Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Volgens mij hoefde je voor pendelen niet je achternaam te geven hoor., ik heb het ook 3 x gedaan.., 1tje is al geweest en had het dus niet goed die andere twee neem ik eerlijk gezegd niet serieus meer ik geloofde er eerst wel heel erg in maar nu niet meer ook omdat de moeder van mijn vriendin tarotiste/medium is en ik haar gevraagd had wat pendelen precies inhoudt en ben erachter gekomen dat sommige dingen die ze hier zeggen helemaal niet uit een pendel gehaald kunnen worden dus vandaar.., maar het is wel grappig om te doen hoor (je gaat ergens op hopen en ik vond het een teleurstelling als hij niet goed was dus ik doe het niet meer).

Pff sinds dat ik wakker ben kan ik wel janken!! Waarom? Zou t niet weten, zit heerlijk in mijn vel verder, mijn nieuwe baan is leuk, ben lekker in de tuin bezig, zonnetje komt er langzaam weer bij.,
    Nouja weet wel waarom maar het is nog te vroeg om verdrietig te zijn dat het nog niet lukt maar ik wil ook zo graag!!! Pfff ff een dipdagje denk ik., straks maar wel lekker bezig in de tuin, heerlijk!

2. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Knuf Kirsten! Iedereen heeft wel eens een baaldagje.

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel!!
    Ja shit is dat!! Zit te vechten tegen mijn tranen., mijn moeder komt zo hier heen namelijk en ze weet van niks en als ik eenmaal wel jank dan vertel ik het ook anders voelt ze zich ook buitengesloten als ik niet vertel waar het om gaat.
    BAH BAH!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

Zo dat lucht wel een beetje op, hihi., ga maar gauw wat eten en wat doen.., bezig zijn.

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    kirsten hopelijk ben je weer uit je dipje. Was het gezellig met je moeder?

Vandaag een vroege test gedaan op 4 dagen voor NOD. Hij was helaas omo-wit. Ik test later nog wel een keer. Ik denk niet dat het raak is. Heb helemaal geen klachten meer, dus het zal er wel niet in zitten deze ronde. SIP sip

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht

Sluit ik me helemaal bij aan. Ben er wel mee bezig. Maar een stuk minder dan in het begin. Idd minder analyseren. Al hoe wel ik sommige vreemde dingen wel opschrijf in mijn agenda.

Ben nu een stuk rustiger dan bij mijn eerste ongi. (mijn cyclus duurde zo lang dat ik nu pas in ronde 2 zit, in december gestopt) Heb ook nog niet echt testdrang. Maar dat kan nog komen als donderdag naderd.

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, Ik heb dat ook vorige week gehad. Zat te huilen om helemaal niks. Vond het zo vreemd. Was toen ook prachtig weer. Dag later was het helemaal over. Zou zeggen ga lekker in het zonnetje zitten en geniet van het weer.

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Kirsten; is je dipje weer een beetje over? Iedereen heeft dat wel eens!

@ Juultje; Ik vond dat pendelen ook wel grappig. Weet niet of ik het echt moet geloven maar geeft me toch weer goede moed!

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Minim: Balen zeg, maar vol goede moed op naar de volgende ronde.

@ Kirsten: Verschrikkelijk is dat he zo´n baaldag... Hopelijk is het snel over. Misschien wijst het emotioneel zijn wel op iets anders...?

@ Kwiebje... Jammer hoor, maar er is nog hoop. Gewoon over 4 dagen nog eens testen toch?

@ Wen: Balen die onzekerheid! Nog geen ongi?

Heerlijk weer vandaag. Ga nog ff paar uurtjes in de tuin werken. Net heerlijk nieuwe plantjes/bloemetjes gekocht. Voel me al wel weer een beetje beter. Kan het allemaal wel goed van me af zetten zolang ik maar bezig ben dan. Heb gelukkig genoeg te doen in huishouden en genoeg hobby´s waar ik me mee bezig kan houden als ik niet hoef te werken.
    Ennnn.... Ik wil hier graag roze zien!!!!!

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou hier een ongi hoor.. AAAAAHHHHHHHHHHHHHH en wat voor 1!! Ik klap bijna uit elkaar van de krampen, duizelig. En eet, nee het is toch echt VREET alles wat los en vast zit. Plakje grilworst, stuk chocolade, crackers met lekker beleg, snoepjes, hompen en nog eens hompen kaas.. En echt NIET te genieten!!! Janken, lachen alles door elkaar. Zo dat is eruit, heerlijk zo'n forum..:D

Het komt ook langzaam weer terug waarom ik toen de tijd met de pil ben begonnen, daarom dus!!

Jammer dat het niet raak is, maar had ook niet echt het gevoel dat het al zo was. Ik was er voor mij doen ook heel rustig onder, ben nogal ongeduldig :). Ben al blij dat mijn cyclus gelijk eigenlijk zo goed is. Dus op naar het ei!

@ Kirsten, hoop dat het even goed huilen een beetje heeft opgelucht. Morgen gaat het vast stuk beter. Die ..piep... hormonen toch, we hebben het allemaal maar voor lief te nemen. En anders, grilworst, snoep, chocolade, en kaas doen (lees wel 'tijdelijk') wonderen ;)

Voor alle meiden die tegen het testen aan zitten, spannend. Ik duim voor jullie.

En voor alle andere meiden, lekker klussen en hopen op een wondertje...

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten voel je je al weer een beetje beter?

MiniM inderdaad laat ik me pendelen voor de leuk. Baat het niet schaadt het niet toch?

Wen balen van je ongi en soms moet je gewoon toegeven aan de vreetbui.

Hier wat roze afscheiding. Dus neem aan dat het een voorbode is op mijn ongi :(. Morgen nog maar niet testen.

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat lief van jullie allemaal!! Ben heel druk geweest vandaag., nieuw konijnenhok (paleis!) in elkaar gezet en gebeitst (lekker in het zonnetje:D) nog een stukje gestraat (en ja dat was flink afzien maar het ligt waterpas en het moest anders paste het konijnhok niet hahaha).
    En mijn ouders kwamen allebei even langs., was gezellig en volgens mij hebben ze niks gemerkt.,

Verder weinig last gehad vandaag gelukkig., zo nog ff schoonmaken in huis en daarna rustig op de bank (hoop dat het dan niet terugkomt)
    Wel aan vriendjelief verteld en die zei dat alles wel goed kwam en dat ik het eruit moest gooien als ik ermee zat maar daarna weer positief verder gaan en hij zei dat onze tijd er vast snel aan komt :) Vond dit erg lief. Nu is hij sporten en ga ik het huis nog ff poetsen en dan is mijn vrije dag weer zeer nuttig besteed:D

Echt lief jullie reacties die helpen wel hoor., fijn he dat we hier ons ei kwijt kunnen en dat je opgebeurd kan worden hier.., HEERLIJK!! Thnx daarvoor!!

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Graag gedaan!
    En moet kunnen hier he! Zo slepen we elkaar er wel doorheen!:D

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten fijn dat je je weer beter voelt! En een baaldag zo nu en dan mag best! Wij zijn wel even je uitlaatklep! Je bent nuttig bezig geweest, dat konijnenpaleis klinkt wel erg leuk!

Kwiebje, die test is idd leuk om even te proberen, maar zegt echt nog niks. Wie weet is hij over paar dagen wel gewoon roze!

Wen balen van je ongi!

Pendelen is leuk, maar zou er niet al te veel waarde aan hechten. Denk wel dat ze vaak in de goede richting zitten, maar zoals je ziet hebben ze ook vaak voor dezelfde persoon heel uiteenlopende antwoorden...denk dat de toekomst ook wel voor een deel in eigen hand ligt.

Hier gisteravond in bed flinke steken gehad. Geen idee wat het was. Was zelfs even bang voor een blindedarmontsteking ofzo, maar dat was het niet! :D

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    MIsschien je ei ei ei? En we zijn zo blij...:D

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zo huisje weer schoon en lekker lang gedouched en nu lekker met een zak casave kroepoek op de bank., idd nuttig bezig geweest., voelt ook echt heerlijk! Fijn om de dag beter af te sluiten als hoe het begon..,:D

Benieuwd wat je steken zijn Skaya!! Spannend.,

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Fijn dat we elkaar hebben! En wat ben jij handig Kirsten!!! Zelf gestraat enzo... Super! Geeft idd toch een lekker gevoel al je je dag zo nuttig hebt besteed en het zorgt voor de nodige afleiding... Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Vervelend Skaya... Misschien idd je ei of misschien zelfs innesteling..? Spannend hoor!

He balen Juultje :(! Nou hopelijk zet het door en dan snel op naar de volgende ronde.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen iedereen,

Hier weinig bijzonders te melden. Onaltijd geen ongi in zicht. Verder ook eigenlijk geen klachten behalve dat mijn hoofd vol pukkels staat en ik erg moe ben.
    Heb dus een klein beetje hoop......

Vrijdag testen als er vandaag of morgen niks komt.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend meis... ik hoop zo dat jij ook op roze mag!

hier nog steeds met vlagen misselijk, maar ben zoooo bang dat mijn lijf mij in de maling neemt..
    ik ga zaterdag testen.. is ie wit, dan neem ik 's middags lekker een wijntje op het feestje...
    maar zaterdag duurt nog zo lang...

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Vaddie we zitten in hetzelfde schuitje. Ook verschrikkelijk moe en pukkels. Gister met afwegen een heel klein beetje roze. En vandaag mijn nod en tot op heden nog niets. Ook geen buikpijn. De dag is nog lang maar toch een heel klein beetje hoop. Morgen misschien testen.

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oeh ! Spannend hier! Ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina