Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Dankjewel Madeliefje, ja is wel moeilijk, hoewel ik vandaag zag hoe hij er bij lag en dacht 'als hij dan toch moet gaan, dan maar snel'. Heel hard misschien, maar het is echt niks meer, een ellendig hoopje mens die steeds verder wegzakt.

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Mijn cyclus was voordat ik met de pil begon helemaal niet regelmatig. Ben dus erg benieuwd. Kijk eerst een maand aan. Wil misschien etos zwanger worden gaan slikken. Staat me iets bij dat daar iets in zit wat je een regelmatige cyclus geeft. Baat het niet schaat het niet. Maar eerst een maandje aan kijken.
    Ben benieuwd of ik veel last heb van het ontpillen. Nog nooit gestopt met de pil namelijk. We zullen het volgende maan zien.

@ duthc diva. Is goed te begrijpen dat je niet in een goed stemming bent. Veel sterkte.

@ Sanda, Heeft het duimen al geholpen? Wanneer ging je ook alweer testen?

@ tina, Ben voor jou ook hard aan het duimen op een positive test binnenkort.

oepsie foutje in de zin.

3. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa meiden!

Ik heb vanochtend getest, maar was hartstikke negatief.......
    :( Waarschijnlijk word ik één dezer dagen ongesteld..Mocht ik donderdag nog niet ongi zijn dan test ik dan nogmaals. Maarja, ik heb al een aantal dagen van die ongesteldheidskrampjes, dus heb geen goede hoop...
    Toch bedankt iedereen voor het duimen!! :) Nu ga ik voor jullie duimen!

4. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dutchdiva; sterkte meid, is altijd moeilijk :( Hoop dat hij niet teveel lijdt..is vreselijk om iemand zo te zien aftakelen. Sterkte...

@Tina, hoe is het met jou? Is je ongesteld al doorgebroken? Of juist niet? (hopelijk) ;)

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Gisteren was ik aan het eten bij mijn schoonouders en we hadden het over het slikken van pillen en de moeilijkheid daar soms van (vraag me niet hoe we erop kwamen ;)). Toen zei ik dat ik geen moeite had met grote pillen, maar wel met zo'n kleintje als 'de pil'. Nou, zei mijn schoonvader met een brede glimlach 'dan stop je toch met de pil'. Doe dan maar eens je best om geen kleur te krijgen :) Hij moest eens weten.....
    Maar, niks gezegd! Ze wachten maar lekker af. Wel fijn dat een kleinkind zeer welkom is. Maar af en toe is die grappige manier van pushen wel wat irritant.
    Maar volgens mij verwacht iedereen dat we wachten tot we ons nieuwe huisje hebben staan (moet nog gebouwd worden), en dat we dan ook nog wel zullen trouwen. Maar een trouw-wens hebben we momenteel eigenlijk helemaal niet.

@dutchdiva, sterkte. Helaas worden mensen oud en weet je dat ze er ooit niet meer zullen zijn, naar dat het op deze manier moet, dat is echt moeilijk om te zien. Hopen dat hij niet teveel pijn heeft.
    Mijn oma is momenteel ook slecht. Dat is zo vervelend om te zien en het gevoel is dubbel. Stiekem hoop ik dat ik haar nog kan vertellen dat ik zwanger ben. Het (achter)kleinkind zal ze dan vermoedelijk niet mee maken, maar vertellen dat het eraan komt lijkt me erg fijn. Maar ik vrees het ergste....

@ Sanda, jammer van de negatieve test. Maar he, gewoon lekker door gaan met klussen!!!!! Wie weet kun je donderdag toch weer testen, en anders de volgende ronde. Het is ook nog geen 2011 he, dus dan zou je de topicnaam tekort doen :p (grapje)

ooooh, wat heb ik er toch zin in joh!!!
    Vorige week kraamschudden bij een collega. echt super mooi ventje heeft ze. Echt een jongetje. Hij was 10 pond en heeft hem er via de natuurlijke weg uitgekregen :$ Helemaal uitgescheurd, dus dat is wel naar. Hoewel ze vertelde dat ze liever dit had dan bij haar vorige baby het inknippen tijdens bevalling.

Als jullie dit soort dingen lezen, ben je dan bang voor de bevalling? Ik zelf echt totaal niet. Maar ik denk dat dat komt omdat het nog zover weg is voor mijn gevoel. Nog te onwerkelijk. Die dingen/zorgen komen vast als ik eenmaal zwanger ben. Misschien.

6. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fleurop, haha ja erg dat pushen voor een zwangerschap..Maar wel leuk dat het in ieder geval welkom is in de familie! Hihiii, ja ik ben erg ongeduldig, is idd nog geen 2011 :D Ik vind het ook zo knap van jou (en alle anderen op dit topic) dat je die laatste pilstrip nog gaat slikken!! Ik denk dat ik em door de wc zou spoelen ;) Maar goed, je hebt dat natuurlijk zo afgesproken met je vriend..Ik ben gewoon een ongeduld! :)

Spannend meiden!! Het is bijna zover dat we er helemaal voor gaan!!

De bevalling...ik ben daar wel een beetje bang voor ja...pff als ik eraan denk...Maarja, denk dat je er toch wel naartoe leeft. Ik weet wel dat ik de ruggenprik laat klaarleggen :D Had laatst gehoord dat een bevalling qua pijn te vergelijken is met een ledemaat-amputatie..Nou, dan wil ik dat toch wel met verdoving aub :)

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Dutch Diva Begrijpelijk hoor! Dit is voor hem ook geen leven meer dan. Heel veel sterkte nogmaals!

@ Sanda Bale is dat dan he! Ik voelde het de laatste keer helaas ook al aankomen! Dikke knuf meid! Dat je ongi dan gauw door mag breken en dan hup naar de volgende ronde!!

@ Fleurop Leuk is dat als ze nog niks doorhebben! Ik val denk ik wel op..ben gestopt met lijnen..tja..dat is ook wel verdacht. Maar goed...ze kunnen er alleen nog maar naar gissen!!
    O en wat betreft de bevalling...elke bevalling is anders. En je komt door de bevalling heen! Je rolt erin en kruipt er na een tijd weer uit. Je blijft er wel nuchter onder, want van te voren kun je toch niks doen!En elke pijn is anders en wie weet valt het je mee! Een bevalling is niet leuk, maar ik heb liever dat dan een galsteenaanval! Je krijgt er wat voor terug. En ik besef nu hoeveel waard dat is (wie weet scheelt dat voor de 2de) Ik heb nu dat moedergevoel...maar nu weet ik helaas ook een bevalling voelt, dus ik kan er niet zo nuchter meer onder blijven. En de pijn is wel te behappen hoor! Alleen niet als je het uren om de 30 sec. hebt en een wee duurt wel een ruime minuut (of langer) Dan is pijn teveel, maar anders kun je het wel opvangen!
    Sorry, zit ik hier te ratelen! Ik wil enkel zeggen: Komt goed!
    (maar het blijft iets...pijnlijks engs toch?) Ruggenprik moet dan wel werken hihi...en dat heeft ook wel weer z'n nadelen...maar als het werkt..lijkt me HEERLIJK!:D

8. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Madeliefje; dankjewel! Heel lief van je :) Is wel een beetje balen ja, is zo spannend als je moet wachten op een 2de streepje!! Hoop voor jou dat het ook snel zal gaan! Jij mag bijna 'klussen' :)

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Fleurop nou ik ben er wel bang voor. En ik ben ook nog zo stom om er al echt over stressen terwijl ik nog niet eens gestopt ben met de pil. Had wat verder gelezen op het forum en als ik dan lees over inscheuren, knippen en meer van dat soort dingen dan word ik een beetje panisch. Snap je wat ik bedoel? Dat verder lezen doe ik dus ook nog maar even niet.
    Kan me daar zo veel zorgen over maken, en andere dingen hoor. Kwaaltjes tijdens de zwangerschap, aankomen en niet afvallen. (en ben al flink te zwaar, dus iedere kilo is te veel)

Maar voorlopig nog maar even aftellen tot we stoppen met de pil en dan zien we weer maar. Kan er nu toch nog niks voor plannen. (ik haat verrassingen namelijk dus dat word nog wat)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Sanda Dank je! Ja eindelijk klussen haha..ik werd al ongeduldig. Gisteravond ontdekte ik op m'n ovutest een licht streepje..dus vanmiddag wie weet al iets donkerder. Dus komt mijn voorspelling uit dat het vanaf donderdag wel es spannend kan gaan worden!!:D

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hé meiden!

@ DutchDiva: Wat een nare situatie... en dat in deze periode. Sterkte meid.

@ Deesjedees: Ik heb wel eens gelezen dat als je cyclus al onregelmatig is voordat je pil gebruikt, deze ook grote kans heeft om weer onregelmatig te zijn als je stopt. Ik duim voor je dat jij de uitzondering op de regel bent :) Heb ook al eens gehoord dat de pillen van Etos helpen bij het regelmatiseren (is dit een woord:() van je cyclus. Ik denk er ook over om deze te kopen als mijn andere op zijn...
    Heeft iemand hier al goede ervaringen met de etos zwanger worden-pillen?

@ Sandra: Balen zeg... had zo gehoopt dat je de eerste was :)
    Heb vanmorgen nog aan je gedacht, (toen ik stiekem ook een testje heb gedaan :))

Tja, ik heb nog steeds een beetje bruinverlies... Ik moet wel vaker plassen, ben in 2 uur tijd 4 keer geweest...

ow ja...de uitslag van mijn testje...om het een beetje spannend te houden ;) is negatief. Harstikke negatief... maar zit nu op 3 dagen voor mijn nod, dus dat hoeft nog niets te zeggen...

Maar ik heb mij er al bij neergelegd dat ik ongesteld ga worden.
    Mocht ik dit weekend toch nog positief testen, dan is dat alleen maar goed nieuws. Er bestaat een kans dat het raak is, maar dan hoor ik niet echt meer thuis onder dit toppic hè :p En dat wil ik niet. Vind het hier zo gezellie bij jullie :D Of ik wacht gewoon tot januari met het hier bekend te maken ;) dat kan ook nog :D
    Maar in ieder geval bedankt voor iedereen die voor me duimt.
    Dit weekend doe ik nog een testje (als ongi nog niet doorgebroken is natuurlijk)

En wat betreft een bevalling...daar denk ik nu nog niet over na. Eerst een positieve test...daarna nog tijd genoeg om me voor te bereiden :)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hihi..nee hoor..als je nu zwanger raakt, heb je toch een zwangerschap in 2011? Je houdt je dan juist aan het topic!!;)
    Afwachten...duim duim!

13. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Tina! stiekem testjes doen he! ;) Balen dat hij niet positief is, maar heb goede hoop voor je dat je misschien int weekend een positiefje in handen hebt! Want dat bruinverlies vind ik maar verdacht..Een collega van me had dat ook, en die bleek zwanger..Dusjaaa :) Wie weet!!

Om nog even uit te wijden over mijn situatie..ik voel me lichamelijk vrij bagger! Mijn borsten doen echt zeer, ik heb vandaag al de hele dag ongi- krampen en lage rugpijn..Soms zelfs een beetje misselijk...Ik zou er bijna hoop van krijgen :D Normaalgesproken heb ik ook ongi-krampen, precies zoals nu, maar dan bén ik al ongesteld..en nu ren ik om het uur naar de wc omdat ik denk dat het zover is, maar tot nu toe nog niks!
    Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld vóór mijn menstruatie. Wel soms op de eerste dag van menstruatie, maar verder heb ik er nooit last van.. Balen dat zwangerschapskwalen zoveel op die van pre-menstruele klachten lijkt!
    Wat denken jullie? Zou t ondanks die nega- test toch kunnen?
    Officieel zou ik morgen ook pas kunnen testen. Ik ga denk ik donderdagochtend weer testen mocht ik nog niet ongi zijn.

Ik vind het hier ook veel te gezellig!! Dus mocht t raak zijn hoop ik ook niet verstoten te worden :p :D

Echt, wat is dit spannend zeg! Ik maak mezelf ook weer helemaal gek, morgenvroeg word ik vast ongesteld..

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Spannend zeg Sanda... het klinkt allemaal best hoopgevend!
    Ik hoop dat je donderdag een positieve test hebt! En dan zullen we je niet verstoten :p

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend, spannend!!! Sanda, hoop het zo!! Wil roze zien hier!!

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ja Sandra, ik beken :) Ik had mezelf niet in de hand vanmorgen :D
    Maarja, we blijven dus in spanning zitten... Achja, zolang de ongi niet doorbreekt, hebben we nog kans :) Als ik jou was, zou ik donderdag nog een keertje testen. Wie weet is het hcg-hormoon nu nog niet sterk genoeg aanwezig voor een positieve test.

Mm, ik zit net te denken...als het deze maand niet raak is, hoop ik dat ik voor zaterdag ongesteld word, dan is mn cyclus tenminste iets korter... Anders is het helemaal erg :(

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat zou fijn zijn Sanda..zo'n lange cyclus is helemaal niet leuk! Hup ongi komen!!

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    ... ... ... Ik heb een vraag :)

Dit klinkt heel smerig, maar heb net bij het afvegen kleine bruine kloddertjes ontdekt :( Heb die kloddertjes ook wel bij een echte ongesteldheid, maar ik verlies nu geen helder rood bloed... Alleen een beetje bruin/oud bloed bij het afvegen. Oh god, ben al meer dan 11 jaar maandelijks ongesteld, en nu moet ik gaan vragen of ik nu ook ongesteld ben? :) Maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt...
    Bruinverlies is toch geen ongesteldheid...toch???

19. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat klinkt inderdaad meer als het verlies van oud bloed..Wellicht zit er nu een vruchtje in te nestelen en moet alle oude 'rotzooi' eruit :) Maarja, kan ook wijzen op aankomende menstruatie, ik heb echt geen idee. Jij kent je lichaam natuurlijk het beste..als je aangeeft dat je dit nog nooit hebt gehad, kan het duiden op iets 'nieuws' :) Zolang het geen rood bloed is lijkt het me geen ongesteldheid in ieder geval...Ik hoop op een innestelingsbloeding!!! :)

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik sluit me erbij aan!!

Deel Deze Pagina