Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Wen29: Nee, nog niet gedaan. Misschien morgen maar een test kopen en proberen om het uit te sluiten.

Voordat ik met de pil begon was is behoorlijk regelmatig in mijn cyclus, rond de 30 dagen. Tijdens het gebruik van de pil natuurlijk om de 28 dagen. Maar misschien moet ik nog wel ontpillen, ben tenslotte al net iets meer dan 7 jaar aan de pil geweest. Allemaal zo verwarrend :S

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Het zijn ook rare dingen hormonen. Ik ben half Jan gestopt na bijna 15 jaar de pil nonstop te hebben geslikt. En had echt overal last van in het begin. Van de bekende kwaaltjes, tot giga boeren kunnen laten opeens :) waar manlief echt heel hard om moest lachen. Tot zelfs last van me benen. Zo erg dat ik er wakker van lag. En dat had allemaal te maken met hormonen en ontpillen. Dus je lijf kan ons zo voor de gek houden. Ik zou als ik jou was, zeker een zwtestje doen. Dan kan je dat uitsluiten of vieren haha, je zal niet de eerste zijn. ;)

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Kirsten!! Nog 1 dag meid!! Spannend :p

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Welkom @ Miranda!

@ Hier. Mijn ei is nog lang niet in zicht. Zucht...

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi Mira, WELKOM!
    Je cyclus van voor je pil zegt niks over nu., dat heb ik wel gemerkt en gelezen.,
    De verschijnselen heb ik ook allemaal (gehad) maar aangezien je ongi uitblijft zou ik inderdaad even een test doen.
    Mocht je nog meer testen nodig hebben raad ik sensitest.nl aan.., is wat goedkoper als in de winkel en kan je er dus meer tegelijk bestellen, maar ik hoop voor je dat je ze al niet meer nodig hebt!

Hier allemaal steken links gehad vandaag, ik ga me zo omkleden omdat ik vanavond weg ga maar denk dat ik even een testje tussendoor doe al twijfel ik of ik niet dat ene dagje nog zou wachten maar ik wil het zoooo graag weten!
    Ben ook bang dat als hij nega is dat ik een rotavond heb., pff wat lastig!
    Ik bedenk het me zo wel terplekke.., wat kan je toch een strijd hebben met je gevoel en je verstand zeg..,

Nou meiden ik hoop op roze ook voor jullie!!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Testje gedaan Negatief.., had ik wel verwacht.., ik ga denk ik toch maar even wachten tot het weekend als ik dan nog niet ongi ben, weer testen..,
    Ben niet heel teleurgesteld (heb in mijn hoofd dat het nog kan), dus ga zo lekker naar de bios met de meiden, gooische vrouwen kijken!!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, welkom hier!!!

Kirsten wat jammer dat je test negatief is!!! Balen na al die kwaaltjes en andere signalen!

Hier vandaag weer gespannen borsten en af en toe een branderig gevoel...

Wen29 kvind maar raar dat die ovutesten zo lang een streep blijven geven! Geen idee wat het kan zijn.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Mira Welkom!
    Kirsten, jammer van je testje, maar het kan nog he!

Tina, ik denk dat het wel meevalt met alle zwangeren hoor. ik ben ook nog niet zwanger (helaas). Kirsten niet, Skaya niet, Juultje niet... Dus je bent niet alleen en we gaan nu allemaal voor roze!

DEAL?

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten we duimen voor een mooie test over twee dagen.

Ik zeg Deal MiniM.

Skaya denk jij dat je al kunt testen of wil je liever nog even wachten?

Ik dacht een patroon te hebben gevonden voor mijn ovulatie. De vorige twee keren kreeg ik ten ten tijde van mijn ovulatie opeens puistjes die dan voor mijn ongi weer verdwenen. Nu begint het weer een beetje met puistjes dus dacht ik dan zal ik wel in de buurt komen van de ovulatie. Maar de testen zijn nog heel erg licht en de vorige maanden waren deze toch opbouwend.
    Krijg ik na lange tijd toch nog jeugd puistjes;). Iemand tips behalve clearasil :D???

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zwanger worden?? ben je er 9 mnd vanaf :D

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha Jannie. Ik doe mijn best....

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ja, die rottige puistjes zijn bij mij ook weer teruggekomen. Vooral op mijn voorhoofd en kin. Daar wordt ik ook niet vrolijk van. Ach, moeten we er maar voor over hebben ;)

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Kirsten, hoe laat ga je testen?? :)

Ben vanmorgen vergeten ovutest in me tas te stoppen, zit nu op me werk dus zal vanavond nog een testje tegen aan gooien, kijken wat het streepje doet.

Hier zeer gevoelige tepels, en darmen op hol. Ook nog steeds krampjes. Verder helemaal beurs, van de trap gevallen gister. Maar voor de rest alles goed hoor..:(

14. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heeeey dames,

Sorry,sorry, sorry, sorry, sorry, sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd;)
    Echt n beetje lullig van mezelf...! Hoeist allemaal met jullie??
    Ik zocht een up to date lijstje, maar vind er geen terug! Kan iemand m even weg zetten??
    Ik heb zelf mijn nod-dag op 08-04.. Volgende week dus..! Spannend spannend.. Heb sinds gisteren gevoelige/pijnlijke tepels.. dus wie weet???? Ik voel het alleen als ik er aan zit, of een bh aandoen ofzo.. Herkenbaar??

Veel liefs

Stampertje89.

Ps. Heb nog steeds niets terug ontvangen van het pendelen :S Echt raar!!

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    8 maart
    - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar)
    14 maart
    - Stampertje (3e ronde, 1e kindje)
    19 maart
    - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr)
    21 maart
    -jannie1980(27 dagen, ronde 1na MK, 3e kindje, 30 jr)
    25 Maart
    - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar)
    26 maart
    - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje)
    31 maart
    - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 april
    - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr)
    10 april
    - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar)
    22 april
    - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    - Tina85 (32??,ronde telt niet mee = WOD, 1ste kindje, 25 jaar)

Nou dames... het nod-lijstje dan nog maar eens :D
    Is denk ik wel aan een update toe voor sommigen :)

Heb mezelf ook even toegevoegd, uitgaande van een 32dagen cyclus. Maar voor mij is een een wel-ongi-dag. Door operatie van manlief zal er waarschijnlijk niet geklust worden... Jammer, ik had op mijn verjaardag (23ste) graag een mooi testje gehad...

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Welkom Mira! Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik heb ook een erg lange cyclus. Heb in januari ontrekkingsbloeding gehad, daarna niets meer. Frustrerend he!?! Ben sinds gister begonnen met theunisbloemcapsules, schijnt bij sommige vrouwen cyclus op gang te brengen/verkorten. Misschien ook iets voor jou?

Kirsten... Hmmm balen zeg! Maar zoals je al zegt alles kan nog. Wanneer ga je weer testen? En hoe was de Gooise vrouwen film?
    Wil er ook nog graag naar toe.

Hoe is het met jou Skaya? Wanneer ga jij testen?

Juultje. Ik heb ook last van puistjes. Eigenlijk enige ontpil klachtje, dus mag niet klagen. Mn huid is wat verandert. Soms heel vet. Veel pukkeltjes, uitslag. Ik doe nu iedere dag met wasgel. Daarna lotion dan tonic en dagcreme. Dan ´s avonds weer t ritueeltje. Helpt wel wat. Eerst was ik er wat laks in en deed ik alleen make-up afhalen en af en toe een cremetje. Nu hoef ik dat niet te doen anders sta ik helemaal onder. En avocado eten schijnt ook goed te zijn voor je huid.

Stamertje. Vroeg me idd al af hoe het met je ging. Tja het lijstje heb ik ook al een tijd niet meer gezien... Jij zit nog een weekje op de wachtbank, spannend!
    Ik zit op dag 79 nu...

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Stampertje89: Waar kun je dat pendelen laten doen? Ik zie het wel vaker staan en ben zelf ook wel benieuwd.

Ik kan (nog) niet het NOD-lijstje invullen, aangezien ik nog niets weet. Eerst vanavond die test kopen en proberen (ik denk vanavond of morgen vroeg proberen). Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn op dit moment.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Nino: Ik wil eerste eens kijken wat een test (op aanraden van de rest hier) ons vertelt. Daarna kan ik altijd nog kijken naar pilletjes, maar bedankt voor de tip alvast.

19. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ja ik ben heel benieuwd wat de test uitwijst! Spannend hoor.

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    8 maart
    - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar)
    14 maart
    - Stampertje (3e ronde, 1e kindje)
    19 maart
    - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr)
    25 Maart
    - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar)
    26 maart
    - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje)
    31 maart
    - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar)
    09 april
    - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr)
    10 april
    - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar)
    18 april
    -jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr)
    22 april
    - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    - Tina85 (32??,ronde telt niet mee = WOD, 1ste kindje, 25 jaar)

mezelf maar ff verplaatst.. geen idee wanneer mijn nod nu is en zijn er ook nog niet over uit of we er wel voor gaan deze ronde, maar afgaande op mijn normale cyclus zou ie rond 18 april liggen..

hebben we ook nog een zwangerlijstje?? wel zo leuk om te zien wie er inmiddels zwanger zijn en wanneer ze uitgerekend zijn :D

Deel Deze Pagina