Wen: Als je aan de pil bent ben je niet ECHT ongesteld he.., je lichaam doet iets wat de pil wilt en is niet natuurlijk ongesteld. Nu je gestopt bent met de pil pakt je lichaam het natuurlijke weer op en wordt je ECHT ongesteld en dat is 9 van de 10 keer flink heftiger., ik verlies ook echt proppen enzo maar het is wel korter bij mij. Tsjah., de cocktails.., lekker!! En idd je bloedband is nog niet opgebouwd rond je ei dus doe lekker mee., maar gewoon niet helemaal bezatten natuurlijk hihi., Veel plezier dan.., en wees niet TE streng voor jezelf voordat je weet of je echt zwanger bent..., Jammer Juultje maar idd op naar de volgende ronde DAMES..., Gister heb ik geklust en vanmorgen voelde ik mijn ei en voel hem nu nog..., oooo ik DUIM HOOP DUIM!!
Kirsten dat betekend dat je een hele mooie kans hebt!! Spannende slopende twee weken komen eraan dan! Wen ik zou gewoon wel lekker wat meedrinken. Niet TE veel, want dat is ook niet gezond voor jezelf Als je toch een smoes moet gebruiken kan je na een paar slokken zeggen dat het niet goed valt.. Juultje, wat jammer! Door naar de volgende ronde. Vaddie goed zeg dat je je in hebt kunnen houden. Toen ik zere borsten kreeg ben ik gelijk weer gaan testen! Hier krijg ik ook langzaam weer wat testdrang. Dat gekke gevoel in mn benen, liezen, nog steeds krampjes in mn onderbuik en vandaag weer behooorlijk misselijk geeft me wel het idee dat ik aan het eind van mn cyclus zit ongeveer. Het kan gewoon weer helemaal links of rechts gaan natuurlijk. Maar maakt me wel weer erg nieuwsgierig!
Spannend Skaya!! Tsjah het blijft 50/50 he., hoe je je ook voelt, je lichaam kan je zo voor de gek houden.., Mijn ei is behoorlijk duidelijk(wat een vervelende 'pijn'/druk) dus hopelijk vanavond nog aan de klus.., ben erg moe, hele drukke dag gehad op het werk, maar goed het MOET hahaha
Skaya, ben je van plan om te gaan testen? Klinkt veelbelovend. Ik blijf duimen hier. Het is grappig hoe erg je mee kan leven met mensen die eigenlijk niet kent. Toch bijzonder .
Ja leuk is dat he., Zit ook echt elke ochtend en elke avond van oooo ik kan weer kijken!! Ben zo benieuwd of er nieuws is enzo.., dat is inderdaad wel heel grappig van mensen die je eigenlijk niet kent., maarja we hebben allemaal minstens 1 ding super gemeen!!! Hihi.., Leuk dit!!
Ja ik bespreek dingen met jullie die ik met mijn naaste vrienden niet zo bespreek. Niet omdat ik het hen niet wil vertellen, maar ze zijn al die krampjes en dingetjes zo zat en kijken er toch anders tegenaan. Ik wil proberen om dit weekend nog niet te testen. Morgen zit ik op dag 28. Maja mijn vorige cyclus was 45...misschien woensdag op zn vroegst...? Weet niet zo goed wat verstandig is. Kirsten, wordt even een 'vluggertje' vanavond dan hahah
Juultje, balen meid! Op naar de volgende ronde! Skaya, is dit je 2e cyclus nu? Wie weet ie ie wel korter! Leuk he, dat kletsen hier. En wat jullie zeggen, ik meld hier meer dan bij mn vrienden haha. Ik heb vandaag ff een beetje een dipje. Gewoon algehele dip! Op t werk ff gezeik (niet met mij maar een van mn medewerkers), we hebben al 1,5 jaar dubbele lasten omdat we 1 huis niet verkocht krijgen, en mn collega vertelde dat ze zwanger is. We zijn tegelijk gestopt met de pil en hebben mekaar dat verteld. Vind het echt kei leuk voor haar!!!! Maar ben wel kei jaloers!!!! Zij lachen, en zei dat ik over 3,5 week ook aan de beurt ben. Zou mooi zijn! Dus toen ik thuis kwam vandaag heb ik lekker een potje zitten janken. Mn werkfrustratie, mn uisfrustratie en mn kinderwens... Maar, kom goed! Ik gaat voor een roze maand april en dat huis zien we wel weer verder en ook t werk komt goed! Heb het hartstikke goed naar mn zin maar vandaag was het ff te veel van het goede....
Haha ja moet lukken.., komt vast wel goed., hihi. Jeetje MiniM: Heeeeeel herkenbaar!! Dat dipje (alleen de kinderwens dan) had ik van de week ook.., Het is niet zo dat je het die ander niet gunt ofzo maar je wil zo graag ook! Janken kan dan zo lekker zijn., Ik moet zeggen dat ik nu weer heel positief ben al ben ik ergens diep van binnen heel bang dat ik mijn nieuwe baan kwijt raar (jaarcontract) en heb het zo giga naar mijn zin..,! Maar mijn vriend en ik vinden dat we die gok maar moeten nemen nu we besloten hebben voor een kindje te gaan en dat we er wel uit komen.., Ach zo is er altijd wel wat he.., hihi.
Ja hoor ook ik herken die baaldagen wel! MiniM jeetje zeg dat allemaal op 1 dag! Zou ook jaloers zijn hor op die collega! Heb zelf ook een collega rondlopen die gestopt is met de pil en elke keer als ze iets zegt in de richting van dat onderwerp ben ik 'bang' op te vangen dat eht bij haar wel raak is. Hoe stom ook, het lijkt in mn hoofd wel een soort wedstrijdje. Bang voor het moment wat jioj dus vandaag had. Natuurlijk ben je blij voor diegene, maar voor jezelf is het gewoon ff KL*TE omdat wij ook ZO graag willen! Heet is idd mn 2e cyclus. En de eerste drie weken van mn 1e cyclus had ik constant bloedingen en duurde toen ook erg lang. Nu heb ik die tussentijdse bloedingen niet gehad. Dus denk wel dat het korter is nu.
Ha meiden, Ben niet zielig hoor en voel me al een stuk beter! Morgen weer vrolijk! En mn weekend begint, dus komt goed!
Zo is t! Ben ook niet zo'n doemdenker hoor. Maar ga zo lekker slapen en morgen vrolijk weer op! Truste!
En nu heb ik een giga dip.., vriend was moe en wilde slapen en deed ook totaal geen moeite met me mee te gaan.., hebben gister toch ook al geklust., wil nu gewoon slapen van het weekend wel weer.., pfff behoorlijk teleurgesteld hier en dus niet kunnen slapen nu., bah!! MANNEN
Ahh Kirsten... Balen! Tja die mannen he... Ik had ook zo'n situatie in de 2e ronde. Dan zijn ze niet zo leuk! Maar we hebben ze dan toch nodig he... Zwaar frustrerend! Toen heb ik eens ff goed uit gelegd dat je niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week zwanger raakt. Mn vriend wil nu niet precies precies weten wanneer mn ei is maar wel welke dagen erg belangrijk zijn. Dat werkte vorige ronde goed, maar helaas was t niet raak. Merk wel dat wij vrouwen er veel meer mee bezig zijn dan die mannen...