@ Madera: Oh op die manier. Wel fijn als je cyclus wat korter is. Ik duim voor een positieve test over een paar dagen! @ Bambino: Verlies je veel bloed. Ik heb dat ook wel ooit een dag niks en dan een dag of 2 week wel. Is alleen altijd heel minimaal. @ Bl0ndje: Wat mij betreft ben je welkom! Wat vervelend dat je een miskraam gehad hebt. Stiekem komt dat volgens mij heel vaak voor. Je leest het zo vaak. Bah! Jammer dat het sindsdien niet meer gelukt is.
@madera en alle andere meiden natuurlijk. Ik kom uit Brabant omg. Den bosch. Ik werk in een bouwgerelateerd bedrijf en regel daar vanalles op het gebied van personeelszaken voor 40 uur per week. Ik ben 26 jaar in mei geworden. Mijn vriend is 29 we zijn al 9 jaar samen waarvan we er 7 bijna 8 samenwonen. Inmiddels in mijn 11 ronde en mijn komende nod is rond 4 september maar het is nogal onregelmatig. Ik moet bekennen dat ik drie pagina's heb terug gelezen en al niet meer de namen uit elkaar kan houden dus hou het vanaf nu een beetje bij zodat ik mee kan praten. Het is teveel om helemaal terug te lezen! Als jullie nog meer willen weten dan vraag het gerust.
Proberen zwanger te raken: * Brosa87, 25 jaar, ronde 2, NOD 24 augustus * Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, NOD 25 augustus * Amelien, 26 jaar, ronde 3, NOD 27 augustus * Madera, 28 jaar, ronde 4, NOD 29 augustus * Peetraa, 31 jaar, ronde 6, NOD 29 augustus * Yvke86, 26 jaar, ronde 3, NOD 31 augustus * Hopeforyou, 31 jaar, ronde 14, NOD 2 september * Bl0ndje, 26 jaar, ronde 11, NOD 4 september * Bambino15, 27 jaar, ronde 5, NOD 6 september * Manuela123, 22 jaar, ronde 5, NOD 13 september * Aroma34, 21 jaar, ronde 2 na MA, NOD ? september
Nee niet veel beetje eigenlijk te weinig voor een tampon maar te veel voor een inlegkruisje. Irritant dus haha. Heb het sinds vorige maand
@Bl0ndje: ow nog een Brabo erbij Balen dat je ongi onregelmatig is, hou je voor jezelf wel bij hoe lang elke cyclus duurt? Hoe onregelmatig is onregelmatig bij jou trouwens? in de richting van het scheelt een paar dagen of meer een week of langer? (als ik teveel vraag of te persoonlijk wordt moet je t zeggen hoor )
Welkom blondje gezellig dat je komt kletsen! Zie dat je dicht bij mij woont. Jammer van je mk maar er zijn er meer hier.
@madera ik heb een app waar ik alles op bij houd. Maar begon 23 toen 25,27,28,36(zwanger) 38 (na miskraam) toen 23,25,27,27 dus ligt redelijk dicht bij elkaar maar wel heel vervelend dat het niet gewoon hetzelfde is. En je mag alles vragen hoor als ik niet wil antwoorden zeg ik het wel maar zal wel mee vallen 😃
Blondje, welkom! Wat vervelend van de miskraam. Komt idd vaak voor helaas, volgens mij op ons forum iets van vijf meiden. Ik ben idd ook benieuwd naar je cyclus. Al eens ovulatietesten gebruikt zodat je weet wanneer eisprong is of voel je die aankomen? Je NOD is op mijn verjaardag.
@ bambino: dat is wel ongeveer hetzelfde als wat ik steeds heb... irritant inderdaad! @ bl0ndie: vervelend van je onregelmatige cyclus...
@brosa87 ik ben vandaag met ovulatietesten en acupunctuur begonnen dus hopelijk komt het nou goed. Blijkbaar was ik na de miskraam nog niet schoon waardoor mijn lichaam nog niet klaar was voor een nieuwe zwangerschap. Mijn lichaam stond nog op de zwangermodus (soort van schijnzwanger) heb vandaag mijn eerste behandeling gehad en voelde echt super.nou even afwachten hoe lang het duurt voor het schoon is en dan gaat ze met de behandeling om zwanger te worden beginnen. Dus ben heel benieuwd hoe het loopt. Na zo'n lange tijd ga je wel eens iets anders proberen.
@amelien gelukkig ben ik niet alleen. Snap ook niet wat het is... Ga morgen beginnen met mijn ovu testen denk. Dag 8 krijg ik een beetje een idee wanneer het zover is.
@blondje ben wel benieuwd. Heb ook acupunctuur ghad voor verschillende dingen waaronder stoppen met roken maar het heeft mij niet geboden wat ik wilde. Let me know
Nou ik ben weet een beetje bijgelegen.. Kan alleen de namen niet zo goed onthouden. Manuela, Bambino en ....À... Sorry.. Wil jullie alle drie veel succes wensen voor volgende ronde! Hopeforypu fijn dat je een goed gesprek heb gehad en vandaag ook een fijne dag had samen. Yvke beterschap, ik had hetzelfde begin van de maand, hopelijk een goed teken .. Fijn dat je man zo meeleeft, de mijne op zich ook wel, alleen wordt denk ik pas meer als hij een goede echo ziet.. Hier weer veel last van de darmen, steken rechts en borsten gespannen... Aaarch ik houd het bijna niet meer uit zoveel testdrang heeft nu alleen nog weinig zin! Blondje welkom in ons clubje! Gezellig!
Zullen we nu een leden stop doen hihi anders hou ik et ook niet meer bij. Verjaardag was gezellig alleen ml te veel gedronken en dan over zijn werk (zijn baas is zo'n lul, geen respect en loon niet betalen etc.) dus werd weer frustraties naar elkaar... Gelukkig geen klus week hahaha @ melkchocolaatje hihi snap je frustratie ben jij dan de eerste met een knal test... Duimen! Over 4 dagen toch? Dat is de vroegste test. Of ga je doorbijten? Slaap lekker ladies
Wat een warm welkom ben blij dat ik mezelf nog zo te lezen op de valreep heb gemeld. Ik ga het mee volgen. Moet wel zeggen dat ik overdag werk en bijna geen beschikking heb over mijn telefoon. Maar dan lees ik in de avond wel weer bij. Mijn vriendlief is naar een verjaardag en ik heb lekker filmpjes liggen kijken maar denk dat het nu tijd is om te gaan slapen. Ik zeg welterusten en slaap lekker!!
Goeiemorgen meisjes! Blondje, welkom! Gisteravond had ik echt geeeeeeen puf om te klussen, was zooooo moe! Maar vanmorgen weer een testje gedaan en jawel! Een positieve ovutest.... dus de komende 48 uur...... haha! Hmm, jammer. Wilde er een fototje bij doen van m'n testjes van gister en vandaag maar dat lukt niet op telefoon. Nou ja, ik ben in ieder geval wel blij dat ik een lhpiek heb! Nu ga ik ontbijten en dan weer een mooie dag wandelen. Tot later meisjes
Hihi, een ledenstop lijkt me een prima idee. Ik kan het ook bijna niet meer bijhouden.. Ik heb gezien op een ander forum dat er *ledenstop* in de forumtitel staat. Is dat voor hier ook een idee? Ik heb verder nog geen kwaaltjes. Vorige keer, bij de miskraam, had ik een apart gevoel in mn onderbuik en zulke pijnlijke borsten dat de douchestraal echt zo vervelend was dat ik echt alleen met mn rug naar de straal kon staan. Het is nu echter nog geen week na mn eisprong, dus misschien nog beetje vroeg.. Fijne dag mensen! Hier laatste dag op vakantie, morgen naar huis en dan nog twee wekwn thuis vakantie. Ik ga nog even zwemmen!