spannend skaya! hier nog steeds geen ongi... dus heb nog steeds hoop... morgenochtend testen.. voel me weer wat beter, maar nog steeds misselijk wel mijn vergadering voor vanavond afgezegt... ga lekker op tijd mijn bedje in... morgen weer vroeg eruit... testen doe i pas als ik de oudste naar school heb gebracht...
Spannend Skaya en Jannie. Ik duim voor jullie! Vandaag heerlijk in de tuin geprutst. Wat een heerlijk weekend met het weer zo zonnig . Inderdaad vergeet je dan even al dat gedoe rondom zwanger worden. Heerlijk zo! Hier krijg ik goede energie van!!!
Hallo meiden! Ik moet nog zeker 10 bladzijdes bij lezen en dat trek ik nu niet meer, dus dat wordt morgen. Maar ik ben weer actief, na een heerlijk weekendje weg! Welterusten!
dutchdiva je had ook heerlijk weer tijdens je weekendje! We hebben eters gehad en lekker buiten gegeten. Was gezellig. Voor mij is ronde 2 in gegaan. Ben vandaag ongi geworden. Gelukkig heb ik een niet al te lange cyclus. Ik heb gelijk mijn banner aangepast. Jannie en skaya hopelijk is het bij jullie wel raak!!! spannend.
Jannnieeeeee!!! Wat zie ik nou in je banner???? Gefeliciteeeeerddd!!!!! Kwiebje naja als je dan geen roze test heb is het fijn om snel ongi te worden...je kan nu vol goeie moed door naar de volgende ronde. Die gekke eerste ronde heb je nu lekker gehad! Hier zere borsten sinds vanmorgen! Klinkt allemaal positief. Maar dit had ik vorige ronde ook, 10 dgen later kwam de ongi om de hoek kijken.
ja ben zwanger.. durf het nog niet echt te geloven... maar 2x een streep.. en hij is nu donkerder als zaterdag.. vind het nog mega eng.. vorige keer ging het vlak erna mis...hier de test van vlak voor de vmk, afgelopen zaterdag en vanochtend!
gefeliciteerd Jannie! Kan me voorstellen dat het eng is. Probeer er van te genieten! Leuk weer een zwangere erbij
Wauwwww Jannieeee!!! Geweldig!!! De foto is een beetje onduidelijk, zie alleen het streepje op de test van vandaag heel vaag. Maar dat maakt niet uit, je bent gewoon zwanger!! Ga lekker rustig aan doen en probeen er langzaam vast van te genieten! Fleurop hoe is het met jou?
heb mijn kaartlezer gevonden, dus kan de foto's van mijn toestel er nu ook opzetten.. denk dat deze duidelijker is,....
Woooww, Jannie gefeliciteerd!!! Ja bij de laatste foto´s zie je het goed! Snap idd dat het eng is, maar geniet ervan en probeer lekker rustig aan te doen. Jammer Kwiebje, maar vol goede moed op naar de volgende ronde! Hier vanmorgen wat krampjes in mn onderbuik, hopelijk voortekenen van ongi... Pff zou wel tijd worden. Zit nu geloof ik op dag 70.
@Jannie Gefeliciteerd. Bij de laatste teste is de streep duidelijk te zien. @Nino : jeetje zeg 70 dagen. Eerste ronde? Zit ondertussen zelf ook al weer op dag 42 (of zo iets) en nog geen ongi in zicht. Hoop dat ik niet weer een cyclus heb van 9 weken. Mocht er geen verbetering komen dan toch na ons trouwen eens naar de ha.
oohh Jannie, wat goed!! Gefeliciteerd!!! @ Nino, al bijna 70 dagen, jeetje. Hoop dat er snel wat gebeurt bij je... Ik heb vandaag lekker me vrije dag, vanmorgen huis in snel treinvaart schoongemaakt om zo heerlijk met boek in het zonnetje te gaan zitten... I LOVE IT!!
@ Vaddie: Ja eerste ronde... Hopelijk komt ie bij jou ook snel en word een lange cyclus geen gewoonte. @ Wen: Ja ik hoop t ook. Heb wel wat krampjes nu, maar heb vaak last van mn darmen, dus kan t niet zo goed bepalen wat t nu is. Wat een heerlijk idee lekker lezen in t zonnetje!
@ Jannie: Gefeliciteerd! @ Nino en Vaddie: Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar bij mij helpen teunisbloemolie-capsules om mn ongi "op te wekken". Ik heb het in mn eerste cyclus gebruikt, en nu weer. Telkens na 4dagen capsules slikken, werd ik ongesteld. Dus bij mij helpt dat in ieder geval. Hoop in ieder geval dat het voor jullie snel doorbreekt
@Wen: ben helemaal jaloers op je. En ik maar 'werken' (zit in ieder geval binnen) @tina: ja had je al wel eens verteld. Heb ook al etos pillen in huis. Ook veel goede verhalen over gehoord. Maar eerst trouwen en daarna ga ik naar de Ha. Maar in ieder geval bedankt voor de tip.
@ Nino: Ik weet niet of je ze bij het kruidvat of etos kan halen...de mijne komen van bij de apotheek.