Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Fleurop, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @uiltje, ging hard hier de laatste dagen. Hoop te kletsen :). Hoe weet je dat je vruchtbare dag eraan komt? Rond je ei heb je namelijk doorzichtige afscheiding, en geen wit. Dat je jezelf straks niet op een verkeerd spoor zet. Of heb je ovu testen gebruikt?

2. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    So jeetje wat is er veel gekletst in 2 dagen! Leuk hoor. Idd uiltje je moet het hier eigenlijk iedere dag even bijhouden, anders kom je achter te lopen hihi!
    He Kirsten wat een onduidelijkheid voor jou zo. Niet fijn!

Ik had net een beetje steekjes en zeurderig gevoel in mn onderbuik... Misschien weer mn darmen. Kan het niet goed plaatsen zit wel laag... Zou het nu dan eindelijk doorkomen??? Weet onderhand niet eens meer hoe ongi buikpijn voelt... ;)

Nou Mira ben benieuwd of je streepje morgen duidelijker is. Misschien ga ik dan ook toch eens proberen aan de ovutesten.

3. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Hier nog geen ongi...
    Welterusten!

4. me83

me83 Niet meer actief

hoi allemaal ik heb maandag ff steekproefje ovu test gedaan maar was natuurlijk witter dan wit.. vandaag eentje gedaan en er zit een licht streepje op nu,, morgen weer doen en hopen dat ie duidelijker word.. hoop voor jullie allemaal ook dat er een posi ovu of zw test mag komen... dan hebben we geen onzekerheden meer ed! lijkt me heerlijk! slaap lekker allemaal

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Hopelijk één dezer dagen een goeie ovu test me83!
    Ik heb mijn tandvlees ontstoken en last van mijn kiezen.., (WEER een verschijnsel wat KAN duiden op een zw, grrrr), nog steeds geen ongi., en bij mijn vriend op het werk gaat het niet goed dus die zit er wat doorheen en de echo van mijn schoonzus was niet goed maandag dus dat is ook nog afwachten.,
    Kortom raak even in een dipje eigenlijk.., en dat wilde ik helemaal niet want het is lekker weer en wilde lekker genieten!!!
    (sorry voor mijn geklaag dames).
    Fijne dag..,

6. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Kirsten knuf meis!

7. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Bah Kirsten, wat balen allemaal....
    Sterkte meis!

8. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    En Jannie is klussen nog gelukt?

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Uiltje: ik had dat afgelopen ronde ook. Halverwege mijn cyclus 1 dag echt flinke buik en rugpijn gehad. Sloeg helemaal nergens op.

@Kirsten: gewoon even lekker van je af zeuren. Sterkte

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hier net ongi geworden :(..

Zag die echt nog niet aankomen, maar ja op naar het ei dan maar :)

11. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Balen Wen..

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Balen wen
    Gelukkig nieuwe ronde nieuwe kansen

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    @Kirsten: je mag best een beetje klagen hoor!!! En dan hopelijk straks toch nog een beetje genieten van het mooie weer!

@Wen: balen zeg! Maar inderdaad, op naar de volgende ronde!

Tempen doe ik inmiddels ook sinds deze maand en hier wel rectaal, maar bij mij schommelt het ook heel erg, terwijl ik me wel houd aan meteen tempen na het wakker worden. Ben er nog niet uit of ik het verkeerd doe, of dat ik gewoon een raar lijf heb ;)

14. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Hier hetzelfde rare lijf dutchdiva. Momenteel zit ik op 37,4 graden. En voor mijn eisprong op 36,7. Hopelijk blijft het zo. Waar zit jij momenteel in je cyclus?

15. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    Ik zit op ongeveer 8 DPO, dus over een weekje weet ik meer. Maar mijn temperatuur schommelt vaak wel een paar tienden tussen verschillende dagen, heel vreemd. Jouw verhoging zou wel iets moois kunnen betekenen, Juultje, hopelijk blijft het wat hoger en mag je op roze. Zo te zien is jouw cyclus ongeveer net zo lang als die van mij.

16. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Idd qua duur eenzelfde cyclus. Hoop inderdaad ook dat mijn temp hoog blijft. Je temp is wel hoger dan ten tijde van je eisprong?

17. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Wat duren de dagen toch lang als je op het wachtbankje zit.....

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    @allemaal: het is weer even geleden dat ik wat geschreven heb. Ik moest even wat afstand nemen om niet alleen maar met zwanger worden bezig te zijn. Jullie hebben intussen heel wat geschreven, gezellig!!

Voor alle testers, duimen!

voor alle eispotters, sportse!

Voor alle wachters, geduld!

Voor alle ongi's, heel veel geduld!

Ik merk dat veel mensen bezig zijn om hun ei te spotten. Volgens mij heb ik het gevoeld! De dag voor en de dag van mijn ei had ik krampen en last van mijn darmen. Daarvoor en daarna niet. Zou dat kunnen? Het klopt wel met de calculator. We hebben ook rond die tijd geklust.

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb de nieuwkomers geen welkom geheten. heel onbeleefd.

Nieuwkomers welkom!

20. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Kwiebje dat kan heel goed.

We mogen trouwens op dezelfde testen.

Share This Page