gaan voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yvke86, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    #41 Aroma34, 6 aug 2013
    Laatst bewerkt: 6 aug 2013
    * Biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus.
    * Madera, 28 jaar, ronde 4, NOD 29 augustus
    * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus.
    * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september.
    * Aroma34, 21 jaar, ronde 1 na MA, NOD ongeveer 19 augustus

2. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    @ Biancavv1987; ik zou ook 29 aug aanhouden ivm je ovu-test. Ik had net als jou ook een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar had ook pas 5-8 een positieve ovu-test, dus ik reken er nu ook 2 weken bij op. Want anders zou mijn nod dit weekend al moeten zijn (12 juli mk)

3. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Manuela 123 22 jaar ronde 4 NOD 18 aug.

4. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    * Manuela123, 22 jaar, ronde 4, NOD 18 augustus
    * Biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus
    * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus
    * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september

5. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    @Aroma34: idd, dankje voor de tip! Ik zal mijn NOD a.d.h.v. een eventuele positieve ovutest (die ik de komende dagen hopelijk ga krijgen :)) mijn NOD aanpassen! Tel ik er dan twee weken bij op.. :)

6. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    * Manuela123, 22 jaar, ronde 4, NOD 18 augustus
    * Brosa87, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus
    * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus
    * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september

7. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Oja, ik heb trouwens via het beheer mijn inlognaam aan laten passen. Ik vind mijn huidige misschien iets te herkenbaar. Voor dit forum niet erg, maar misschien ergens anders toch wel. ;) Ze gaan het binnenkort aanpassen. Ik zal voortaan reageren onder de naam brosa87. :)
    Fijne dag allemaal!

8. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Al aangepast zie ik. :)

9. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eindelijk gependeld bij me!!
    Okt jongen spannend!!!

10. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Oh spannend! Waar heb je dat laten doen en heeft het lang geduurd?

11. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    #51 Madera, 6 aug 2013
    Laatst bewerkt: 6 aug 2013
    @hopeforyou volgende keer zou ik de ovulatietesten van zwanger en kids bestellen voor 30 euro heb je 50 ovulatietesten (wel dipsticks)dn een stuk of 3 zwangerschapstesten. Ik vind ze ideaal.. en je hebt ze zo in huis binnen paar dagen na betaling.

12. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Oke, ja dat scheelt wel. Heb nu 30 euro ofzo voor 7 testen en 1 zw.test.

Maar goed, misschien voor volgende keer (we hopen natuurlijk van niet)

13. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Wat houdt dit in? (Sorry hoor, maar heb ech nergens verstand van :))

14. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    Hoop t ook niet hoor.;) maar wilde je deze tip wel even meegeven. Zwanger raken is al duur zat ls ik bedek wat ik tot nu toe aan testen uitgegeven heb en dan heb ik nog geeneens dure testen gekocht maar denk dat er hier inmiddelsval een stuk of2p zwangerschapstesten gedaan zijn en dan een stuk of 30 ovutestesten...

15. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hallo allemaal,
    Gezellig een nieuw topic, zat samen met Yvke in andere topic alleen we waren de enige niet zwangeren. Yvke en ik lopen gelijk op, wij waren ook in de eerste ronde zwanger maar dit ging mis, toevallig zelfde dag als bij Yvke.
    Nu ronde drie na miskraam. Mijn cyclus was afgelopen maand weer 28 alleen verliep anders als anders, minder bloedverlies en erg donker. Ik heb het erop gegooid dat het wel es met de warmte te maken kan hebben.

Melkchocolaatje 31 jaar 3de ronde NOD 25 augustus
    Mijn man is 27 en we zijn nu 1 jaar getrouwd, morgen 2 jaar bij elkaar..
    We hebben 2 caafjes..

gisteren een collega mogen feliciteren ze is 12 weekjes zwanger, hoop dat het besmettelijk is ;).. Hebben jullie dat ook dat je ineens veel zwangere vrouwen ziet lopen, of vrouwen met kinderwagen.. Ik probeer het los te laten, alleen heb het daar soms best moeilijk mee.

Ik zag iemand die in vruchtbare periode met vakantie gaat, heel veel plezier en ontspan je hoort vaak dat na vakanties het raak is.. Wij hebben in september pas vakantie..

16. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Uiteraard iedereen succes deze maand!

17. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Dat ben ik inderdaad, vakantie en vruchtbaar, moet toch een keer goed komen he?

En dat je overal vrouwen ziet die zwanger zijn of kinderen ziet en alles wat er mee te maken heeft, dat heb ik ook.
    Vind het soms wel heel moeilijk om blij te zijn voor vriendinnen die zwanger zijn, zeker als je dan hoort dat ze er niet bewust bij nadachten, of zelfs eentje die liever niet in een bepaalde maand wilde bevallen want dan waren er al zoveel jarig... (Dit is geen hele goeie vriendin, meer een kennis) maar dat hoorde ik dan weer via een goeie vriendin van mij. Die hebben zelf ook bij gyn gelopen enzo, en dan zulke uitspraken.... Alsof het allemaal zo makkelijk te plannen is.

Nu komt die baby dus in de maand dat ze het eigenlijk liever niet wilde en dat vind ik dan weer een beetje leedvermaak, is dat heel erg van mij?

18. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @hopeforyou, is best een beetje gemeen maar ik.zou t ook denken ook

hier is t weleens lastig hoor, iedereen om je heen die zwanger raakt. Al dan niet bedoeld.. zeker en dit klinkt heel gemeen en ik hoop dat ik hiet niemand mee voor het hoofd stoot als ik een voorbeeld neem als mn schoonzus. Vruchtbaarheidsproblemen en uiteindelijk tot ivf aan toe. Was ze eindelijk zwanger bleef ze wel gewoon zwaar doorpaffen. Daar heb ik t echt moeilijk mee gehad dat zo iemand gewoon een hele zwangerschap doorloopt terwmij misliep terwijl ik niks buiten de regeltjes had gedaan toen ik mn miskraam heb gehad... Zeg niet dat ze niks heeft meegemaakt maar zou denken dat je dan helemaal alles volgens de regeltjes wilt doen....

19. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    @brosa, heb ik gewoon hier ergens in een topic pendelen gedaan bij chantal Cindy maar dat gaat op tijd zij laat weten tot hoelaat je een pb kunt sturen met je naam en achternaam en je vraag en dan probeert ze hem zo snel mogelijk te behandelen ik kreeg na 2 dagen reactie, ik had al aan zoveel gevraagd wie er voor mij kon pendelen maar gaat allemaal op tijd en ik was elke x te laat.

@hopeforyou, dat houd in dat er iemand voor je pendeld met draad en een voorwerp eraan en dan kun je vragen wanneer je zwanger raakt en het geslacht van de baby en dat voorspellen ze dan voor je vaak klopt het maar ook vaak niet, nou ben ik weer iemand die daar in gelooft haha, ben benieuwd of het gaat kloppen

xx

20. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    @melkchocolaatje: laten we hopen dat het besmettelijk is! ;) Ik heb ook het gevoel dat iedereen in mijn omgeving zwanger is. Wat leuk trouwens, 2 cavia's. ;) Ik ben groot fan van cavia's. :p

@hopeforyou: begrijpelijk hoor, ik denk dat het helemaal niet gek is. Met mijn werk kom ik soms in aanraking met ongewenste zwangerschappen, abortussen, miskramen, vruchtbaarheidsbehandelingen etc., soms best lastig (vooral toen het bij mij vorige maand mis ging). Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang bezig, dus kon het allemaal nog wel handelen. Maar ik begrijp je reactie/gevoel/gedachte volkomen. De zus van mijn vriend heeft een jarenlang traject gehad met IVF/ICSI en gaat binnenkort bevallen van een tweede kindje. Heb verhalen van soortgelijke gevoelens gehoord. Ik denk dat je je daar niet schuldig om hoeft te voelen!

Deel Deze Pagina