Kirsten, negatieve test of niet. Zolang er geen ongi komt doorbreken blijven we gewoon geloven dat je zwanger bent. Ik voel me deze maand anders dan de vorige. Voel me heel goed, maar echt behoorlijke krampen onderin. Maar ga nergens meer op hopen. Gister was ik echt klaar met mezelf, bij ieder pijntje of dingetje leg ik een link met zwanger worden. Dat ga ik niet meer doen. We doen alles wat we moeten doen rond eisprong, en wachten het maar af.. Wachten, wachten, wachten... Meiden, geniet van de zon. Ik ben aan het werk helaas..
Deesje gelukkig word je buikpijn minder! Kirsten, dat had ik ook niet verwacht zeg! Jammer jammer! Wen29 jeetje wat zijn jou hormonen aan het doen! Dat beloofd nog wat! Hier vannacht ongi geworden! Werd wakker en ging even naar wc en het liep er als een kraantje uit gelijk...(sorry sorry), schrok er best van. Terug in bed kreeg in KRAMPEN! Ohhh wat deed dat zeer! Nog nooit zo erg gehad...heb er wel even van wakker gelegen en uiteindelijk een ibu ingenomen. Nu voel ik het nog steeds wel...maar is iets minder gelukkig!
@kirsten, balen meis... hopelijk ben jij gewoon 1 van de meiden die laat posi test... @ meiden op de wachtbank... s6 hoop zo op roze... @ego, zo ff gauw boodschappen doen, dan een klantje en daarna de kinderen vermaken in de tuin.. manlief gaat de kamer van de jongste een metamorfose geven voor zijn 2de verjaardag.. moet alleen vanmiddag dan nog ff de kast ophalen die besteld is... ga gauw, anders kom ik nog te laat...
31 maart - Kirsten87 ( 35 dagen, ronde 2, 1e kindje, 23 jaar) 08 april - Stampertje89 (32 dgn, ronde 4, 1e kindje, 21 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 10 april - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar) 12 april - DutchDiva (+/- 33 dagen, ronde 5, 1e kindje, 27 jaar) 18 april -jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) -kwiebje (29 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (32??,ronde telt niet mee = WOD, 1ste kindje, 25 jaar) 30 april - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 14 mei - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) Poehhhh gaat hard de datum met zo een lange cyclus...
He Skaya, ook balen voor jou meis... @ Wen, ik ben zo blij te lezen dat jij precies hetzelfde hebt als ik! De eerste 2 rondes had ik echt allerlei kwaaltjes door het ontpillen. Vorige ronde voelde ik niks. En had ook zelf het gevoel dat het niet raak was. Was dus ook zo. Maar nu.... *zucht*
@Skaya: Balen zeg! En idd een lange cyclus maar goed., in mei leggen alle vogels een ei., wie weet jij ook wel!! Hihihi, Meiden GENIET het is zo'n lekkere dag..,!
Kirsten, preciesss april en mei zijn hele vruchtbare maanden voor vogels en andere beestjes horen wij ook gewoon bij! Vandaag teunisbloemcapsules gehaald en gelijk begonnen...op naar een wat kortere cyclus! MiniM, hoe dichter je bij je NOD komt, hoe meer je gevoel weer kan omslaan. Je wil zo lang mogelijk wachten met testen, maar wordt steeeeds moeilijker als die datum nadert! Ben benieuwd of er binnekort nog iemand op roze kan!
@Skaya ken het probleem. Mijn vorige cyclus duurde ook 37 dagen. De eerste duurde 60 dus met die halvering was ik al erg blij. Vandaag heerlijk genoten van het lekkere weer. Vriend heeft op het ogenblik zijn vrijgezellenfeest dus ik hang lekker in mijn joggingbroek op de bank.
Dat bedoel ik skaya! Haha., Hier is de pijn links onderin mijn buik erger geworden., ik voel t met lopen, plassen, hoesten en dat soort dingen.., het is echt super vervelend en vooral omdat ik geen idee heb wat t kan zijn.., Ik zit bijna aan galstenen te denken omdat t steeds erger wordt. Ik bel liever in het weekend geen arts maar als ik vandaag haast niks kan doen ga ik gewoon bellen want dit lijkt mij niet iets 'wat erbij hoort' ofzo trouwens ook nog niet ongi...,
Ja het wordt steeds erger en moet vaker plassen (maar is geen blaasontsteking, zo voelt het niet) en ook geen obstipatie., Vriendjelief ligt nog te slapen, als hij wakker is gaan we maar is even kijken wat we gaan doen. Het is al zo'n 5 dagen ofzo maar ik dacht (of hoopte) dat het innesteling was ofzo, maar het is sinds gister behoorlijk heviger geworden en nu weer heviger als gisteravond:S
08 april - Stampertje89 (32 dgn, ronde 4, 1e kindje, 21 jaar) 09 april - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr) 10 april - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar) 12 april - DutchDiva (+/- 33 dagen, ronde 5, 1e kindje, 27 jaar) 18 april -jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) -kwiebje (29 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) 22 april - Juultje (36 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (32??,ronde telt niet mee = WOD, 1ste kindje, 25 jaar) 30 april - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 14 mei - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) Ik heb mezelf er maar uit gehaald aangezien ik niet positief test, maar ook nog niet ongi ben en hele vage klachten heb..,
@Kirsten. Ik herken je klachten wel hoor. Had deze vorige maand ook. En deze maand nog veel erger. Als ik over bobbeltje fiets of in de auto over hobbel voel ik het ook. Voel het naast bijna constant aanwezig, vooral met rare bewegingen, en ook zeker met plassen. Schreef hier vorige maand al wel eens dat het soms zelfs doortrekt me billen in. Voel het net als jou ook erger met hoesten of als ik me uitstrek in bed. Gister op een verjaardag wist ik gewoon niet hoe ik moest zitten van de krampen. Nou ben ik geen dokter, en ook nog niet overtijd. Maar misschien stelt dit je een beetje gerust. En volg je gevoel, dat is het belangrijkste. Voelt het niet goed voor jou zou ik zeker de ha bellen. Sterkte meid!!!
Ben idd wel blij te lezen dat er nog iemand is die de klachten herkent, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu gewoon een normale houding qua zitten aanneem met mijn ben 90 graden en dan gaat het goed, maar elke andere beweging springen de tranen nog net niet in mijn ogen., dus het is wel flink hevig geworden. Wat je zegt met hobbels tijdens het fietsen enzo dat had ik idd van de week ook , maar dit is wel heel erg nu:S Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen, eerst maar is wat eten zo..,
Als jij denk dat je naar de huisartsenpost wil. Moet je dat doen hoor meid. Ik kan jou pijn niet inschatten. Wat zei je vriend erover? Dees & Nino hoe is het bij jullie?
Als je twijfeld zou ik ook gewoon de huisartsenpost bellen. Dan kunnen ze ieder geval kijken. Want ik zou me ook zorgen maken als ik je klachten zo hoor.
Mijn vriend zegt dat als ik pijn heb dat ik moet bellen, ik ga eerst ff wat eten, en aankleden en dan bel ik denk ik wel.
@Kirsten: succes! Ik hoop dat ze kunnen aangeven wat er zou kunnen zijn. Het is inderdaad wel tegenstrijdig als je van mensen dichtbij te horen krijgt dat zij zwanger zijn. Een goede vriendin van mij is zwanger, maar vorige week kregen we van andere vrienden te horen dat ze een kindje krijgen. Ik ben echt heel blij voor ze, maar de kriebels worden ook wel erg versterkt door zo'n nieuws.
@Kirsten, ik denk niet dat het galstenen zijn, want je galblaas zit rechts...... Ik hoop dat ze bij de huisartsenpraktijk een antwoord op je vraag hebben...