Hahahahah ohhhhhhhhhh naja nog vreemd die twee dagen zo lekker achter elkaar! Kan je nagaan, gaan de dagen voor mijn beleving toch wel soort van snel! Keb sinds een half uurtje een rare soort kramp bovenin mn bovenbenen...geen idee of het hier iets mee te maken heeft of door het sporten. Maja sporten doe ik al jaren en dit gevoel is toch wel nieuw.
Haha ja ach je moet af en toe in het zonnetje gezet worden he.., wat voor beroep je dan ook uitoefend hahaha Gek van die kramp zeg., ben benieuwd.,
haha zullen we morgen nationale positieve zwangerschapstestdag maken?? Ik zat ik te denken... We hebben allemaal van die verdachte klachten, zodat je je de hele tijd zit af te vragen wat het nu is. Er komt opeens een liedje in me op. De melodie is van Koos Alberts met zijn het je ogen. Hij gaat als volgt: Zijn het je banden? Is het je ongi? Zijn het de dingen die je voelt, als je zwanger wilt worden? Ik hoop dat het te volgen is, maar ik zit hier hardop te lachen. Maar ja dat doet iedereen om zijn eigen grapjes, haha.
Hahaha ik schoot ook in de lag!! Had meteen de melodie in mijn hoofd., haha GEWELDIGGG En helemaal waar..,
Haha gezellig hier met Koos! Heb ik natuurlijk weer heel de dag dat liedje in mn hoofd. Dankje! haha! Mijn voorkeur voor jongen/meisje is steeds wisselend. De ene keer denk ik een lekker stoer ventje, maar de andere keer denk ik aan leuke roze jurkjes hahaha! Heb zelfs al meerdere leuke meisjesnamen in mn hoofd, maar jongensnamen vind ik echt moeilijk. Het belangrijkste is dat het mag lukken en dat het gezond is.
Aangezien lachen gezond is... en hopelijk ook vruchtbaar... Deze is lachen, vond m op internet: Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet. Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter. De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen. Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika. De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is. Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt" Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!, Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole"
Hahahahaha @Juultje: jammer dat hij negatief was. We blijven duimen tot je ongi. Ik heb zelf een lichte voorkeur voor een meisje. Daar ken ik de lichamelijke gebruiksaanwijzing al van. Maar ja, meiden zijn vaak wel vervelender. (ons buurmeisje van 3 is een echte bitch hihi) En tutten hou ik niet zo van. Ik ben meer van de barbapapa huispakken. Hahahaha (discussie met vriendin die juist een wit bloesje met kant had uitgezocht als kraamcadeau) dus tja, eigenlijk maakt het niet uit, zowel jongen als meisje heeft leuke dingen. Ben helemaal trots. Gisteren niet getest. Ondanks dat voor het eerst in 15 jaar mijn borsten in de weg zitten. (heb maar B) Nog steeds veel pukkels en sinds gisteren een vreemd (onbekend) trekkerig gevoel in mijn buik. Net of iemand er zijde linten in heeft gestopt en die zachtjes naar achter trekt. Doet niet echt zeer maar voelt een beetje vervelend. Wil eigenlijk morgenvroeg testen. (bij negatief zie ik zo op tegen het wachten op mijn ongi. Stel dat mijn cyclus weer 60 dagen duurt?)
Spannend Vaddie, ik hoop het echt voor je!! En Skaya dat rare gevoel in je benen. Had ik vorige maand, echt om gek van te worden. Had het een dag of 2 a 3 en vooral in bed. Alsof er wormpjes door me benen gingen , hoort bij het kwaaltje hormonen zeggen ze. Ik werd ongi toen, maar kan zeker ook iets anders betekenen . Hier ongi nu gelukkig iets minder. Was echt niet leuk afgelopen 2 dagen, beetje vieze praat maar niet normaal dat vloeien, liep met dikke tampons en maandverband, en nog zat het overal. Had ook heel veel dikke stolsels er tussen zitten. Hebben jullie dat ook dat dat nu veel erger is na het stoppen van de pil?? En vraagje, nou heb ik volgend weekend (precies dan rond de eisprong) een meidendag uit. Heel erg leuk, maar laten we nou precies een coctailworkshop hebben. Hoe ga ik dat doen, ik wil niet dat iedereen het weet. Ik ben al gestopt met roken (oohhh... wat mis ik dat), waarop ik al de nodige, ben je zwanger dan??? uitspraken kreeg. En normaal gesproken sta ik vooraan met zulk soort dingen om mezelf vol te gieten... Zeggen dat ik aan het lijnen ben, kom ik door de weeks mee weg maar niet met zo'n weekend. Heb al 2 keer de smoes van antibiotica gebruikt dus die gaat ook niet op. Weet het ff niet En meiden, stuur maar iets van die pukkels en vette huidjes naar mij, die van mij is vanaf me geboorte al kurk kurkdroog. Kan wel wat gebruiken!!!
Nou de pukkels mag je hebben hoor. En de drank: tja zelf drink ik niet (max 5 drankjes per jaar ofzo, kan er erg slecht tegen) dus weinig ideeen. Zeggen dat je bezig bent met lijnen? En alleen sapjes drinkt ofzo?
Spannend Vaddie! Ik duim voor je! En Wen, je kunt toch gewoon een drankje mee drinken? Je hebt dan pas je ei, de eerste 4 weken heb je sowieso geen bloedband met je kindje.
Ben benieuwd Vaddie, spannend hoor!!! Wen. Ja lastig he zulke dingen. De eerste 4 weken maakt idd niet zo veel uit vanwege de bloedband die er nog niet is. Lijkt me niet helemaal verstandig om je vol te gooien, maar een paar cocktailtjes moet zeker wel kunnen. Dan zeg je toch na 2 a 3 cocktails dat het zo naar je hoofd is gestegen dat je op een frisje overstapt???
spannende tijden meiden! wen, je kunt gewoon dinken hoor ik stop pas na mijn ei.. en als ik een feestje heb voor mijn nod neem ik gewoon 1 wijntje.. en als excuus kun je altijd zeggen dat je de nacht ervoor slecht geslapen hebt en moe bent... alcohol versterkt je geemoedstoestand, dus nog meer alcohol is dan niet slim.. mooi excuus om te matigen die dag.. hier ziekies.. dus weinig fut om alles te lezen.. heb koppijn, neus zit dicht en nog steeds misselijk... en waar dat vandaan komt begin ik over te twijfelen... testen iig nog maar niet gedaan.. veel te bang dat ie wit blijft...
Vanochtend Ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde. Wen mijn menstruatie is ook een stuk heftiger qua bloed en propjes etc.
balen juultje.. hier na het verwijderen van de mirena 2 dagen een heel klein beetje gevloeit.. 25 dagen erna weer 2 dagen heel weinig, de ronde erna was ik zwanger, ma toen het misging ook maar 2 dagen (was toen wel mega veel de eerste dag, liep gewoon leeg...) maar ben nooit heel erg ongi geweest.. zit we regelmaat in.. zelfs toen ik bv gaf.. maar altijd maar heel weinig.. je snapt dat ik daar erg blij mee ben...
Bij mij was ronde 1 zeeer weinig. Zelfs voor mij doen. Ben nooit zeer heftig ongi geweest. Wel lang maar niet heftig. Yes, yes, yes. Ik ga naar The sing off. Ben bijna jarig en had Lief stille hint gegeven dat ik daar graag heen wil. Nou ja, stil, had hem een mail gestuurd met de bestellink. Maar had nooit verwacht dat hij ook echt kaarten zou kopen. Gaaf!!!!!!