8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 19 maart - Kwiebje (28?? dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jr) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 08 april - Stampertje89 (32 dgn, ronde 4, 1e kindje, 21 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 10 april - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar) 18 april -jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (32??,ronde telt niet mee = WOD, 1ste kindje, 25 jaar)
Ga mezelf nog steeds maar niet in het lijstje zetten. Cyclus is nog zo onregelmatig.... Eerst trouwen 16 april en dan de volgende ronde ovutesten gebruiken. Kijken of mijn gevoel over mijn ei klopt. Vanavond gesprek met de ambtenaar...
Nou dames, net snel naar de stad geweest en een test gehaald (Kv 2v5) en net even gedaan. Totaal niks op te zien, nog geen vage schim. Dus nog niet zwanger, alle verschijnselen zijn dus van het ontpillen. Jammer, maar weten we in ieder geval waar we aan toe zijn! Nu eens bedenken wat we gaan doen: pilletjes nemen (teunisbloem) of nog even afwachten en hopen dat alles vanzelf op zijn plek gaat vallen... Iemand advies???
Ik weet niet hoe laat., ik denk ivm dat het hcg op de ochtend beter te vinden is, dat ik zaterdagochtend ga testen, vriendjelief moet 's morgens werken, dus dan doe ik hem alleen en hoop ik een leuk bericht te hebben als hij thuiskomt., maarja., we zullen zien!
Stampertje, zere tepels is bij mij wel herkenbaar. Vorige ronde teken van naderende ongi. Deze ronde weer gehad maar nu ook echt een brandend gevoel in mn borsten en steken. Het schijnt allemaal wel een goed teken te zijn, dus idd wie weet! Kirsten ik hoop ook op goed nieuws! Ben benieuwd! Vandaag nieuwe testen gehaald kruitvat 2v5. Zaterdag of zondag maar ff testen op dag 43 of 44 dus...kan ik rustig mn nieuwe werkweek in daarna. Mira ik zou wel lekker die teunisbloem proberen. Ik ben wel heel erg van het lichaam alles zo veel mogelijk zelf laten doen, maar teunisbloem is volledig plantaardig en ondersteunt alleen. En je ben al even aan het wachten, dus baadt het niet dan schaadt het zeker niet!
Hopelijk is dat branderige gevoel een goed teken Skaya! Ik heb jeukende borsten! Heel erg.., de hele dag.., pff ik wil t gewoon weten!! Maar ik wacht echt nog even een paar dagen voor ik weer (voor niks) ben teleurgesteld. Succes allemaal..,
Oh Kirsten, erg he... Knap dat je noh niet test. Ik zou het niet kunnen Ik heb al voor de 3e dag op rij last van steken en krampjes. Volgens de calculator zou vandaag de eventuele innesteling zijn... Tja, durf nergens op te hopen maar het voel anders dan de vorige maanden.... Of spontaan weer ontpil-verschijnselen?
Jaaa MiniM ik durf het niet te zeggen! Hoop natuurlijk innestelingssteekjes. Je zou zeggen dat je in ronde 4 met zulke mooie cyclussen toch wel uitge-ontpilt bent inmiddels!? Kirsten haahha tis wat jeukende borsten/brandende borsten! Ben benieuwd wat eruit gaat komen voor ons! Ik ben ook bang voor een teleurstelling!
Spannend Kirsten en skaya jullie testen rond dezelfde tijd. We willen roze foto's hier. Miranda je kunt ook de huisarts of de assistente om advies vragen. Je bent al een behoorlijke tijd aan het wachten. Wat betreft de teunisbloem ben ik het eens met Skaya. Het kan geen kwaad.
8 maart - DutchDiva (+/- 32 dagen, ronde 4, 1e kindje, 27 jaar) 25 Maart - Deesjedees (29 dagen, ronde 3, 1ste kindje, 25 jaar) 26 maart - Skaya (uitgaande van 35 dgn, ronde 2, 1e kindje) 31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 08 april - Stampertje89 (32 dgn, ronde 4, 1e kindje, 21 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 10 april - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar) 18 april -jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) -kwiebje (29 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (32??,ronde telt niet mee = WOD, 1ste kindje, 25 jaar) Ik heb mezelf aangepast.
Haha MimiM zou wel super zijn als je achteraf kan zeggen: "Ik weet nog precies de dag dat je ging innestellen".
hahahah Ja dat zou wat zijn he! Maar durf nergens op te hopen, we zien wel... (zeg ik nu koel terwijl ik het zooooo graag wil) Vorige ronde was ik er niet echt me bezig, maar nu sinds de afgelopen 3 dagen blijft het in mn hoofd zitten....
Ik heb het ook. Ik ben afgelopen weekend op bezoek geweest in het ziekenhuis bij vriendin die net bevallen is. En tjee dan wil ik ook...... Het is zo super mooi en speciaal. Vond het ook bijzonder dat ik deel mocht uitmaken van dat geheel. Ze was echt nog geen dag bevallen.
Jaaaa bijzonder is dat heh Juultje om van zo dichtbij mee te maken. Vorig jaar was ik ook in het ziekenhuis toen een (schoon) nichtje werd geboren, moeders en baby kwamen toen net uit de verloskamer rijde. Had tranen in mn ogen zooo mooi en klein dat kindje..net een uurtje op de wereld..
Mijn schoonzus (zus van mijn vriend) is uitgerekend op 7 mei. Dus als zij bevallen is en we gaan kijken bij ons nieuwe nichtje/neefje, dan zal ik ook wel zoiets hebben van 'DAT WIL IK OOK!!!'. Ik zit nog te twijfelen of ik langs de HA wil gaan. Eigenlijk kan ik wel raden van de HA gaat zeggen: 'Ik zou eerst eens proberen wat kilo's kwijt te raken mevrouw, dan heeft u al meer kans en dan kijken we daarna wel verder.'. Ach ja, die teunisbloem maar eens proberen denk ik, kan idd geen kwaad. Chemische troep wil ik niet meer in mijn lijf hebben, maar plantaardige dingen zijn nooit verkeerd. En na de bruiloft proberen zo veel mogelijk kilo's kwijt te raken. Dat zal ook wel meehelpen.
@Miranda, ik slik de zwanger worden pillen van de etos. Is foliumzuur met aanvullende dingen om je cyclus op gang te krijgen. Volgens mij slikken meer meiden hier deze. Zijn ook wel veel goede verhalen over. Kan moeilijk zeggen wat het bij mij doet. Ben ze al gaan slikken vlak voordat ik stopte met de pil. En mij cyclus is tot nu toe goed op gang. Hier echt behoorlijke krampen onderin. Veel erger dan de vorige keren. Net ovutest gedaan, streep is nu echt weg. Zal allemaal wel niks bijzonders geweest zijn. Hoe zit dat nou precies met de innesteling?? Er staan zulke uitlopende verhalen op internet. Van 3 tot 10 dagen na je ei.
Ik ben ook aan de zwanger worden pillen van de etos inderdaad, Cyclus schijnt er ook wat korter van te worden, maar dat is helaas bij mij nog niet gelukt. Was het inderdaad vergeten te melden maar ik zou als ik jou was ook aan de zwanger worden pillen van de etos gaan..,
@ Wen29 Ik slik ook al vitaminenpillen speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn (met extra foliumzuur en omega-3 vetzuren). Daarmee ben ik nu ongeveer 2 weken bezig denk ik. Ik ben even het merk kwijt (is wel een bekend merk, niet van centrum, maar een andere). Geen idee hoe dat met innesteling zit. Ik kan zo ook niks concreets vinden, staan te veel verschillende verhalen op internet. Zou ik al wel kunnen gaan testen op ovulatie? Gewoon om inzicht te krijgen in mijn cyclus? En of ik wel een cyclus heb?
Ik slik vanaf (bijna) het moment dat ik stopte met de pil de zwanger worden pillen van de Etos. Mijn cyclus was meteen prima. Niet te lang, niet te kort en tot nu toe regelmatig...