gaan voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yvke86, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @bambino gefeliciteerd!

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Dankjewel

3. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    hallo dames,

We gaan vanaf morgen een weekendje weg en we zijn pas dinsdagavond thuis. Ik heb expres geen zwangerschapstest meegenomen anders ga ik mezelf helemaal gek maken haha. Dus nu kan ik pas woensdagochtend testen als ik niet ongesteld ben geworden. Heb wel allerlei klachten (misselijkheid, opgezette harde onderbuik, heel moe, gevoelige borsten maar een heel stuk minder als bij mn eerste zwangerschap) Dus zelf denk ik dat het niet raak is. Heel eerlijk zou ik dat ook niet echt erg vinden, want als ik ongesteld wordt dan heb ik tenminste weer inzicht in mn cyclus. Nu is het allemaal nog zo onzeker :( Dus ik ga heerlijk genieten van ons weekendje weg, even geen stress van zwanger worden enzo! En wie weet kom ik volgende week toch met goed nieuws, en anders gewoon de volgende ronde weer proberen.. Ik wens jullie alvast een fijn weekend! Ik duim voor jullie allemaal! En tot volgende week! :)

4. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aroma: heeel veel plezier meid ik duim voor je!
    Inderdaad nergens aan denken en lekker genieten
    Have fun kussss

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Geniet ervan en we horen het volgende week

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Aroma: heel veel plezier met je daagjes weg, ga lekker veel leuke dingen doen en relax! Tot volgende week! :)

7. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @aroma geniet van je weekendje!

8. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    neuh, wij gaan vandaag niet meer klussen.
    Moet zo weer gaan werken tot 18.00u daarna effe snel eten en dan moeten we alweer weg.
    Vannacht super slecht geslapen en we hebben gisteravond geklust ;)

Bambino gefeliciteerd met je verjaardag! een fijne dag gewenst

9. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Aroma, heel veel plezier. Geniet van je weekendje weg en je komt daarna gewoon met goed nieuws ;):)

10. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Zo, wat een geklets, ik kan het niet bijhouden in de vakantie.. ;) Ik zal na de vakantie weer wat meer reageren op iedereen. :)
    Aroma, fijn weekend!
    Bambino, gefeliciteerd!
    Yvke, heb je over het algemeen gezien een goed gevoel over deze maand of bij bepaalde personen? ;) Ik ben benieuwd! ;)
    Nog een paar daagjes en dan kunnen de eersten testen!

Wij hebben vandaag 42 km gefietst. Zometeen lekker zwemmen en patat eten in de bungalow. Er is ook een open haard aanwezig, gezellig!

11. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Bambino gefeliciteerd net je verjaardag.
    Bros geniet van de bungalow
    Aroma geniet van je weekendje weg
    Yvke ik hoop dat je gevoel klopt..

Ik heb ook een goed gevoel deze maand, vandaag klunzig en last van oog dat trekt, neus die klopt bij de brug en menstruatie achtig gevoel..
    Ik ga mijn man maar es even ophalen voor ik die ook vergeet ;)

12. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Ohh Melkchocolaatje, klachten van oog en neus? Menstruatieachtige gevoel misschien innesteling? :p Of is dat te vroeg na je eisprong? ;) Haha bij mezelf ga ik voor alle klachten altijd een oorzaak zoeken.. ;)

Hihi de tweede helft vd cyclus duurt gevoelsmatig veel langer.. Geduld, geduld! Zowel aroma als manuela als melkchocolaatje hebben wat dingetjes die mogelijk bij zwanger zijn kunnen passen? Ik hoop het zo voor jullie!!

13. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    En madera ook als ik zo terug aan het lezen ben.. ;)

14. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Allemaal kanshebbers :D
    Wie komt er met het goeie nieuws... Hoop het zo voor jullie

15. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Het bed is geprobeerd hoor, viel me mee gelukkig. En ik heb het idee dat er iets aan gedaan is want mijn bed kraakt veel minder nu ineens. Dus we kunnen ons gang weer gaan ;)

16. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Brosa, ik heb wel een bepaald gevoel bij sommige, maar ik ga geen namen noemen.
    Want dat wekt misschien verwachtingen en ik kan dat gevoel ook niet verklaren...
    En misschien zit ik er wel knats naast.
    Manlief zei net dat hij ook een positief gevoel over deze maand heeft :)
    Misschien komt het wel omdat ik 1 week voor mijn verjaardag kan testen?
    Ik wil zwanger 27 worden ;) haha!

Fijne avond meiden!!

17. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Zo, manlief even douchen dus ik even bij lezen. Jullie kunnen er wat van met z'n allen.
    Ben blij dat ik wifi heb, als ik van 2 weken moet terug lezen als we terug zijn is niet te doen! Hahaha!

En ondanks dat het vakantie is, kom ik zo af en toe even online. Dat is voor mij ook ontspanning. Soms vinden mensen van niet maar goed, ik doe lekker m'n eigen ding.

@bambino, gefeliciteerd met je verjaardag!

En degene die weg zijn of weekendje weg gaan veel plezier (weet zo even niet meer wie, aroma en brosa geloof ik.)

Wij vandaag heerlijk gewandeld, alhoewel ik het op een gegeven moment wel beu was, maar kwam omdat we flink moesten klimmen over grote keien af en toe.
    Zijn met een gondel naar boven gegaan en van daaruit gaan wandelen.
    Nu lekker gedoucht en zo maar eens een hapje eten. Dat zal er wel in gaan na zo'n dag!

Nou meisjes, ik heb overigens nog steeds niet getest, wil het wel doen maar ik heb maar 7 testen... dus als ik te vroeg ben dan weet ik nog niks.
    Maar goed, kan ook gewoon om de dag blijven klussen dan komt het ook wel een keer goed.

Tijdens het wandelen trouwens lekker nagedacht over namen, haha! Manlief wel gezegd wat ik tijdens wandelen gedaan had maar hij vroeg niet verder helaas.
    Toen we namelijk gister hier heen reden kwam ik de plaatsnaam Esslingen tegen.
    Toen dacht ik , Esmee is leuk maar misschien kan ik er Essli van maken. Vond het wel leuk.
    Maar zo tijdens het lopen dacht ik, dan lijkt het weer op ashley ofzo. En dat vind ik dan weer niks.

Nou ja, we zien wel!
    Als manlief nou eens wat enthousiaster werd..... maar ja, mannen hè...

Nou dames, ik ben er weer van tussen!

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Yvke ben toch wel benieuwd doe maar na de nod vertellen :p

Zal dit DE maand worden voor sommige zou leuk zijn!
    Ik wilde ook graag zwanger 27 worden maar helaas misschien 27 en een maand ;)

19. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @hopeforyou haha ik heb ook al gezien hoe ik het bekend ga maken als het zover is n we hebben al namen en het geboortekaartje dus laat maar komen zeg ik :p

Geloof goed dat je na zo'n wandeling wel wat lust!
    Enne ok de dag klussen moet goed komen! Dan kun je hem bijna niet missen. :)

20. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Hahaha de buren een klacht gemaakt ;)

Deel Deze Pagina