gaan voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yvke86, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0

Hahaha, een naam die hier op dit forum al een keer genoemd is als naam voor een meisje? :p

2. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Die van mij heeft inderdaad ook het idee van: eerst maar zwanger zijn, dan kunnen we dan wel praten over namen/kamer/inrichting/spullen. Maar ik vind het gewoon leuk om van te voren al over na te denken en over te praten.. ;) Ik denk dat dat inderdaad wel een beetje vrouw-eigen is. :p

Maar wel fijn dat jullie uiteindelijk wel op 1 lijn zitten qua wel kinderen willen. Terugdeinzen in de zin van dat hij het toch niet zo ziet zitten? Of bedoel je het anders?

3. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Jep (en dat zijn er niet veel dus ja... :D)

4. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Wat jij zegt is idd ook wel een beetje mijn gedachte. Aimee kan dan weer uitgesproken worden als 'Emee' of als 'Ajmee', net als Lois wat dan weer uitgesproken kan worden als 'Lowis' of als 'Lojs' zegmaar. Daarom zat ik mij ook af te vragen of Lois (zonder puntjes) of Loïs (met puntjes) mooier is.. :p

5. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Inderdaad, bang dat ie het toch niet ziet zitten... Als we bijvoorbeeld ook jengelende kinderen ergens tegenkomen denk ik altijd, ojee... Hahaha

Maar dat zal niet hoor, want hij stelde pas geleden zelf voor om eens naar de huisarts te gaan, omdat het allemaal niet zo wil lukken.
    Heb hem ook gezegd dat ik dat fijn vond dat ie er zelf mee kwam (ik zat er soort van op te wachten) en dat dat voor mij een soort bevestiging is dat ie het ook echt wil. Anders zegt ie dat niet natuurlijk.

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik ben ook heel erg benieuwd nu :)
    Zullen we gaan raden? :D

7. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

Hahahahaha!

8. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @hopeforyou, ik was t over het "äantrillen". leuk hè visueel denken :p En voor ons is het vooral iets om t lollig te houden. want het moet wel leuk blijven, ookal probeer je serieus iets te bereiken.
    Kai vind ik ook leuk! Niet voor mn eigen kind, maar voor t kind van een ander super! Vind dat een naam namelijk ook moet "bekken" met die van de ouders. (gut ik klink nu wel als een ontieglijke zeikerd)

Vind t ook niet zo raar dat je denkt dat je man terug zal deinzen, ik vraag zo'n beetje elke cyclus wel aan mn man offie het zéker weet. Ik heb altijd gezegd namelijk dat ik kinderen wil, en dat als hij geen kinderen wou t niet zou werken. ben blij dat we een aantal super leuke kids in de omgeving hebben die we regelmatig zien. De twee van mn zus vind manlief geweldig om mee te spelen. en is ook super lief om te zien hoe een beer van een man met een meisje van 4 een sprookje aan het verzinnen is.

Ach wij zitten er hier over te babbelen, lekker toch. Heb voor mezelf zoiets van ik kijk er liever nu naar, zonder dat mn hormonen (te erg) een rol krijgen zodat ik voorbereid ben, weet wat ik wil en dat er als het zo zou zijn alleen nog maar een wel geregiseerd draaiboek in werking hoeft te treden. Tuurlijk kom je altijd dingen tegen die niet volgens plan gaan, maar freestylen bij iets als dit zie ik niet zo zitten. Overigens probeert manlief mij ook wel een beetje af te remmen hoor. Maar hij weet ook dat alles wat ik nu al uitgezocht heb ons dalijk een heleboel kosten gaat besparen. (geen verkopers die je veel te veel kunnen aansmeren omdat je niet voorbereid bent)

@manuela: Wat heb je trouwens een geweldig onderschrift

@yvke denk dat we wel kunnen gaan raden, maar dat ze toch niet zal zeggen als we het goed hebben...

9. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Kijken jullie weleens dating in the dark?
    Komt iedere werkdag op rtl5, het is er nu op.
    Ik vind het grappig om te zien en kijk het nu gtst de zomerstop heeft :D

Ik ben denk ik ook wel zo dat ik zou afknappen op een man als hij niet zo knap bleek te zijn, al klikte het wel in het donker.
    Het valt me op dat de meeste in dat programma het ook doen...
    Ze hebben het kei gezellig, een hele goede klik samen, maar dan zien ze elkaar en gaan ze toch niet naar het balkon.
    Ik let ook erg op uiterlijk, hoe erg ook ;)
    Hoe zit het met jullie? :)

10. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    ik let totaal niet op uiterlijk. Vind het hebben van een klik met iemand veel belangrijker en een goede persoonlijke verzorging ook trouwens. heb dan liever een wat minder knappe man dan eentje die het niet kan boeien allemaal en dus maar ongeschoren, ongewassen en zonder deo voor de dag komt ergens.

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Dat vind ik ook belangrijk :D
    Maar geshoren, gewassen etc valt ook onder het uiterlijk ;)
    Bij mij moet het totaalplaatje kloppen, leuke kop, verzorgd, lief en ardog karakter :) haha! Veeleisend he ;) maar ik heb het wel gevonden 8 jaar geleden... Hihi

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn ex echt lelijk was, haha!
    Maar ben toen echt voor zijn persoonlijkheid gevallen... We hadden een super klik. Maar na 2 jaar heb ik het toch uitgemaakt omdat ik eigenlijk nooit echt verliefd op hem ben geweest...
    Dus vandaar dat uiterlijk toch echt wel voor mij meeteld

13. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    ah ik zal de eerste zijn om toe te geven dat mijn man echt niet de knapste is hoor. :p maar eerlijk dat zal men van mij ook wel zeggen denk ik :p

14. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Leuk programma is dat inderdaad.. ;) Heb het een tijdje geleden gevolgd, laatste tijd niet meer zo. Ik vind het erg belangrijk dat een man goed verzorgd is, maar de klik is ook zo belangrijk. Bij ons was de klik er al direct. We leerden elkaar kennen en heb na anderhalve maand nooit meer in mijn toenmalige huisje geslapen. :D Ook vrij snel gaan samenwonen toen en het is altijd goed blijven gaan. :)

15. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    Dat was bij ons ook, we hadden januari onze eerste date,en ik geloof dat manlief vanaf maart alleen nog bij zn vader sliep als ie moest werken... maar verder praktisch bij mij woonde.
    In augustus van dat jaar zijn we samen gaan wonen...

hoe hebben jullie je vriend/man eigenlijk leren kennen?

Ik heb mn man leren kennen via internet, een datingsite zelfs. Ik had na dat mn vorige relatie uit was gegaan (in september) behoefte aan wat afleiding. dus me aangemeld op een datingsite met als inslag, wordt het wat dan wordt het wat wordt t niets dan is t in ieder geval afleiding. eind december met mn huidige man aan het chatten geslagen, 14 januari eerste date/ontmoeting en hij ging die nacht pas om 2uur naar huis... oeps...

16. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Heb mijn mannetje via internet leren kennen (via chatroom toen nog) dus als je heel erg precies kijkt ben ik op z'n naam gevallen :D
    Die ga ik hier even niet noemen, maar is gewoon een leuke naam.

Hij is voor mij knap genoeg, had hem op foto gezien en beviel wel. Maar uiteindelijk is de klik ontstaan na vele mails, uren bellen en smsen en uiteindelijk een keer afspreken. Daarna was het raak.
    Nog wel 1 x een weekje uit geweest maar kon hem niet missen dus we zijn weer bij elkaar en nog steeds happy.

Uiterlijk is leuk, maar ik ben meer van het innerlijk.

Heb een erg goeie vriend van me, die is nou echt niet bepaald knap (en ook nog eens 12 jaar ouder) maar door een bepaalde chemie tussen ons is het altijd super samen.

17. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16

18. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Wij hebben elkaar ook via het internet leren kennen. Ik was een keer aan het klagen tegen een collega over mannen. Dat ik zo graag een man wil waarmee ik goed kan praten, die goed kan luisteren, iemand die aan 1 vrouw genoeg heeft, iemand die inlevingsgevoel heeft, iemand die geen feestbeest is die een paar keer per week op stap gaat met vrienden etcetera etcetera. Ik zei: die wil ik zo graag, maar die ga ik noooooooit vinden! :p Toen werd er een beetje voor de grap op een datingsite gekeken en echt waar, er stond een man die vrijwel exact hetzelfde rijtje had staan over wat hij in een vrouw zocht als wat ik net heb opgenoemd. Het was zo bijzonder, haha. Dus ik had een berichtje gestuurd en hij woonde toevallig 25 km bij mij vandaan. Toen aan het mailen en smsen gegaan en dezelfde week nog afgesproken. We hebben tot een uur of twee midden in de nacht achter elkaar gekletst, het was super gezellig. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. :p Anderhalve maand later was ik nooit meer 'thuis' en drie maanden later heb ik de huur van mijn huisje maar opgezegd. :p

19. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    wel grappig dat dus sowieso 3 van ons hun man/vriend via internet hebben gevonden. :)

Ik had ML echt niet tegengekomen zonder internet trouwens, ik woonde bij rotterdam, hij tussen roosendaal en breda...

20. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    @yvke jaaaa we gaan raden

ik denk nl of lois of diegene die ik heb voor een meid Chenoa :p

@madera ja leuk he gevonden op google hahah

@hopeforyou Ja dat heb ik dus ook met mijn vriend hij was er iig ook nog niet klaar voor en wilde nog zoveel toen zei ik ja dan komt het nooit uit want je wilt altijd van alles dat zal altijd zo blijven.
    maaaar uiteindelijk stemde hij toe en heb ik direct mn pil in de kliko gegooid zodat ie niet zo snel meer terug kon, nu heb ik het er iig nooit over omdat ik bang ben dat ie zegt zullen we nog ff wachten haha maar hij vraagt wel elke x 1000 x ben je al zwanger hahah en vandaag zei ik dat er gependeld was voor sept en 1 voor okt en dat vond hij weer heel leuk hij zei nou dat is vlot hoop dat het uitkomt ik dacht huhhh hoor ik dit nou goed haha.

en vorige maand toen ik ongi was stuurde ik hem een berichtje dat ik het geworden was en toen stuurde die ah jammer schat weet zeker dat het de volgende x raak is!!

dus denk dat hij het stiekem wel leuk vind

xx

Deel Deze Pagina