Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik denk dat ook wel eens Mira. Maar als ze t bij 'groeten uit de rimboe' kunnen zonder ziekenhuis, hulp, of wat dan ook, dan lukt t ons hier ook!;)

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Tina. Ben er Woensdag mee begonnen. Vandaag dus 5de dag dat ik ze slik. Misschien werkt t bij mij wel niet :(

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nino, weet niet of dat wat voor je is. Maar heb ook wel eens gelezen dat door middel van acupunctuur je je cyclus kan opwekken. Ik heb er ooit eens heel veel aangehad toen ik constant een blaasontsteking had. Antibioticas werkte niet meer, en ben er toen via acupunctuur helemaal vanaf gekomen. Het kan verder ook geen kwaad. En geen rommel in je lijf.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Bedankt Jannie :D

Miscchien heb ik wel een onbewust babytrauma ;). Me moeder had van mij een horrorbevalling. Duurde dik 2 dagen, en 32 hechtingen binnen en buiten. Daarna nog 8 dagen in het ziekenhuis gelegen met pijn, elende en ontstekingen.

Daarna heeft ze, ze noemt het zelf poepen+. Met 2 vingers in dr neus me nog 2 hele vervelende zusjes gegeven :D

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bedankt voor de tip Wen, maar acupunctuur pas niet zo bij mij denk ik.
    Zou het natuurlijk altijd even kunnen bespreken met mijn manueel therapeut. Die doet ook van alles in acupunctuur, voetreflex en homeopathie enzo.

Jeetje dan snap ik dat je een ´bevallingstrauma´ hebt, oeiiii! :)

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    AUWWW Dat klinkt inderdaad minder, maar kom op dames, we zijn ervoor gemaakt en dat bewijst maar weer dat we sterker zijn als de mannen :D haha.

Morgen ochtend kan ik bij de dokter terecht. Moet ochtendurine meenemen ze willen sowieso testen op blaasontsteking (voor de zekerheid) en ik wil de dokter even spreken over gister (want ja, vandaag is het zo goed als weg) ik wil weten wat het geweest zou kunnen zijn., en misschien dat ze daar nog test voor me gaan doen.
    Afwachten dus maar weer..,
    Nu opschieten want ik ben wat laat en moet zo werken..,

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Kirsten, ben heel benieuwd wat de ha er over heeft te zeggen. Heb je zelf nog een test gedaan gister of vandaag??

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben benieuwd kirsten!

laat ik mijn bevalling maar niet omschrijven... dan zijn vele er ook klaar mee.. laten we het erop houden dat de oudste erg eigenwijs was en de jongste een beetje breed ;)
    en toch... liever een bevalling als die lange 9 maanden zwangerschap als ik mocht kiezen...

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten ben benieuwd wat de huisarts morgen gaat zeggen en wat de uitslag van je urine zal zijn. Wel fijn dat de pijn iets minder is!

Nino jeetje wat balen zeg! Hoeveel capsules van teunisbloem neem je in per dag? Ik heb ze vant weekend gehaald en mocht flink inzetten van die vrouw met 2 pillen per dag om het een goeie aftrap te geven zeg maar. 1 capsule is bij mij 1000mg...misschien voor jou ook een idee?

Uiltje, welkom hier!!! Spannend he?! Ben benieuwd hoe het ontpillen jou afgaat en hoop natuurlijk dat je snel zwanger zult zijn!

Wen29 ik ben ook wel bang voor de bevalling. Het ene moment ben ik heel nuchter, maar aan de andere kant ben ik ZOO bang. Ik val al flauw als ik in mn vinger snij dus dat wordt een feest. Ben vooral bang voor ingrepen; inknippen, hechten, vacuumpomp en vooral die enge verlostang!!! Ik heb dusz wel de gelukkige huisvrouw gekeken en heb er NOG kippevel van! Ik eis een bevalling zonder ingrepen :p en hoooguit 3 hechtingen haha. Maja we zien het wel, wil sowieso een babytje, dat verlangen is groter dan mn angst.

Ongi is al bijna over...is dag 3 nu...normaal duurt wel 7 dagen bij mij. Vorige ronde was het ook 7 dagen.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis, de eerste was bij mij met vacuum, de 2de zonder... nou, gee mij maar met :D scheelde een hoop :D

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Maar dan scheur je toch meestal een heeeeeel end uit met die gekke pomp?? Hoor dat hechten erg veel pijn doet...dat het snel klaar is is natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar doe mij toch maar een bevalling zonder ingrepen. Zie mezelf al flauwvallen als ze alleen al de schaar pakken.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya Herken helemaal wat je zegt. Natuurlijk is de bevalling ook niet echt het gedeelte waar ik het meeste naar uit kijk. Maar hoop inderdaad dat het zonder hulpmiddelen kan. Zal sowiezo mijn grenzen moeten gaan verleggen tegen de tijd dat ik zwanger ben. Ben giga preuts en krijg al buikpijn bij het idee dat er mensen aan mijn buik willen zitten. (het gedeelte wat ik al jaren probeer te verbergen) Laat staan ergens anders.....
    Volgens diverse vriendinnen ga ik mij daar vanzelf overheen zetten zodra ik zwanger ben/ aan het bevallen ben vanwege het 'oergevoel' Ik betwijfel dat. Lukt me al zeker 20 jaar niet.... Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nee hoor, dat hoeft helemaal niet.. hangt van de spoed af zullen we maar zeggen.. ik heb weinig schade van onderen.. ondanks de kanjers die eruit kwamen.. en de schade van de 2de kwam meer omdat dat minder stevig was door de schade van de eerste..
    nee, met pomp is mij prima bevallen.. al hoop ik bij een volgende gewoon thuis te kunnen bevallen..

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  15. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Nou Jannie, ik sla het lezen wel ff over ;). Ben zelf meer het type struisvogel hihi! Gewoon hoofd in t zand steken en gewoon denken dat t allemaal wel goed komt.
    @ Skaya: Ik heb de teunisbloemcapsules van Kruidvat. Daar staat op 2 x daags 2 capsules bij de maaltijd. Ik doe 2 x daags 1 capsule bij de maaltijd. Ik dacht ik zet voorzichtig in. Dat is 1000 mg per dag.
    Denk je dat ik dan toch naar 2 x 2 moet?

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nino: ik zou 2x 2per dag proberen. De eerste keer had ik genoeg aan 2 pilletjes per dag, maar de laatste keer heb ik er ook 2x2 genomen. Misschien heb je iets meer nodig... je kan het altijd proberen. Teunisbloemolie is volledig natuurlijk. Alles wat teveel is komt er met de urine weer uit. (Dat is toch wat ze mij vertelden :))

Wat betreft inknippen en die enge gedachtes...ik probeer er niet aan te denken. Ben echt een meut op dat vlak. Ik val ook bijna flauw van een snee in mn eigen vinger. Ik probeer me verder voor te houden dat honderduizenden vrouwen me al voorgegaan zijn...waarom zou ik het dan niet kunnen???
    En verder net als Nino: Struisvogelmanieren :D

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Oke dankje Tina... Ga vanavond bij t eten starten met 2 x daags 2.
    Hopelijk gaat het toch werken.

Kon het de afgelopen tijd best goed van me afzetten, maar nu merk ik dat ik weer erg ongeduldig word. Ben ook steeds geïrriteerd zelfs een beetje chago. Bah! Heb nog nooit zo hard verlangt naar ongi. Ben zo bang dat er iets mis met me is. :(

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Heel begrijpelijk Nino. Ikzelf loop ook wel eens met dat idee rond. Zeker na mijn bbz. Maar ik wil de hoop niet verliezen... Dus elke morgen probeer ik weer op te staan met goede moed dat er iets moois mag/kan gebeuren. We moeten alleen misschien iets langer wachten...

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino met die struilvogel doe ik met je mee!
    @Jannie Lezen sla ik dus echt even over als je dat niet erg vind....

@Nino: kan me voorstellen dat je begin te twijfelen aan je eigenlijk lichaam. Dat had ik ook toen mijn eerste ronde de 50 dagen was gepasseerd. Ik zou een grens stellen, na zoveel dagen misschien toch langs de huisarts?
    Al is het maar voor je eigen gemoedsrust

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    geef jullie groot gelij hoor meiden, dat jullie dat niet lezen..
    ik bereid me altijd graag goed voor en wil altijd alles weten... dus had het zelf al wel gelezen voor de bevalling.. (heb verder geen cursus gedaan, maar wel veel via internet opgezocht...)

qua cyclus.. de ha doen volgens mij weinig zolang je minder als 3 maanden gestopt bent met de ac.
    maaaaar, ha verschillen per plaats en zelf per ha.. dus je kunt altijd een gokje wagen..
    ze kunnen je medicijnen geven om het op te wekken en volgens mij ook bloedonderzoeken doen om te kijken naar bepaalde waardes om te kijken waar je in je cyclus zit..
    hoop dat ie gaauw komt, zodat je weet waar je aan toe bent.. en natuurlijk dat de ronde erna kort is en zonder ongi op het eind, maar een mooie test :D

Deel Deze Pagina