zit in een plastic kokertje, voornamelijk paars... heb ze hier niet meer staan, maar weet wel dat kruitvat het niet heeft bij ons en ook de plus, dirk en ah niet.. laaste x bij de c1000 gekocht. Softcups - Tampon - Tampons - Menstruatie - Ongesteld - Afscheiding - Menstruatiecyclus - Hypoallergeen de website
Nou ik zal eens op zoek gaan inderdaad., dat is nog wel eens een optie ziet er comfortabeler uit als de tampon! hihi.., Dankje! Een zwangerschapsmasker kan iedereen oplopen heeft inderdaad niet heel veel met je huidtype te maken en is 9 van de 10 keer blijvend., (mensen zeggen vaak van niet omdat het in de winter enzo nagenoeg 'verdwijnt' maar dat is meer omdat je in de winter sowieso minder pigment aanmaak; denk aan zomersproetjes, het komt zomers weer terug)
Mira ik hoop dat je ongi doorzet! Zou fijn zijn om eindelijk aan je volgende ronde te kunnen beginnen! Kirsten jaaa idd uitkijken met de zon als je zwanger bent. Maar hoor ook wel van zwangeren dat ze het niet meer zo lang uithouden in de zon en snel aan hun kookpunt zitten. Dat zal wel ter bescherming zijn. Vandaag weer een dagje werken. Gelukkig kan ik met die kids lekker naar buiten vanmiddag Morgen denk beginnen met ovutestjes!
Nog 5 dagen en het is zo ver. Dan ga ik trouwen. Afgelopen dagen dus ook lekker buiten gezeten om een mooi kleurtje te krijgen. Vandaag en morgen werken en daarna vrij. Vandaag maar een kort dagje want ik ga vanavond naar The sing off. Echt zin in. Ook verwacht ik komende week mijn ei. Maar weet nog niet of we gericht gaan klussen. Natuurlijk nog veel met de bruiloft + huwelijksreis bezig. En denk dat ik het niet leuk vind als ik in december zou bevallen. Is dan al zo druk. (vriend vind het stom?) We zien wel hoe het loopt deze week.
Ohhhhh Vaddie spannend, heb je al de kriebels??? Jurk al in huis??? Ga je gelijk op huwelijksreis, zaterdag??? Of eerst nog ff bijkomen? Ik hoop dat het weer een beetje mee zit. Wat betreft het zwangerschapsmasker, ik ben verslaafd aan de zon en zit er ook heerlijk in.... Heb alweer een mooi kleurtje en nog geen rara vlekken. Ik smeer wel mn gezicht in met een dagcreme met een factor. En check regelmatig of ik geen vlekker krijg maar tot nu toe niets aant handje....
Ow spannend. Geven ze goed weer op voor vrijdag? Wel een foto van je jurk hier plaatsen he. Ben erg benieuwd hoe je eruit ziet.
hoi allemaal.. nou na lang wachten kan de rode vlag uit... zaterdag na het opstaan naar de wc gegaan en met afvegen helderrood bloed verlies! ben er dit keer wel blij mee hahah na al dat wachten.. nu 2 dagen helderrood bloed verloren,. vandaag word al wat minder en wat oud bloed... hopen dat het een maandelijks iets is zodat ik weer een normaal cyclus krijg... misschien gunde de paashaas me toch ook een ei..@ mira... hopelijk zet het bij jou ook goed door.. jij wacht nog langer als ik dus kan me voorstellen dat je het zat bent!
haha jij bent er vroeg bij! Ik heb gelukkig een drukke week, dus ik heb genoeg afleiding. Vaddie heb je nog veel te regelen in de laatste dagen?
Wat goed me! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent hihi.., volgende maand Roze he!!! Vaddie: Wat super super spannend of niet? Nog veel te doen ben benieuwd hoe jullie dag eruit ziet zeg..,! Vandaag hebben wij ook een uitnodiging in de bus gekregen, collega van mijn vriend gaat 18 mei trouwen., super leuk om weer eens mee te maken! Ik wil ook zooo graag., maar pff wij hebben helaas niet echt spaarcentjes daarvoor en ook nog niet echt de mogelijkheid om daarvoor te sparen. Hier nog steeds niks., morgen maar testjes kopen denk ik.., dan toch maar weer een test doen woensdagochtend..., Morgen heeft mijn schoonzus de tweede echo! Ben zo benieuwd., ik duim echt voor ze dat het toch goed zit.., pfff best zwaar hoor., leef echt met ze mee. Mijn vriend morgen een sollicitatie en mijn moeder ook dus het is een super spannende dag!
Hier met de ovutesten begonnen. Wel om de dag nog want er is nog niks te zien.. En mijn ervaring is dat er zeker wel een dag of 3 een licht streepje is voordat hij echt positief word. Volgens een cyclus van 31 dagen zou ik as vrijdag mijn eisprong hebben. We zullen het woensdag zien als de ovutest gedaan is. Vooralsnog vrees ik een lange cyclus.
Nou Kirsten, allemaal spannende ontwikkelingen... Ik duim voor je! @juultje, je bent er vroeg bij... Ookvoor jouw duim ik. Nog ff volhouden!! Truste allemaal
Kirsten hopelijk gaan de sollicitaties goed morgen. Het is moeilijk om in deze tijden een nieuwe baan te vinden. Fingers crossed! Mams succes met het eispotten en natuurlijk met klussen... Me fijn dat ongi nu goed is doorgebroken. Op naar een paasei Ik ga nu eindelijk slapen, welterusten allemaal
Nou die ongi breekt hier nog niet door zoals het gewoonlijk zou zijn... Zondag een beetje, gisteren eigenlijk niks en vanmorgen weer wat meer. Krijg nu ook best wel wat buikpijn, dus het zal zo wel beginnen. Waarschijnlijk dus ongi als ik ga trouwen donderdag :S
meiden op eierenjacht, succes met spotten en plezier met klussen! kirsten, s6 vandaag.. ben benieuwd.. betreft ongi.. weet niet hoe je tegenover tampons staat, maar er is een alternatief.. softcups... is niet makkelijk aan te komen.. bij ons verkoopt volgens mij alleen de grote c1000 het.. maar ideaal.. is niet goedkoop, maar je hoeft ook niet als het tegen zit om het uur te verschonen.. hier af en toe toch twijfels of het toch niet raak is... mijn stoelgang begint weer te veranderen, af en toe volle ()(), af en toe misselijk.. kan natuurlijk een geintje van mijn lijf zijn... maar kan ook een beginnende zwangerschap betekenen.. kan vanaf de 20ste testen.. maar hoop dat ik het tot het weekend na de20ste kan uitstellen...
@ mira, Dat zou rot zijn op je trouwdag. Alvast een hele fijne dag toe gewenst. @ kirsten, Wat vervelend zeg dat je nog steeds geen duidelijk hebt. Wens je schoonzus maar veel succes. Hopelijk is de echo goed. @ jannie, Dat word nog spannend dan. Hopelijk is het een goed plak beebje en heb je binnenkort een mooie roze test. @ hier. Ik heb vandaag gesprek bij iemand van lopbaanbegeleiding. Vind het wel spannend. Ik werk nu in de zorg en ivm rug moet ik iets anders gaan zoeken. Ik kan het met mijn rugklachten niet goed meer vol houden. Ben erg benieuwd wat deze vrouw voor mij kan betekenen. Hier nog geen vruchtbaarslijm gespot. Zou als mijn cyclus goed op gang komt zaterdag mijn ei hebben. Dus rustig afwachten.