Haha ja je moet er iets voor over hebben Misschien koelt het nog af vanavond, hoop het voor je! Ps. Vanaf welke dag start je met ovu testen
@ Manuela: Spannend bij jou. Klinkt goed al die kwaaltjes. Weet je al wanneer je gaat testen? @ Met zijn allen tegelijk zwanger: Goed plan! Ik doe mee! @ Yvke: Fijn dat je cyclus waarschijnlijk weer wat korter is. Scheelt toch weer een paar dagen wachten Ik denk dat je je ei goed benut hebt. En de eerste week na de vakantie is altijd weer even zwaar he. Fijn dat je nu in ieder geval weekend hebt. Ik was er ook aan toe. En te warm om te klussen, dat herken ik. Ik heb een hekel aan dat gezweet hahaha @ Madera: Pfff 3:30 uur is wel heel vroeg. Hopelijk onthoud je lichaam morgen wel dat ie in vakantiemodus hoort te staan. @ Bambino: Leuk, een feestje morgen Veel plezier alvast! Vervelend dat het zo rustig is op je werk. Bij mij is het ook een stuk rustiger als normaal. Maar is wel fijn want er liggen genoeg achterstallige dingen die nu mooi gedaan kunnen worden @ Melkchocolaatje: Bij jou ook een aantal kwaaltjes aanwezig. Ik duim voor je! @ Goldfishie: Is het niet je eisprong die je voelt? Wanneer had je die positieve ovulatietest? @ Aroma: Balen van je ongi. Maar wel fijn dat je weet dat alles weer goed op gang is. Fijne vakantie nog! @ Brosa: Hier kruidvat 2 voor 5 testen en een paar testen van z&k in huis. Ik weet niet welke ik als eerste zal gaan doen. Denk die kruidvat, aangezien je daar goede verhalen over hoort. Als die positief is wil ik wel nog een digitale clearblue gaan doen. Geeft toch net wat meer duidelijkheid dan die streepjes. @ Hopeforyou: Haha hier is het 27 graden en jij wandelt door de sneeuw. Het verschil moet er wezen Succes met je kraakbed en nog een fijne vakantie! Zo ik ben weer bij. Hier ook lekker weekend. Was er aan toe. Nog 2 weken werken en dan heb ik lekker vakantie. Ook daar ben ik aan toe Kan nu gaan aftellen! Verder eigenlijk weinig te melden. Geen kwaaltjes dus verwacht er niks van deze maand, hoewel ik afgelopen zondag op maandagnacht mijn ei pas gehad heb. Dus is ook wel wat vroeg voor kwaaltjes misschien
Ja, misschien vanavond voordat we gaan slapen nog even... We zullen zien haha! Kunnen we de tijd niet ff vooruit spoelen?!
Ik heb de kv 2v5, de plustest van de kv en cb digi in huis! Amelien: mijn eisprong was op zondag 11 aug, ik zit dus nu op 5 dpo. Mijn banner klopt waarschijnlijk niet meer. Ik had 29 dagen aangehouden, zoals mijn vorige cyclus, en dan kom ik uit op 29 aug voor nod. Maar mijn eisprong was al op cyclusdag 12 ipv 15, dus waarschijnlijk kom ik dan op nod 25 aug uit (14 dagen na ei). Maar ik laat mijn nod op 29 aug staan, want ik wil pas testen als mijn nid geweest is.
Waaaahhhh! Een vriendin van mij komt nu net aan... Ze is zwanger en verwachten hun kleine in Maart Kei leuk!! Nu wil ik helemaal snel zwanger zijn! Samen met mn vriendin
Manuela, hier op vakantie tapas gegeten met als toetje aardbeien met slagroom! Amelien en hopeforyou, mooie update. Goldfishie, hoe ging je gesprek? Fijne avond allemaal!!
Oooh lekker tapas en aardbeien jammmm! Wij hebben spaghetti op! Hopeforyou haha gezellig dat je af en toe nog even een update plaatst en dat op je welverdiende vakantie klinkt heeel gezellig. Hè meiden nog ff iets ik had toenet doorzichtig slijm maar een soort propje zat erin! Meestal is dat iets vruchtbaarachtigs normaal kijk ik nooit erna maar nu viel het echt op het hing er zon beetje (ja sorry voor de details) iemand ook wel eens gehad? Ja sorry hoor maar die laatste dagen zijn zenuwslopend wil zo graag weten of het raak zal zijn of wij Ook van zon lief klein wondertje kunnen houden 😍
@ Goldfishie: Oh, nee dan kan het je ei niet zijn. Maar 5 DPO zou misschien al wel van innesteling kunnen zijn? Hoewel wel wat snel. Ik heb mijn ei deze maand ook wat eerder gehad. Op cd 14, vorige maand op cd 16. Dus waarschijlijk ook iets kortere cyclus hier. @ Yvke: Leuk, een zwangere vriendin! Samen zwanger zijn met een vriendin lijkt me zo leuk Een vriendinnetje van mij is vandaag 39 weken zwanger. Spannend
Nee het staat verkeerd niet kunnen houden want weet zeker dat we er van houden maar nou hè kan ff niet m'n woorden vinden ik bedoel wij willen zo graag zon klein ukkepukkie Waar we zoveel van gaan houden Maargoed dat wilt iedereen natuurlijk en hoop het zo voor allemaal!
Heb dit ook wel eens gehad maar was niet inde afgelopen maanden. Heb er toen geen aandacht aangegeven. Dus durf het niet te zeggen wat het is
Brosa: lekker! Tapas en een heerlijk toetje van aardbeien! Jamjamjam! Wij hadden lasagna vanavond, zit er ook gelijk helemaal vol van. Mijn gesprek ging wel goed volgens mij, ze waren erg aardig. Nu nog even twee weken afwachten op de uitslag of ik door ben naar de volgende ronde of niet. Yvke: dat zou super zijn, samen met je vriendin zwanger. Het is je gegund hoor!
@Goldfishie even gemist misschien maar waarop heb je gesolliciteerd wat voor functie? Heb je nu wel en baan of zit je thuis?
Zo, eten was weer lekker alleen manlief was beetje stom... Hij vraagt aan mij wat ik dan op dit forum doe, dus ik zeg, kletsen met meiden die ook zwanger willen worden. Toen niks, dus ik vertel wat verder over dat de meeste mannen het er ook niet over hebben net als hij. Komt hij aan met dat hij niet de meeste mannen is en waarom je het erover zou hebben. Dus ik zeg, dat is toch leuk? Over namen enzo al denken. Nee, dat was niet. Want als het niet lukt dan heb je er niks aan.... nee, maar ik vind het fijn om het erover te hebben. Grrrr... af en toe! Eerst maar naar de huisarts zegt ie, ja, maar hadden niet echt tijd hè.... pffffff Nu weer gewoon en vooral niet over baby's praten om het gezellig te houden. Dat doe ik dan wel hier Sorry voor m'n klaagzang even maar moest het effe kwijt.
Ja mannen zijn lastig in dat geval. De ene dag is het allemaal niet erg en mag je het erover hebben en de andere dag kijken ze je aan van het is toch niet zo ver en war heb je het over. Hier precies hetzelfde haha. Alleen de jongensnaam heeft ie al en alle andere dingen boeit hem niets. Klagen maar hier ook, elke vrouw begrijpt je wel denk ik haha.
@amelien oh zag dat je vroeg wanneer ik wil testen het liefst maandag als ik het dan nog niet ben maar wil het liefst gewoon een week wachten dan weet ik het iig bijna zeker en heb ik waarschijnlijk een overduidelijke streep maaar weet nu al dat ik dat niet volhou dus ik hou het op woensdag Testdag haha
@manuela oh ik ga voor je duimen vind het voor jullie al spannend haha je gunt het iedereen zo Ik zou ook echt geen week kunnen wachten, geduld is bij mij altijd -10
@ Manuela: Zou het knap vinden als je tot woensdag kan wachten. Ik heb ook steeds gezegd, ik wacht tot ik een paar dagen overtijd ben, maar dat is me nog niet gelukt. Beide keren 1 dag voor of op nod getest. hahaha... Ik heb ook echt geen geduld. @ Hopeforyou: Fijn is dat. Klagen mag hier hoor! Ik heb ook zo'n lekkere man. Die zegt steeds, JIJ wil toch graag zwanger worden. Alsof hij het niet wil. Als ik dan vraag "wil jij dat niet dan?" Krijg je zo'n nonchalant antwoord. Jawel. Grrr....
Hopeforyou en Bambino, haha, zo herkenbaar jullie stukje over mannen. Ik loop ook wel eena hardop te fantaseren over namen, kamertje etc. en als ik dan vraag wat hij ervan vindt is het vaak: dat zien we wel als het zover is, toch? Hihi, denk man-eigen. Manuela, woensdag een foto van een positieve test op dit forum, graag.