gaan voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yvke86, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij hebben geen huisdieren... Zou wel graag een hondje willen, maar manlief twijfelt. Er moet natuurlijk tijd zijn om uit te laten enzo.
    Wij zijn vorig jaar getrouwd en zijn nu 7,5 jaar samen.

2. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Het valt me op dat het vaak de 1e keer mis gaat. @ Manuela wat vervelend dat je mk gehad hebt. Wie weet test je dit keer positief! ! Ik zal voor je duimen.
    @Biancavv1987 ja lijkt er wel op. We kregen met 8 wkn 3 dgn onze eerste echo, daar zagen we t vruchtje met kloppend hartje. Alleen t vruchtje was kleiner dan t zou moeten zijn, namelijk de grootte van 7 wkn. Na 1 week terug voor nog een echo. Hartje was gestopt met kloppen. Uiteindelijk bij precies 9 wkn 5 dgn mk opgewekt met tabletten. Heb 1 week echt gevloeid en daarna op en af bloedverlies en bruine afscheiding. Sinds 26 juli niks meer verloren en ook onduidelijke ovu testen tot aan gisteren! ! Vind t heel spannend!

3. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    Mag ik ook meekletsen?
    Wij zitten inmiddels in ronde 4, en vandaag (geheel tegen de verwachtingen in) ineens een positieve Ovulatie-test

Ik ben 28 (net als mijn man), we zijn inmiddels ruim 3,5jaar samen. Waarvan we er nu bijna 3 samenwonen en we zijn afgelopen 26 juni getrouwd.

Qua zwangerschap, we zijn sinds maart officieel bezig, maar 26 september 2011 heb ik (geheel onverwacht) en miskraam gehad. Ik wist op dat moment niet eens dat ik zwanger was. (was ook door de pil heen)

Ik weet niet wie het zei, maar ik vind mensen niet snel "te jong". sowieso ligt het meer aan het karakter van de persoon dan de leeftijd denk ik. Maar om eerlijk te zijn, als het aan mij had gelegen had ik mijn man 10jaar eerder tegengekomen en hadden we nu al een stel kids gehad, maarja dingen gaan niet altijd zoals je zou willen..

4. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    @madera
    Ja wat je zegt vind ik echt kloppen ik ben 22 maar woon vanaf mijn 17e al samen, ik ben al behoorlijk snel volwassen geworden, het is echt per persoon zo verschillend soms zie ik meiden van 22 dan denk ik wat zijn jullie nog kinderlijk onvolwassen heb ook alleen maar vriendinnen tussen de 25 en 35 jaar heel gek maar klikt gewoon veel meer omdat ik denk ik meer op hun niveau zit!

Wat lekker zeg even kunnen kletsen met jullie :)

5. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Nou, ik loop vandaag al de hele dag naar toilet omdat ik veel buikpijn heb, en nu lijkt het erop dat het bruine in rood veranderd, zat klein stolsteltje bij dus mijn hoop is ver weg....

Zal vannacht of morgen wel doorzetten dan, dus op naar augustus :cool:

Scheelt dat onze klusdagen dan liggen als we vakantie hebben dus dat is makkelijk.

En heb ik m'n ovulatietesten niet voor niks gekocht deze keer. 1e keer dat ik die ga gebruiken dus zal mij benieuwen.

6. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    @Manuela123: idd, leeftijd is maar een getal en dus zo relatief! :)
    @Hopeforyou: oh nee, niet leuk! Afwachten dus.. Welke ovulatietesten heb je gekocht?

7. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @hopeforyou, balen zeg!succes met de ovutesten...die hebben bij ons in ieder geval heel veel rust in het proces gebracht haha

8. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    Is het misschien een idee om een NOD lijst (en dalijk een uitgerekend-lijst) bij te houden? kunnen we ook bij elkaar wat overzicht behouden.

9. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    @Hopeforyou balen dat je ongi bent geworden. Maar je weet wat ze zeggen over zwanger worden en vakantie, dus hopelijk meer geluk!

Ik had t even over de leeftijd. Ben 21 jaar en in mijn omgeving hadden sommige er nogal een uitgesproken mening over. Vooral een collega op t werk toen ik midden in mn miskraam zat...

@Madera, lijstje bij houden lijkt me leuk. Dan houden we t een beetje overzichtelijk.

10. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Gezellig :) wat al veel nieuwe meiden erbij.
    Welkom allemaal.

Petra leuk je hier ook te zien!
    Ik heb Puggie en melkchoco een ov gestuurd dus ik hoop dat ze hier ook mee komen kletsen

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik zal beginnen met de lijst:
    Yvke86, 26 jaar, 3e ronde, nod 31 Augustus

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Wij hebben trouwens nog vakantie en ik ga zometeen met manlief een gezellig dagje uit.

Ik kom jullie dus even een fijne dag wensen :)

13. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Vannacht inderdaad ongi doorgezet.... Baalde wel maar ik heb nu tenminste duidelijkheid.

Op naar ronde 14 en de vakantie :)

14. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    balen, maar inderdaad op naar de volgende ronde.
    we gaan voor allemaal positieve testen.

wanneer krijg je vakantie?

15. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Ik heb maandag vakantie en woensdag vertekken we dus volgens m'n appje op telefoon zit ik op bestemming precies in m'n vruchtbare dagen... :D

16. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Ik heb de testen van cleurblue gekocht, 7 ovutesten en 1 zwangerschapstest zit erin. Nu nog even goed lezen wanneer ik beginnen moet met testen want dat lag dan weer aan je cycluslengte....
    Maar omdat ik nu ineens een 30 dagencyclus had zal het niet helemaal kloppen. Maar ik kijk wel.

17. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Mijn lijstje:

Hopeforyou, 31 jaar, 14e ronde, NOD: 2 september

18. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    * Biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus.
    * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus.
    * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september.

19. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Zo, even een overzichtje gemaakt. ;)

@Hopeforyou: balen zeg dat het heeft doorgezet! Straks lekker genieten van de vakantie!

@Yvke86: lekker een dagje weg. Mijn vriend en ik hebben nu ook samen drie weken vakantie. Gisteren al lekker een dagje weggeweest naar een waddeneiland, vandaag ook maar iets leuks verzinnen. :)

Oja, ik heb mijn NOD trouwens op 24 augustus berekend, maar weet niet of dit juist is. Vorige ronde een VMK gehad waarbij 27-07 begonnen met bloeden. Ik heb dit als cyclusdag 1 berekend en een cycluslengte van 28 dagen aangehouden (de cycli voor de vmk waren 28-28-29, de cycli daar weer voor waren nog onttrekkingsbloedingen bij pilgebruik). Denken jullie dat dit dan een juiste berekening is van NOD?

20. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    * Biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus.
    * Madera, 28 jaar, ronde 4, NOD 29 augustus
    * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus.
    * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september.

Ik hou trouwens 29 augustus aan, maar had gisteren al een positieve ovutestest dus waarschijnlijk is 20 augustus meer in de richting

Deel Deze Pagina