Goedemorgen meiden! Jaa nog steeds het wachtbankje hè! Nog 4 dagen te gaan het ene moment denk ik ja ik ga ongi worden en het andere moment denk ik nee het is raak! Ik weet het zelf niet meer ik wacht het maar gewoon rustig af heb krampjes onder in m'n buik en pijne borsten maaaar ja kan dus ook gewoon menstruatie zijn daar ga ik ook maar gewoon vanuit! Zo ga nu werken bah heb helemaal geen zin mja we zullen toch moeten! Veel liefs iedereen werkse en directie vrij zijn geniet ervan!!!
@Madera: gefeliciteerd! @hopeforyou: fijne vakantie! Even een berichtje vanaf vakantieadres! De eersten kunnen binnenkort al testen! Spannend zeg! Ik ben zeer benieuwd! Hier is eisprong geweest, nu dus ook afwachten. Vreselijk.
Sow, ik heb goed gebruik gemaakt van mijn vrije ochtend.. Boodschappen gedaan, gehele bovenverdiepin gepoetst. Beneden alles gepoetst, gezuigd en gedweild. Nu ff aan de koffie, mijn vriendin komt zo
Ja hoor, wifi op bestemming dus even lezen, haha. Zal niet veel online komen want het is toch vakantie maar vind het ook wel gezellig. En manlief ligt te slapen nu. Mag wel ook, we hebben er 900 kilometer in 9 uur door gejaagd. Maar we zijn er en het is heerlijk. @madera, gefeliciteerd en wat een grappig kadotje. @yvke, de romanticus! Hier al hele dag beetje buikpijn onderin rechts, ik gooi er morgen een ovutestje op alleen ik lig dus nu op 1 van de 2 bedden maar ze kraken allebei als een malle! Hahaha! *baaaaaaal* Kijk, ik vind alles leuk en aardig maar om nou de buren mee te laten genieten... Hopen dat eisprong niet te vroeg is en ik volgende week (in het volgende hotel) geen krakend bed heb. Maar ik ga het wel proberen in die krakende bedjes... manlief is op zich makkelijk over te halen en ach, het heeft wel wat... haha! *ie**ie**ie* (krakend bed) Tot later meisjes!
Zo wat een kut dag vandaag zeg ben chagrijnig al de hele dag manlief vanavond weg heeeerlijk ff rust en een avondje bankhangen voor mezelf @hopeforyou wat zijn jullie snel!! Haha lekker joh het heeft zeker iets dat gekraak doe het desnoods onder de douche haha komt vast goed met jullie have fun en geniet ervan!
Ik heb 2 weken terug een nieuwe bh gekocht die perfect zat en nu komen mijn boobs eruit vallen.. Omdat mijn menstruatie eraan komt?? Of toch iets anders??
Hahaha veel kraak en knuffelplezier hoorzitting. Madera van harte met de tantezegger! Yvke je boft met zo'n romanticus! Wij gaan nu romanticus film kijken als mijn man klaar is met vliegen meppen Heb een heerlijke dag gehad! Lekker gezwommen 1 uur baantjes trekken en daarna heerlijk in het bubbelbad..
Zo das snel! Is voorspoedig gegaan de heenreis. @manuela hier ook een rotdag gehad. Redacteuren hadden niet aangeleverd heb 8 uur zitten surfen dan duurt de dag lang! Krakend bed is echt irritant. Fijne vakantie iig.
Heel raar had net een reactie getypt maar kreeg een melding dat hij pas geplaatst zou worden als hij goed gekeurd is. En nu plaatst hij hem wel direct :S
Ik had er een merk naam in staan misschien daarom kennen jullie die bekende reclame van het krakende bed dat ze er glijmiddel op doen en het piepen over is. Misschien iets voor in Oostenrijk hopeforyou hihi Fijne vakantie iig en rustig klussen ivm de buren