mogge.. hier vanochtend getest.. een tuurtest, maar dan zonder foto... twijfel dus enorm.. zit 12 dpo.. nu maandag dus maar afwachten..
Goedemorgen dames, uuhhh Jannie nou ben ik nog niet zo heel lang wakker. En misschien een rare vraag maar wat is een tuurtest??? Zonder foto?? Wel jammer dat die negatief is, hoe voel je je verder?
dat je moet turen om een streepje te zien.. meestal worden ze op foto's minder duidelijk en moet je echt turen.. heb foto's gemaakt..moet ze alleen nog ff op de pc zetten.. en ben mijn kaartlezer kwijt... ben fitter als gisteren, maar nog steeds misselijk.. test na het weekend gewoon nog een keer, als er nog geen ongi is.. mijn man zag ook een heeeeeeeel vaag streepje.. ik hou dus wel moed...
Wen een tuurtest is een test waarbij je heeeeeeeeeeel lang moet kijken naar de test om te beslissen of je wel of geen streepje ziet. (op een foto wordt een test vaak onduidelijker, maar nu is die dus zonder foto al te onduidelijk voor de foto). Als ik ernaast zit Jannie met de uitleg, moet je me maar even aanvullen of verbeteren. Een twijfelgevalletje dus, Jannie ben je nog niets wijzer voor je feestje vanmiddag. Een tuurtestje geeft wel hoop en tis nog vroeg, dus ziet er wel hoopvol uit! Mijn ongikrampjes zijn weg, maar heb wel ook last van verstopping. Las het net ook bij Jannie. Wist niet dat dat ook een symptoom kon zijn?
Jeetje Vaddie., (net ff teruggelezen) Jammer joh!! Maar je had idd ook niet echt een idee dat het raak was, maarja jammer blijft het altijd! Gister had ik meidenparty hier in huis en mijn vriend sliep niet thuis., dus helaas niet met een pikant setje op hem kunnen wachten maar we hebben idd de dag ervoor geklust dus we zien het wel. Ergens had hij zo gelijk! Hij had die dag ervoor een hele lange dat., cursus in Duitsland en moest daarvoor half 6 op en was laat thuis, en de dag erna een hele drukke werkdag en toen kwam ik met mijn ei.., hij was ook wel echt kapot. Maarja was gewoon ff teleurgesteld!! Hihi.., Heb gewoon hoop op die ene klusdag., en we zien het wel over 13dagen. Spannend!! Hihi..,
haha ok bij tuurtest, had ik idd wel een link van lang naar een streepje zitten te turen, maar foto?? Toen was ik hem even kwijt. Helemaal duidelijk nu. Ik heb de ovu & zwangerschapstesten van CB. Dan is het gewoon smiley of zwanger... Vandaar mijn verwaring denk ik.. Ik hoop voor je Jannie, dat je maandag niet hoeft te turen Ik ga snel verder met werken nu!! Fijn weekend allemaal!!
Ik had voor de zekerheid een cb gehaald, omdat ik geen twijfel wil. Niet zwanger zegt ie, sip sip. Maar ik voel ook helemaal niets. Heb het idee dat als er vanbinnen zoiets aan de gang is dat ik dat toch moet merken. Maar je leest ook soms dat mensen er niets van merken. Ik ben alleen niet zo heel zwaar en heel veel ruimte is er daarom niet. Ik denk daarom dat ik het wel moet voelen als het zover is. Of is dit stom om te denken. Ben trouwens nog niet ongi. Ik weet ook niet exact wat mijn cyclus is, dus kan nog even duren. We gaan vandaag maar leuke dingen doen.
Kwiebje wat jammer! Ja het is maar afwachten wat je cyclus doet. Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat je weinig ruimte hebt? Bedoel je dat je het bij jou snel zou zien als er wat groeit? Ik heb net met een emmer op schoot gezeten, was met vlagen ontzettend misselijk. Geen zin om steeds naar de wc te moeten rennen. Niet overgegeven nog, maar vecht er dan wel altijd hard tegen.
@skaya: fijn is het niet maar het is hopelijk een goed teken.., het hoeft niet maar het is wel iets wat veel voorkomt in het begin.., ben heeeeel benieuwd!
skaya misselijk is een heel goed teken! Heb je eigenlijk al een test gedaan? Oh ik zie dat je nog 5 dagen moet tot nod. Da's een beetje te vroeg. Dat wordt spannend de komende tijd... skaya idd dat je het ziet, maar misschien ook voelt. Waarschijnlijk maakt het niets uit. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat zonder dat je wat voelt er heel wat gebeurt in je buik. Ik hoop trouwens dat mijn ongi snel komt, want ik ben me toch een partij sjaggie zeg. Heb ik vanmiddag nog een kinderverjaardag ook! Brr geen in nu. Ik krijg dan echt het gevoel dat er wat mist bij ons.
Meiden vergeet je ei, ongi, wachtbankje enz en ga ff lekker genieten van het mooie weer! Zon geeft positieve energie! Enjoy!
Oehh spannend Skaya! Klinkt belovend, maar wel vervelend dat misselijke gevoel en er tegen vechten bah. Hopelijk voel je je snel wat beter. Oh wat spannend Jannie!!! Ben benieuwd of je morgen dan misschien een duidelijkere streep hebt! Ga voor je duimen! Goed advies Minim! Al ga ik gewoon lekker wat klussen in de tuin. We willen het namelijk laten bestraten, dus we zijn alles eruit aan t halen. Genietze allemaal van t heerlijke zonnetje!
Jaaaa het is LENTE heeeeeerlijk!!! Hoelang hebben we hier niet op gewacht en verlangt na die langgggggge koude winter?! Straks lekker ff met de hond in park wandelen/zitten. Gister een rare zere onderbuik gehad. Misselijkheid was uiteindelijk weg, maar mn buikkkk deed zeeerr, ook als erop drukte en mn benen introk zeg maar. Dat is nu ook weer weg. Wel een test gedaan, maar was negatief. Stom, had het kunnen verwachten.
Skaya: negatieve test zegt nog helemaal niks.., je bent nog wat te vroeg., ik zou gewoon ff wachten tot je nod ( hoe lang dat ook duurt voor je gevoel) maar dan weet je het zeker. Het weer doet echt wonderen! Ben al lekker bezig geweest in de tuin en we gaan zo ff een havenstadje in met mijn vriendin en haar kids. HEERLIjK! en hopelijk straalt de zon wat hcg uit hihi
Kirsten: Jaaa ben idd wel vroeg, maar dacht mijn eisprong een aantal dagen (bijna week) eerder gehad te hebben vandaar, maar weet dat ook niet zeker...volgende maand toch maar aan de ovutesten denk ik voor wat bevestiging tussendoor haha.