@kirsten.. jeetje meid wat vervelend zeg.. dat kan echt je dag verpesten.. hoop dat die echo er volgende keer wel goed uitziet! en tnx voor je reactie.. ik hoop ook dat me ovu straks wat duidelijker gaat worden... vanavond testje weer doen.. ben benieuwd!
@kwiebje.. hoi leuk dat je weer meepraat.. leer ik er nog meer kennen.. leuk.. hoop dat je snel een posi test krijgt... zou best kunnen als ik dit zo lees!ik ga voor je duimen en voor alle anderen natuurlijk ook!!!
nou me ovu testje van daarnet was maar een klein schaduwtje... minder als gister... hoop dat het snel een echte streep word haha..
Thnx meiden!! Alsof het zo moest zijn., mijn vriend heeft dinsdag een gesprek bij een ander bedrijf!! SPANNEND.., hoop dat dat wat wordt., dat lijkt hem helemaal wat. Wen..,: Wat balen!!! Snap dat je even een dipje heb/had, heeft de zon wat geholpen vandaag? Ik heb er helaas maar een kwartiertje van kunnen genieten maar goed het is al heerlijk naar buiten kijken ., Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik weer testen kopen..,
Ah nee Wen... jij ook al ongi?? Balen meis... T word weer veel te rood he... Ik weet nog niks. Nog geen ongi, wel ongikrampen... @Juultje, erg he dat bankje! Ik vind het ook altijd zoooo lang duren!
Ach ja, het is jammer. Maar we zijn nog maar net bezig. Ben eind Jan pas gestopt met de pil. Gelukkig heb ik een korte cyclus. Op naar een mooi ei dan maar Minim, zou jij er niet nog eens een testje tegenaan gooien. Die rooie duivels zijn bij jou nou niet gespot. Dus wie weet meid!
Nou Wen, ik durf er niet op te rekenen. Volop krampen. Had mn ongi al verwacht eigenlijk. Wie weet vanavond of morgen. En mochten de duivels er zaterdag nog niet zijn (wat ik betwijfel) dan test ik nog een keer.
En minim al ongi? Fijn Kirsten dat je gister ook nog goed nieuws hebt gekregen. Idd wachten duurt erg lang. Ik wil zo graag. Hopelijk is het dit keer raak. Willen jullie trouwens weten of je jongen of meisje krijgt? Ik twijfel nog.
Spannend hoor.., 10 dagen duurt lang he? Zeker als je een goed gevoel hebt., MiniM: Al ongi? Hier sinds dat ik wakker werd het idee ongi te gaan worden niet echt krampen maar gewoon het gevoel., (hoofdpijn en wat last van mijn rug., krijg ik altijd) Hopelijk is het vals alarm en test ik volgende week toch nog positief maar ik betwijfel het . Ik zou wel willen weten of het een jongen of een meisje is., mijn vriend heeft altijd gezegd het te willen weten maar laatst bij mensen thuis zei hij dat hij het onzin vind enzo dus ja we zien het wel., ik ben sowieso geen roze type dus wat dat betreft komt het goed., En ja als het maar gezond is he meiden., maarja eerst maar WEL roze spotten.,
Goedemorgen, Hier nog niet ongi. Wij willen wel weten wat het wordt. Ik ben veeeeeel te nieuwsgierig! Maar ja, eerst maar eens stap 1, zwanger raken...
spannend miniM, hier echt in de afwachtmodus... heb totaal geen idee.. of wij willen weten wat het word? ja, hebben 2 jongens en als het een meisje word kan ik alle echte jongenskleding gaan verkopen of weggeven.. ruimt dan lekker op.. dan kan maatje 50,56,62,68,74,80 en 86 weg..zijn toch 4a5 dozen... qua roze.. ach, een roze muur gaat me tever, maar wel leuk qua accessoires.. randje van de klamboe, borsteltje en kammetje, schilderijtje.. heb bij de babykamer nl nooit een thema gedaan, maar alleen een kleurthema.. de volgende kamer krijgt dan een thema..
Kirsten minim, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Dit onzekere is ook zo vervelend. Natuurlijk hoop ik op roze! Juultje wij kunnen inderdaad op dezelfde dag testen. Op mijn verjaardag nog wel! Ik hoop op een leuk cadeau. Weet jij al wanneer je gaat testen? Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden. Ik heb ook geen testen in huis.
jannie ik kan me voorstellen dat het voor jou handig is om te weten. Kan je gelijk opruiming houden. Of juist niet. Ik heb nog geen idee hoe ik de babykamer ga inrichten. Ik wil eigenlijk nog wel meer gedaan hebben in huis voordat het zover is. Mmm misschien maar even gaan plannen. Jannie hou jij het een beetje vol met het wachten?
Ik wil wachten tot nod. Vriend wil van te voren weten wat het wordt en ok twijfel. Heeft wel iets om het niet te weten. Tegelijkertijd ben ik heel erg nieuwsgierig. Misschien maar kijken als het zover is. Heb jij een gevoel erbij kwiebje? Ik totaal niet.
juultje ik wil ook wachten tot NOD. Maar misschien dat ik het weekend al test, omdat we het dan rustig samen kunnen doen. Ik heb nog geen idee, maar we hebben wel op de juiste dagen geklust. Mijn man is er nog fanatieker in dan ik, haha. Het is ook nog te vroeg voor symptomen, want de innesteling is pas zondag volgens de calculator.
oww echt heel spannend voor veel meiden zeg. Ga heel hard duimen voor iedereen en natuurlijk voor mezelf dat we snel op roze gaan. en ook blijven. Hier vind ik het wel spannend wat mijn cyclus gaat doen. Ik denk dat mijn lijf zich goed schoon heeft gemaakt. Afscheiding is weer wit. Kunnen we gaan klussen voor een beebje.
Ha meiden! Wij willen ook zeker weten wat het zou worden. Babyboy of babygirl. Mag dan ook iedereen van ons weten. Behalve de naam. Die zal ik tegen die tijd vast hier tegen jullie vertellen. Maar niet hier tegen familie en bekende. Ik roep al jaren, als het maar gezond is en mijn haar heeft Jannie, heb je leuke dag gehad gister, zon leuke leeftijd als ze 2 zijn. Minim, ik heb nog steeds hoop voor jou. Meiden op het wachtbankje, wat duurt dat lang hè??? Nog even volhouden. Hier ziek op bed. Heel de nacht liggen zweten, echt giga krampen. Heb denk ik griep in combi met ongi. vloeien jullie ook zo erg na het stoppen met de pil. Ik ga slapen met ob super super, en een maandverband van navel tot rug. En nog steeds lek ik door. Wc bezoek in net een slachtveld/ CSI moordonderzoek. Dees, fijn meid. Dat je het idee heb dat je lijf weer schoon is. Hoop dat je snel weer je ei voelt.
wel balen zeg dat je ziek bent En dan ook nog ongi. bah bah Ik ben niet zo erg ongi als jij verteld. De nacht komt ik goed door met een nacht maandverband. Mijn ei voel ik helaas niet. Dus het is maar afwachten. Misschien dat ik wel ovutesten doe. Dan weet ik ieder geval iets. Wil er alleen niet te veel mee bezig zijn. We zien wel waar het schip strand. Ben alleen heel blij als mijn cyclus weer goed hersteld.
hebben een heerlijke dag gehad... de oudste is vandaag lekker een dagje thuis (vond het teveel voor hem om vandaag ook nog naar school te gaan) voorlopig totaal nog geen testdrang, maar voel ook nog totaal niets.. en weet niet wanneer mijn ei is geweest.. als ie er al was.. heb hem nl niet gevoelt en normaal wel) deesjedees, kan je aan je afscheiding niet zien hoe je cyclus is?
Daar ben ik nog een beetje mee aan het kijken. Ik weet nog niet goed hoe dat werkt. Zie mijn afscheiding wel veranderen. Vorige cyclus heb ik het vruchtbare slijm gevonden. Wel makkelijk dat overzicht. Zal het deze ronde eens goed in de gaten houden. Vind die ovutesten zo'n gedoe.