Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Had voor mezelf idd de grens op 90 dagen gezet. Zit nu op dag 83...
    Ben inderdaad wel huiverig dat ik weer word weg gestuurd en nog langer moet afwachten.
    En als ik dan al eindelijk ongi word, zal de volgende cyclus niet ineens kort zijn... pfff! Had ik van te voren echt nooit aan gedacht dat het bij mij zo lang zou duren voordat mijn cyclus op gang zou komen. Als ik dat had geweten had ik al veel eerder gestopt met de pil.

2. me83

me83 Niet meer actief

hoi allemaal.. ik had net een topic geopend lees ik hier ook van alles wat er mee te maken heb,maar wil me voor deze topic ook wel aanmelden, ben in feb gestopt met de pil maar na die ontrekkingsbloeding niet meer ongi geworden.. ik lees dat er mensen aan de teunisbloem zijn? wat is dat precies? nou ik lees weer lekker verder hier want er zijn genoeg pagina's ahahah.. fijn om te weten dat er meer mensen zijn die int zelfde schuitje zitten..groetjes mary

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mary welkom.

@ hier. Ik doe mee aan Struisvogelen.... zie ik dan wel weer.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me83 Welkom op dit forum. Er zijn idd diverse mensen die lang hebben moeten wachten/ nog steeds lang wachten op hun eerste ongi. Duurde bij mij 60 dagen.
    Die teunisbloemcapsules schijnt een soort olie capsules te zijn die je ongi (kunnen) opwekken. 100% natuurlijk dus verder niet schadelijk.

5. me83

me83 Niet meer actief

hoelang ben je al bezig zwanger te worden? ik nog niet zo lang maar ja.. als ik iets wil moet het ook meteen hahah.. kan niet wachten..miss maar beter om het af te wachten anders maak ik me er miss te druk om..

6. me83

me83 Niet meer actief

hoi vaddie..ik ben op 8 feb gestopt en heb toen me laatste menstruatie gehad.. dus zal ook rond de 60 dagen zitten.. hoop dat ik snel ongi word zodat ik iig weet dat alles weer werkt.. ik was ook erg lang aan de pil hoor.. zo'n 13 jaar.. kreeg ik ivm erge menstruatiepijn. vandaar dat ik het al zolang slikte..hoop dat alles het nog doet hahah

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Nino en Me83: Ik zit zelf al over de 100 dagen (december 2010 onttrekkingsbloeding) met het wachten op een natuurlijke ongi. Heb er ook al aan zitten denken om met die pilletjes te beginnen. Net besloten om toch maar even tot na de bruiloft te wachten met een afspraak bij de HA

Ik heb zelf ongeveer 7 jaar aan de pil gezeten, plus dat ik in die tijd behoorlijk wat ben aangekomen, dus mijn lichaam heeft het waarschijnlijk erg lastig met het ontpillen en de hormonen die weer allemaal op hun plaats gezet moeten worden.

8. me83

me83 Niet meer actief

@mira85.. hoi mira jammer dat het zolang duurt,, daar ging ik eigelijk nooit van uit..dacht dat het meer onregelmatig zou zijn. ik zit eraan te denken om een ovu test te halen zodat als ik een eisprong heb of bijna ik ook me cyclus kan berekenen.. maar denk dat het meer een kwestie van wachten is.. ik had toen ik net stopte erg last van het ontpillen.. continu buikpijn en voelde me gewoon raar..heb wel wat testjes gedaan just in case maar denk dat het de pil was.. gelukkig heb ik dat nu eigelijk bijna niet meer... soms effies een zeurgevoel maar meer ook niet.. hoop dat alles snel op gang komt..en voor jou ook natuurlijk...wanneer is de grote dag? gefeliciteerd trouwens!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie1980, Is jou cyclus goed opgang gekomen naar de miskraam? Ik ben nu zo bang dat hij helemaal van slag af is. Vond het erg prettig dat na de pil stop ik meteen een prima cyclus had.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL

meis, ij mij was ie gelijk weer op gang..
    was bang dat het deze ronde anders zou zijn.. en hij is idd iets langer (wssl 29 ipv 26) maar vandaag wel weer mijn vruchtbare afscheiding gespot.. meestal 2 dagen erna mijn ei :D zaterdagochtend voor het laatst intiem geweest, dus moet nog wel ff mijn charmes in de strijd gooien ;) moet goedkomen.. gok op morgen.. vanaaf heeft hij een zware vergadering en dan hoef ik echt nergens op te rekenen...

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Me83: We trouwen op 14 april, dus vandaag nog precies 10 dagen :D We zouden eigenlijk pas na de bruiloft stoppen met de pil en voor een kindje gaan. Ik had al gehoord dat het even kon duren voordat je een regelmatige cyclus hebt, dus heb ik mijn vriend over kunnen halen dat ik in december mocht stoppen. Hem uiteindelijk ook zover gekregen dat hij in februari ook de condooms in het nachtkastje liet liggen ;)
    Ook ik wil binnenkort ovutesten gaan bestellen via internet zodat ik kan kijken of ik wel een eisprong heb en idd om te kijken of ik een cyclus kan ontdekken :D
    Ik heb ook echt super veel last van ontpillen gehad hoor, buikpijn, stemmingswisselingen, hoofdpijn, misselijk, en nu heb ik inmiddels 2 enorme puisten op mijn gezicht zitten (goh, wat ben ik daar blij mee :x)

@ Jannie1980: Succes met je charmes in de strijd gooien ;)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: die pukkels lijken bij mij redelijk blijvend te zijn geloof ik. Toen ik de pil slikte al jaren geen last meer van pukkels. En nu........ Van die lelijke knalrode pukkels. Zelfs mijn bezoem heeft er eentje.... Nog nooit meegemaakt. Hopelijk bij jou minder?

Hoop wel dat ze snel weg zijn, zo trouw ik met pukkels.... Dat kan toch niet!?

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Vaddie: Tijdens de pil ook veel minder last van gehad. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik ze nog niet zo erg gehad als die 2 die ik sinds zaterdag heb ontdekt (misschien toch een aanwijzing naar een normale cyclus???)! Hopelijk komt het voor ons beide voor de bruiloft goed met onze huid en die stomme puisten...

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

Ik kom me ook bij jullie aansluiten als jullie dat goed vinden ;)
    Manlief en ik gaan voor ons 2e kindje!:D
    29 maart heb ik mijn laatste pil gehad en 1 april kwam de onttrekkingsbloeding.
    Inmiddels op dag 4 en ik heb werkelijk vreselijke buikpijn:( BAH!
    Ik hoop dat ik net als de vorige keer weer na een maand al ongesteld word (of niet natuurlijk;))
    Ovulatietesten e.d heb ik al in huis. Ik wil mn cyclus goed in de gaten gaan houden, manlief is normaal gesproken elke week van ma-vrij van huis met zn werk dus alleen in de weekenden kan er geklust worden.Dat is wel een minpuntje maargoed, als het 4 dagen voor de eisprong al kan, dan is er nog hoop!:p

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Welkom mams136

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dankjewel MiniM

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahahaha nou Jannie, ik heb het gelezen hoor. Viel mee. Had op een of andere manier plaatsjes verwacht. Haha, vraag me niet waarom. Dus toen ik alleen maar tekst zag staan, was ik zo opgelucht dat ik prima op me gemak kon lezen. Als het komt laten we dan maar hopen op een eerstegraad ;) heb me wel bijdeze aangesloten bij de struisvogels...

Hier nog steeds de krampen, en boobs gevuld met beton.

Me83 & mams136, gezellig. Welkom!

Minim, weet je al wanneer je gaat testen? Ga je echt braaf tot na je nod wachten ;). Of eerder? :D

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hoe lang hebben jullie een positieve ovutest?

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nou Wen, ik hoop dat ik het vol hou. De afgelopen rondes testte ik al eerder en steeds negatief dus nu wil ik in ieder geval tot woensdag wachten...
    Liever tot donderdag of vrijdag, maar ik weet niet of ik dat red:)

Hier ook nog steeds krampen en steken, een opgeblazen gevoel, ongi achtig gevoel (maar dat zou wel heel vroeg zijn een cyclus van 23 dagen..) En had volgens mij dag 13 of 14 mn ei...
    Net ook ineens erg misselijk...
    Maar ja, ik durf t gewoon niet te hopen... Al denk ik wel eens, als ik nou gewoon heel positief denk dan is het misschien wel zo straks:p

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Meestal maar 1 of 2 dagen dat ie echt knalt. En een dag ervoor en erna een lichtere test

Deel Deze Pagina