhalzen.
    Daarbij ook nog even griep, dus dat werkt ook niet mee :roflmao:

14. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Oh jee, @Nanoe2, hopelijk voel je je snel beter! Doe maar lekker rustig aan de komende dagen.

@PenelopeGarcia, is dan inderdaad lastig te beoordelen als je hiervoor met de pil ongesteld werd. Ik duim voor je dat het goede voortekenen zijn!

Ik had gisteravond van die menstruatie-achtige krampen, niet normaal. Heb gewoon een kruik erbij moeten pakken en toen ging het wel weer, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo’n last van mijn eisprong ofiets dergelijks heb gehad. Misschien een combi van mijn darmen (waar ik af en toe last van heb) en mijn lichaam die het niet gewend is om het kwakje binnen te krijgen (sorry, ik wist even niet hoe ik het anders moet verwoorden:o:).

15. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Weet ik weet ik. Maar ..het innestelen zou toch niet zoveel bloed bevatten?? Collega zei dat ze een week ongesteld was. Ze dacht dat ze 11 weken was bleek dat ze al 15 weken was :eek: (was normaal volgens haar verloskundige dat ongesteld zijn).

16. PenelopeGarcia

PenelopeGarcia Actief lid

24 nov 2017
    108
    138
    43
    Vrouw
    @Nanoe2 Oh, wat vervelend! Hopelijk gaat het snel inderdaad iets beter!

@lievemandie Jee, was ze echt precies zo ongesteld toen als eerdere keren? Kan het niet zijn dat ze wel minder bloed verloor, maar dat het langer duurde?

17. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ze was gewoon ongesteld 7 dagen lang zei ze. Nu weet ik dat roze verlies en innesteling normaal is. Gewoon normale ongesteldheid.

18. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Als je echt twijfelt kan je voor je eigen gemoedsrust een test doen. Weet je in ieder geval zeker wat het antwoord is. Lijkt mij dat de test nu wel positief moet zijn aangezien je eerder aangaf al over tijd te zijn.

19. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Het lijkt me vreemd om 7 dagen echt ongesteld te worden op de verwachte dag en alsnog positief te testen. Maar de wobderen zijn de wereld nog niet uit

Ben heel benieuwd naar je test!

20. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Daarom ga ik ook niet testen. Ik ben ongesteld. Het is deze ronde niet gelukt. Het heeft zo gemoeten. Mijn vriend en ik balen natuurlijk ervan. Nieuwe rondes nieuwe kansen :)

Deel Deze Pagina