Kirsten balen. Maar geen man overboord.Je hebt wel geklust al. Ik zal het lijstje weer eens opzoeken.
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
Net getest: negatief Niet dat ik er van overtuigd dat het raak was ofzo. Tuurlijk ben wel teleurgesteld. Maar het idee dat mijn cyclus wel eens standaard 60 dagen kan gaan duren......... Ben bang dat het gevoel wat ik had toen we net waren gestopt toch gaat kloppen. Dat het wel eens heel lang kan gaan duren.
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 15 maart - MiniM, (27 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 21 maart -jannie1980(27 dagen, ronde 1na MK, 3e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) donder elke keer van de lijst af volgens mij... mezelf er dus maar weer tussen gezet. ben sinds gister mega beroert... dus hebben testen nog ff uitgesteld.. wide gister eigenlijk al testen, maar voel me zo beroert dat ik me ineens niet meer zwanger voel.. en een witte test zit ik niet op te wachten.. kijken hoe lang ik nog kan wachten... ben zo lekker ongeduldig..
10 feb - Nino (28 dgn, ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 21 maart -jannie1980(27 dagen, ronde 1na MK, 3e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) Zo, ik heb mezelf ff aangepast. Dat moeten meer mensen nog doen denk ik zo... En de zwangeren zijn eraf?
8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 13 maart - Within (32 dagen, 2e ronde, 1e kindje) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 21 maart -jannie1980(27 dagen, ronde 1na MK, 3e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) Ik heb mezelf er maar afgehaald. Heeft niet zoveel zin. Vaddie. Balen zeg! Ik hoop niet voor je dat het weer zo lang gaat duren. Daar word je niet vrolijk van. He wat jammer Juultje, op naar de volgende ronde! Spannend Skaya!!! Klinkt inderdaad allemaal belovend die klachten. Ga voor je duimen meis! Minim. Ik snap dat je baalde. Fijn dat je er snel uit kunt komen. Mij lukte dat ook, maar merk nu dat ik mijn broer gister weer heb gezien dat er weer van alles door mn hoofd gaat. Dus op naar de afleiding! Kirsten: Best jammer dat t klussen niet doorging. Vandaag dus met een pikant setje wachten tot ie thuis komt hihi Kan hij niet weigeren toch?!
Kirsten wat jammer! Hier merk ik het ook! Wil ik opeens heeeel graag klussen (met achterliggende reden natuurlijk) hoeft meneer ineens niet meer zo nodig. Hij wil niet klussen als het MOET zegt hij dan. Je zou denken dat mannen daar geen problemen mee hebben, maaar toch. Lijken wel vrouwen af en toe! Vaddie wat jammer!
Vaddie jammer. Hopelijk heeft je gevoel geen gelijk en anders even aan de bel trekken bij de huisarts.
8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 21 maart -jannie1980(27 dagen, ronde 1na MK, 3e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) Ik heb Within er even afgehaald. Las net op een ander forum dat ze ongi is en dat ze gaat revalideren (4 mnd) en dat ze nu dus weer even start met de pil tot haar revalidatie klaar is. Dan komt ze weer terug bij ons, en hopelijk snel in het roze...
Zo, dat nod-lijstje is aardig ingekort... Tja ik zet mezelf er ook eventjes niet op. Mijn cyclus is na de bbz helemaal holderdebolder. Ik loop nu al ruim 2 weken rond met vaag bloed- en bruinverlies. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. En aangezien manlief volgende week geopereerd word, zal er de komende tijd niet veel van klussen in huis komen. Ach ja, ik heb sinds mijn operatie ook geen eisprong meer gehad. Dus ik hoef momenteel geen schrik te hebben voor een gemiste kans... Hoewel ik wel loop te balen dat mn cyclus zo van slag is...
Heh Tina wat vervelend dat je cyclus zo raar doet. Heb je wel met je huisarts hierover gesproken? Hebben ze iets gezegd over dat je dit kon verwachten na je bbz? Je pendels zijn wel hoopgevend
8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 14 maart - Stampertje (3e ronde, 1e kindje) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 21 maart -jannie1980(27 dagen, ronde 1na MK, 3e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 10 april - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) Jammer Vaddie, maar waarom denk je dat het bij jullie lang zou gaan kunnen duren? We hebben hier echt heel duidelijk afgesproken voordat we aan kinderen krijgen begonen, dat geen van ons beide in ongeveer de 2 weken rond de eisprong met dingen aan mag komen als ik heb hoofdpijn of ben moe. Dat we het echt leuk voor elkaar moeten houden. Het sluipt er zo snel in. Ik vind het namelijk veel makkelijker gezegd dan gedaan om het bijna constant om de dag te doen. Maar ik ben blij dat we dit van te voren hebben besproken, en hem idd duiddelijk gemaakt hoe het werkt met een eisprong . Dat maakt het nu wel makkelijker, we maken er gewoon letterlijk en figuurlijk een sport van om het leuk te houden in de slaapkamer. Die moetjes af en toe horen er gewoon bij, ons ei wacht jammer genoeg geen geil moment af om dan maar eens te gaan springen. En hoe lastig het soms ook is, hebben we de afgelopen 3 maanden ons hier goed aan kunnen houden. Maar ik neem me petje af voor stelletjes die al soms jaren bezig zijn met proberen. Probeer het dan ook nog maar eens luchtig en gezellig te houden. Vorig maand was wel sneu, toe had hij precies de dagen van mijn eisprong en ontstoken kies, en moest hij een wortelkanaalbehandeling ondergaan. En zelfs toen wilde die er niks over horen om het evt. een dag over te slaan. Maar hij kruipt ook wel eens zuchtend in bed hoor.. Dan doe ik maar net of ik doof ben... Jannie, wat verveld dat je je nog steeds niet lekker voelt. Kan nu wel zeggen beterschap, maar zeg liever gefeliciteerd. Hoop dat je snel meer weet. Voor alle meiden die morgen vrij zijn, alvast fijn weekend!!
@ Skaya: Ik ben er nog niet mee naar de ha geweest. Heb niet zoveel vertrouwen in hem...met mijn bbz vond hij het ook niet nodig om me door te sturen naar het zh. Als ik toen niet had aangedrongen bij hem had ik hier nu misschien niet meer gezeten... (Hij ging ervan uit dat het een miskraam was, en vertelde me dat ik maar moest afwachten. Zelfs toen ik vroeg voor een verwijzing voor het zh zei hij eerst: "daar kom je vandaag toch niet meer binnen". Pfff, twee uur later waren ze in het zh al een echo aan het maken) Dus je begrijpt dat ik van hem waarschijnlijk wel een reactie ga krijgen van: "wacht maar even af..." Na mn bbz heb ik geen last gehad van dit bruinverlies. Ik ben na mn bbz nog ongi geworden, en pas 3 weken daarna is het bruinverlies begonnen. Dus ik neem aan dat mn cyclus van slag is door het hele gebeuren. Ik weet het anders ook niet meer... Ik heb aan de verloskundigen op dit forum gevraagd wanneer ik me ongerust moet gaan maken over dit bruinverlies. Hoop dat zij mij er iets meer over kunnen vertellen...
Wen dat is handig zo een afspraak. Hier lukt dat niet. Als meneer geen zin heeft (wat weinig gebeurd gelukkig) dan gebeurd het gewoon niet en andersom trouwens ook. Meestal krijg ik m wel makkelijk verleid als tie eigenlijk geen zin heeft. Tina slim om het de verloskundigen hier te vragen, denk dat je hier een beter antwoord krijgt dan bij die sukkel van een huisarts die je hebt. Heb je opties om uit te wijken naar een andere ha? Maar goed dat je zelf de stap genomen hebt om aan te dringen en naar het zh te gaan zeg!
@Tina, als ik jou was zou ik proberen een andere huisarts te zoeken. Ik ben begin dit jaar ook overgestapt naar een andere ha, ik had ook zo'n lompe boer. Nou kwam ik er gelukkig niet zo vaak. Maar toen we hier aan begonnen, dacht ik wel. Hier ben ik geen zin in, helemaal niet met zulke persoonlijke zaken. Weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in Dordrecht zijn ze niet echt happig op overstappen. Het kon dus bijna niet. Maar mijn vriend had een andere ha. En door te zeggen dat we een kinderwens hebben, en nu dus graag samen dezelfde ha, kon het opeens wel. Misschien een tip voor je...
ook hier zijn ze neit happig op overstappen hoor... hebben hier zorgcentra's met fysio, apotheek, verloskundige, tandarts en al die dingen meer onder 1 dak.. per wij is er 1, of soms 2 wil je overstappen moet je dat met je eigen arts overleggen... of je moet overstappen naar een vrijgevestigde HA, maar deze zitten niet overal.. uiteindelijk heb ik geluk gehad met de HA.. degene die wij niet prettig vonden is eerst lange tijd in de ziektewet geweest en vervolgens is haar vervangster gebleven en zij is over gegaan naar een ander zorgcentrum.. degene die ik nu heb is super, net als de tandarts en de CB-arts.. hier besloten morgenochtend te testen.. hebben morgenmiddag een feestje en wil weten waar ik aan toe ben.. ondanks dat ik neit fi ben genoeg klachten.. misselijk, verstopping in de darmen, duizelig en hoofdpijn.. kan allemaal bij het niet fit zijn horen, maar zo begonnen alle 3 de zwangerschappen ook, dus heb hoop
je hebt zo'n verschil in huisartsen. Ik had vroeger zo'n type waar je niets tegen durft te zeggen. Veel te serieus en niet toegankelijk. Nu heb ik laatst in de praktijk een erg vrolijke man gehad die allerlei grapjes maakte. Heel leuk. Later kwam ik hem tegen ergens op straat en hij zwaaien naar me, haha. Zo kan het ook. Ik kreeg ook gelijk een verwijskaart, terwijl ik vage klachten had. Heel fijn.
ik lees mijn vorige bericht terug en het lijkt alsof ik voor mijn vage 'ben ik zwanger' klachten naar de ha ben geweest, haha. Even voor de duidelijkheid, dat was het niet! Ik ga morgen weer testen, maar ik heb niet echt een goed gevoel. Heb niet echt klachten. Maar ik hoop het zooooo.. duimen meiden. Ik heb er al wat meters op zitten.