gaan voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yvke86, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @ Goldfishie oke spannend! Haha ja nod is ook spannend iedere maand weer!

Hier nog even het lijstje:

proberen zwanger te raken:

* Manuela123, 22 jaar, ronde 4, NOD 18 augustus
    * Aroma34, 21 jaar, ronde 1 na MA, NOD ongeveer 19 augustus
    * Brosa87, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus
    * Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, NOD 25 augustus
    * Amelien, 26 jaar, ronde 3, NOD 27 augustus
    * Madera, 28 jaar, ronde 4, NOD 29 augustus
    * Goldfishie, 31 jaar, ronde 6, NOD 29 augustus
    * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus
    * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september
    * bambino15, 27 jaar, ronde 5, NOD 6 september

2. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben de eerste maar ik kan weer naar onder!!😔
    Zo zie je maar dat je lichaam je echt voor de gek kan houden want ben helaas vanmiddag ongi geworden *baal baal baal

Ik ga nu gewoon nergens meer op letten want dacht echt dat het raak was voelde me zo anders en nog! Wel veel meer pijn in m'n buik
    Naja niks aan te doen op naar ronde nr. 5
    Xxx

3. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Manuela: *vind ik niet leuk!* :( Balen zeg! Zo zie je hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Balen Manuela :( op naar de volgende ronde...
    Met hopelijk een positieve test.

Ik voel me echt super slecht.
    Behoorlijk keelpijn en misselijk :(

5. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @hopeforyou, fijn dat jullie gepraat hebben! en vooral hebben kunnen praten!

@Yvke, je hebt wel een makkelijke man hoor. Die van mij is ook niet moeilijk maar wel terughoudender dan ik. Al merk ik wel dat hij ook steeds enthousiaster wordt. Van de week hebben we kleertjes gekocht voor de kleine van mn broer. (we maken voor alle baby's die in de omgeving geboren worden een tas gevuld met kleertjes in maatje 68/74) En het is maar goed dat ik op een gegeven moment zei "lieverd volgens mij zitten we inmiddels al over ons budget hoor" anders had ie vrolijk verder uitgezocht.

@Amelien, om met Ml's woorden te spreken aan het eind van de vakantie slaap ik tot 10uur door en dan mag ik er weer vroeg uit hihi

@herbruikbare testen, ik zeg uitvinden! als ik bedenk wat voor fortuin sommige mensen in testen stoppen! is echt niet leuk meer. (en dan gebruik ik of de kv 2 voor 5, of de z&k of die van de action)

@testen, hier wassie vanochtend negatief, maar op max 12 dpo is dat ook niet gek

@manuela balen zeg! wanneer is je volgende NOD?

6. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    proberen zwanger te raken:

* Aroma34, 21 jaar, ronde 1 na MA, NOD ongeveer 19 augustus
    * Peetraa, 31 jaar, ronde 6, NOD 29 augustus
    * bambino15, 27 jaar, ronde 5, NOD 6 september
    * Manuela123, 22 jaar, ronde 5, NOD ? september

7. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Aroma is ook ongi geworden gister dus die moet ook naar beneden.

@manuela oh nee balen! Op naar de volgende ronde met 2 roze streepjes!

8. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Manuela, balen zeg! Idd, je lichaam kan je aardig voor de gek houden met klachten! Op naar de volgende ronde!
    Yvke, beterschap!

Mijn NOD staat op de 24e. Even kijken wanneer ik ga testen aangezien mijn LH- piek pas op de twaalfde was.

Fijne avond iedereen! Jullie nog leuke plannen? Wij gaan uit eten en daarna voetbal kijken, we zijn beiden voetbalfan.. ;)

9. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Dankjewel.
    Ik moet vanavond naar een verjaardag.
    Dus zo wat proberen te eten, douche en dan maar een paracetamol pakken.

Fijne avond allemaal

10. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik vier mijn verjaardag vanaaf maar hebben er inmiddels zoveel afgezegd dat het maar tam gaat worden. Nadeel in augustus iedereen nog met vakantie. Maar goed we maken het gewoon leuk!

@brosa oke misschien je nod een beetje inschuiven dan ;)

11. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Hee dames, ben ik weer even!

Vandaag lekker dagje gehad, eerst naar stad hier in de buurt, manlief moest wat hebben dus ook gelijk maar lekker wat gedronken.
    Terug bij hotel lekker de bikini aan en bakken maar! Heerlijk in 't zonnetje, nog een plonsje in het zwembad gedaan en nu net gedoucht en manlief naar de sauna geweest. (Is mij te warm)

Vandaag gewoon weer een fijne dag met z'n 2, hebben het er verder niet meer over gehad, maar we doen allebei wel liever tegen elkaar :)
    Hij weet wel dat ik nu morgen ook weer een ovutest ga doen, dus hoef ik daar morgen niet moeilijk over te doen. Vanmorgen lag ik in bed wakker te worden en dacht, ojee, nu moet ik tegen hem zeggen dat ik zo'n test ga doen.
    Heb hem gevraagd of ik een test zal doen, toen zei tie: kan je doen ja.
    Redelijk antwoord, haha

En van dat positieve, tja, ik ben niet zo heel erg negatief denkend ingesteld.... Ik denk er zelfs niet eens bij na dat het wel eens nĆ­et zou kunnen lukken... Heb ik ook tegen manlief gezegd. En de reden daarvoor is dat het toch anders ook niet leuk is? Bedoel, als je voor kindjes gaat proberen, moet je niet iedere maand denken dat het kan dat het niet lukt toch?
    Hij zei ook dat ik niet moet zeggen dat we kinderen NEMEN... Nee, dat snap ik... Het is iets wat je hoopt dat jou dat mag overkomen....

Nou, ik heb verder even weinig te melden, hoop dat er vanavond toch wel weer een klusje inzit, aangezien we nu 2 dagen verder zijn.... En dan werkt m'n om de dag planning natuurlijk niet....volgens m'n appje heb ik de 19e m'n ei, dus we zullen wel even een paar moetjes erin moeten gooien.... Of hij nou wil of niet, haha! (Maar meestal wil ie wel hoor;) )

Ik hou jullie op de hoogte van m'n ovutestjes :)

Ow, en wie waren het nou die ongi waren geworden? Balen wel zeg! (Sorry, moet ver terug lezen en de namen onthou ik niet heel goed)

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Bambino: Ik vind dat altijd heerlijk een rustige verjaardag. Nog gefeliciteerd trouwens! Veel plezier vanavond!

@ Yvke: Beterschap!

@ Madera: Klopt je banner niet? Aangezien die zegt dat je over 11 dagen kunt testen... Ik duim voor een positieve test over een paar dagen!

Hier vandaag een lekker rustig dagje. Wat boodschapjes gedaan en verder heerlijk gelambald. Net zelf pizza gemaakt dus die staat nu heerlijk te geuren in de oven. Voor vanavond ook geen plannen. Denk dat we lekker een filmpje gaan kijken.

13. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vreselijk voel ik me, stom lijf!
    Maargoed gewoon dooor!
    Uhm volgens mijn berekeningen is mijn NOD 13 september!
    En hoop dan Indd op 2 mooie roze streepjes maar ik ga nergens meer vanuit (proberen dan) want maak jezelf zo gek!

Wij zijn ff de stad in geweest en op visite vanavond lekker bankiehangen en relaxen filmpje kijken hapje erbij!

Iedereen fijne avond en hoop voor jullie mooie positieve testen girlss!!

14. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    aroma en ik waren het die ongi zijn geworden hopeforyou

15. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @Amelien mijn banner gaat uit van mn langste cyclus. Maar waarschijnlijk heb ik rond 5 augustus mn eisprong al gehad. Dus denk dat mn Nod eerder is...

16. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Amelien ja ik vind het ook niet erg klein clubje vind ik leuker kun je ook kletsen met iedereen.

@hopeforyou klinkt goed en gezellig ben jaloers haha.
    Ik dacht dat sauna niet goed was voor de man als je probeert zwanger te worden. Ivm de warmte en het 'zakje' moet juist wat koeler zijn...

@madera dan zou je al bijna kunnen testen... Spannend!

@ hier, ik ben vandaag weer ongi geworden :S of ja bloedverlies snap er geen .... Meer van. 2 dagen niet en nu weer bloedverlies. Maar goed

Fijne avond allemaal

17. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Proberen zwanger te raken:

* Peetraa, 31 jaar, ronde 6, NOD 29 augustus
    * Bambino15, 27 jaar, ronde 5, NOD 6 september
    * Manuela123, 22 jaar, ronde 5, NOD 13 september
    * Aroma34, 21 jaar, ronde 2 na MA, NOD ? september

18. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Klopt de lijst zo weer? :) De NOD van aroma weet ik alleen niet, maar komt vast nog.. :)

Bambino, wat apart, na twee dagen niks weer bloedverlies. Heb je dat wel vaker? Veel bloed?

19. Bl0ndje

Bl0ndje Lid

13 feb 2013
    18
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zie dat jullie inmiddels ook al een heel eind zijn maar zou graag mee kletsen ik zal dadelijk even teruglezen zodat ik een beetje op de hoogte ben maar zal mezelf eerst even voorstellen.

Ik ben al even aangemeld maar met vlagen actief meegepraat.
    Ik heb zo wat ups en down gehad.

Ik ben sinds november vorig jaar gestopt met de pil.
    Vanaf toen een hele wisselende cyclus gehad.
    In maart was ik zwanger en dat is na 6 weken geƫindigd in een miskraam. Daarna weer flink ons best gedaan maar tot op heden niks.
    Ben er heel veel mee bezig maar dat komt ook door alle klachten die ik heb. Ik hoop door een forum het een beetje van me af te schrijven.

Ik ga nu even lezen wat er inmiddels allemaal geschreven is zodat ik een beetje weet wie iedereen hier is en hoop dat ik me mag aansluiten?

20. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @bl0ndje van mij wel hoor welkom! Er zitten hier aardig wat dames die al eens een miskraam hebben gehad. Wil je wat meer over jezelf vertellen? Waar kom je vandaan? wat doe je in t dagelijks leven?
    Hoe oud ben je? Wanneer is je nod en in de hoeveelste ronde zitten jullie?

@bambino raar zeg dat je nu weer bloedverlies hebt... Hou t in de gaten als je het niet vertrouwd ga dan even langs de ha

Deel Deze Pagina