Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Net mn eerste ovutest gedaan en heb een licht teststreepje! Is wel heel snel?! Zou die teunisbloem zo goed helpen, dat mn cyclus ineens met 15 dagen wordt ingekort? Ben benieuwd! Morgen weer!

Kirsten ben benieuwd!!

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Minim: wat wil je weten? Wil best vertellen hoor.

We trouwen dus a.s. zaterdag om 14.00. Om half voor 11 komt de kapster (doet ook make-up). Rond die tijd komen ook mijn moeder en zusjes. Lief slaapt de nacht bij vrienden. Fotograaf (= vriendin van ons) komt dan ook.
    Rond 1 uur worden de daggasten verwacht en rond kwart over 1 word ik opgehaald.
    Na de ceremonie is er gelegenheid om ons te feliciteren. We verwachten best veel mensen, veel familie en vrienden hebben aangegeven naar de ceremonie te willen komen. Hebben zelf 17 daggasten. Daarna foto's maken. Daggasten gaan ondertussen al naar de feestlocatie. Dan eerst koffie. Rond 5 uur gaan we eten. En om 8 uur begint het feest. Rond 9 uur taart aansnijden en daarna openen. Feestje duurt tot 1 uur. Daarna een broodje en dan is het afgelopen.

Mijn jurk heb ik al. Heb ik vorige week opgehaald. Zodra Lief niet thuis is ben ik druk met de schoenen inlopen. (lage hak maar loop normaal op plat)

Wat er geregeld moet worden valt mee. Zijn vooral kleine dingen. De kist ophalen (bij een vriendin) waar we de bedankjes in doen. Dat soort dingen.

We trouwen op zaterdag en vertrekken maandag op huwelijksreis. Maar we vliegen wel om 5.15 s'morgens! Moeten dus al om half 3 op schiphol zijn. Dus donderdag en vrijdag ook al zo veel mogelijk de koffers inpakken, huis poetsen en de beestenkooien schoonmaken.

@Deesjedees: succes met je gesprek vandaag.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @vaddie, klink goed meid! Ga duimen voor een mooi zonnetje op jullie dag.

Hier gister toch maar even naar de ha geweest. Ik dacht dat ik duizelig was van me ongi. En gewoon een beetje griep. Maar dat bleek dus een voorhoofdsholte ontsteking en beide oren ontstoken. Wat druk gaf op me evenwichtsorgaan. Geen pretje :(. Ben nu nog thuis, hoop morgen weer te werken. Vreselijk dat constant plat liggen.
    Zit nu dus ook aan penicilline-antibiotica, neusspray en oordruppels. Deze mogen tijdens evt zwangerschap. Maar voelt toch niet zo lekker, met de ei op komst. Slik liever niks nu, maar ja. Moet maar op de ha vertrouwen.

Ik hoop zo dat het raak bij ons is deze maand. Volgende maand ga ik samen met me 2 beste vriendinnen een week op vakantie. Lekker zonnen, boekjes lezen, ontspannen en heel veel lachen. Maar ik vrees dat dat precies de week is waar ongeveer mijn eisprong dan zal zijn. Dus dan is het gewoon een maand verloren. Zou er bijna niet om op vakantie gaan...;) maar ja het is niet anders.

Wat een hoop wachtende hier, een paar op hun ei. En toch ook al wat testers in aantocht. Dit wordt onze maand meiden!!! Op naar roze :D

4. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Skaya, hoop echt dat die teunisbloem helpt!!!!!
    Vaddie, klinkt super allemaal.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, Zou goed kunnen dat je teunisbloem olie helpt.
    Ik heb ovutesten van zw&k. Bij mij word het streepje van niks naar knal. Meestal heb ik 2 dagen van te voren een licht streepje. Zou dus goed kunnen dat je ei eraan komt.
    Klus ze

@ vaddie, Klinkt leuk zo jullie bruiloft.
    Waar gaat de huwelijksreis naar toe?

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik sta hier al bijna 1 week vol met puisten.
    Voel me weer echt zo'n puber.
    Nog mensen die weten wat ik hieraan kan doen?
    Zou niet weten waar het vandaan komt.
    Vorige keer had ik ze toen ik zwanger was. Maar dat kan nu helemaal nog niet eens.

7. me83

me83 Niet meer actief

@kirsten.. ja hopelijk snel op roze...ook voor jou! ik hoop dat je mannetje en je moeder beide een baan krijgen vandaag! en dat de echo morgen ook goed is... tis maar niks als je geen duidelijkheid heb..

@mira.. jeetje meis.. ik hoop dat het nou eens goed doorzet maar dat het dan niet op je bruiloft is of je huwelijksnacht.!

@jannie.. spannend hoor!hoop dat het raak is!

@wen... lekker dan zeg.. beterschap!!!! ken hetprecies... zo aan je oren en doe ontstekingen.. bah!

8. me83

me83 Niet meer actief

@ skaya.. hoop dat je snel een knaltest heb!!

@deesjedees..ik krijg altijd de week voor me ongi al pukkels maar zie op je banner dat het daarnog te vroeg voor is... geen allergieen? anders zou ik het echt niet weten wat het kan zijn..
    hopelijk is het snel weer over

9. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie... zo te lezen word het een hele mooie dag.. geniet er lekker van! en alvast veel plezier gewenst op je huwelijksreis en gefeliciteerd!

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb van die pukkels nog nooit last gehad sinds mijn puberteit.
    Toen ik zwanger was had ik ze een week voor mijn nod.
    Maar als ik het goed heb duurt dat nog ruim 2 weken.

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dees, geen idee?? Misschien dat je hormonen reageren omdat je rond je ei zit? Nou heb ik zelf geen last van puistjes, maar me zusje zweert bij dit wonderpotje. Is van Payot, Paté Grise. Soort blubbertje wat ze er snachts opsmeert. Ze heeft er al vele andere aangekregen. En die zweren er nu ook bij. Misschien kan je hier iets mee?

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: ik heb pukkels sinds ik gestopt ben met de pil. Rond ei en rond ongi nog eens extra.

De huwelijksreis gaat naar Kreta. Het grappige is dat we een redelijk simpel hotel hadden geboekt. Maar er zijn niet genoeg boekingen en nu hebben we een upgrade gehad. Naar een flink luxe hotel. (de buren) en die extra dingen hoeven niet extra voor te betalen.

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dat klinkt als een super mooie dag vaddie!! En wat een toeval van dat hotel zeg.., alsof het zo moest zijn..., leuk hoor!

Ik heb vanmiddag testen gekocht bij het kruidvat, ik twijfel of ik hem straks ga doen of morgenochtend namelijk nog steeds niet ongesteld, mijn hoofd vol puisten, buikkrampjes, last van mijn ontlasting, kribbig, emo., pff gewoon NOG STEEEEDS het zal toch raak moeten zijn denk ik dan..,
    Wat kan een mens toch gek worden van zichzelf zeg.., sjongejonge!

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh heerlijk, leuk Griekenland. Als ze erachter komen dat je op huwelijkreis bent. Doen ze nog wel eens extra dingen voor je. 2 jaar geleden waren wij in Thailand. Daar ging het inchecken nogal rommelig. Ze sprak niet zo goed Engels, maar oohh zo vriendelijk. Zij begreep dus wat wij toen niet doorhaden dat dit onze huwelijkreis was. Waardoor we ook zomaar in een villa belanden. Hahahaha geweldig. Nou waren we afgelopen december in Afrika, gaat manlief heel overdreven weer tijdens het inchecken aan mijn ring lopen draaien, en zegt die met een grijns op z'n gezicht tegen die man en vrouw achter de desk; i love her very much. Nou ik deed het bijna in me broek, toen had ik door waar die mee bezig was. En jahoor een upgrade van kamer :D

Nou scheelt het misschien dat wij altijd buiten hoogseizoen op vakantie gaan, en bijna altijd maar een half volle bezetting van het hotel is. Maar lief lachen en verliefd doen, en wie weet... :D

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Kirsten, had je trouwens nog een tijdsbestek afgesproken met je ha, dat je na 2 weken weer terug moest komen als er geen ongi door zou komen ofzo. Ik zou geloof ik vanmiddag testen als ik jou was. Maar doe waarvan je gevoel zegt dat het goed is..

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wen: Heb net getest., weer nega., wacht het nog even af en anders bel ik maandag weer naar de ha (ben altijd op dinsdag vrij en vandaag kan ik toch niet meer terecht).
    Had niet echt iets afgesproken, alleen dat als ik weer iets geks had dat ik mocht terugkomen.,
    Maargoed zit nu op dag 47 dat is 10 dagen langer als mijn langste cyclus tot nu toe, duurt me echt TE lang.,

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Vaddie: Klinkt erg leuk jullie bruiloft. En jullie treffen het met dat luxe hotel, super! Ik ga dit jaar ook voor t eerst naar Griekenland, maar dan naar Rhodos. Ben benieuwd.
    Goeie tip Wen... Hahaha... Alleen hebben we geen trouwringen, dat valt dan wel een beetje op he... Hmm ga ik nog wel wat op bedenken. :p

@Deesjedees: Ik heb t ook hoor pukkeltjes. Vooral in mn haarlijn en op mn slaap en voorhoofd. Word er niet goed van. Had ook nooit pukkeltjes. Ik heb net weer ff een maskertje gedaan.

@ Kirsten: Wat balen zeg! Snap dat je er niet goed van wordt! Toch idd maar naar de ha, maar hopelijk komt je ongi nog voor die tijd.

@ll: Zozo ik moest weer ff bij lezen. Er is weer veel gekletst. Hopelijk snel weer eens roze hier. Zou wel tijd worden dames!
    Ben van t weekend lekker een nachtje weg geweest naar een kennis in Maastricht, was erg gezellig. En gister lekker vakantie geboekt voor juni/juli naar Rhodos! Maar liefst 13 dagen. Heerlijk wat heb ik daar zin in! Had dus afgelopen dagen genoeg afleiding... Tja hier dag 91 inmiddels. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Bellen met ha... Afspraak maken... Wanneer? Nog een maand wachten??? :(

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zou gewoon ff de ha bellen meis... 3 mnd is erg lang.. kijken wat de ha zegt...

kirsten balen zeg... hopelijk hoef je de ha niet te bellen en heb je eindelijk zekerheid... het liefst met een posi test en anders maar een ongi.. maar dit is ook niet fijn...

wat fijn zo'n upgrade... hier in feb 2005 getrouwd... maar konden niet eens naast elkaar zitten in het vliegtuig.. en ook niets extra's hoor.. hoorde dat wel van iedereen en vond het wel jammer dat het bij ons niet zo was...

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Nino, wij zijn niet getrouwd. Maar heb een paar ringen om. Was genoeg :)

Ik zou als ik jou was de ha gaan bellen, vind het al knap dat je het zolang uithou zonder actie.:) Respect hoor meis, dat je er redelijk rustig onder blijft. En als je nog moet wachten, hoor je het vanzelf.

20. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    hej meiden,

Ik heb zowat de meeste pagina's gelezen van dit topic.. want het waren er best wel een aantal :)

Ik hoop dat ik dan ook hier in pas :) Ik ben 19 jaar en als ik dit al zeg bekijkt iedereen me al raar.. Ik ben op papier 19 maar in mijn hoofd ben ik een stukje ouder :)
    Ik heb op jonge leeftijd mijn papa verloren en moest dit kleine meisje snel groot worden.. Wat nu wel in mijn voordeel speelt..
    Dit even terzijde ;)

Mijn vriend is 25 en we wonen al ongeveer 6 maad samen..
    Er was al spraken bij ons van een kindje maar niets moest alles mocht :) tot die die week.. mijn ongi bleef uit... normaal ik altijd op vaste tijd ben.. Maar ja 1 keer kon dit nu geen kwaad.. maar één week werd al snel 2 weken.. En bij ons kwam snel het idee dat we misschien zwanger zijn.. en het toverde een glimlach op ons gezicht.. :) ik rende dus letterlijk naar de apotheek voor eeen test maar die bleek negatief te zijn.. Mijn vriend vertrok dan met het werk op skivakantie en bleef ik dus achter waar we beiden van baalden.. Ik besloot nog een test te gaan halen want 1 vond ik zo onduideliijk.. Wat bleek deze was wel positief :) Ik belde gelijk mijn vriend op .. en vertelde het hem :) traantjes van geluk stroomden over zijn wangetjes :) het was echt k*t dat we niet bij elkaar waren .. Wanneer hij terug was .. wreef hij zo op mn buikje :) hij is zo berschermend :) niets of niemand mocht aan men buikje komen.. :)

Maar ik wou toch zekerheid .. Waarom was die eerste test negatief.. dus gingen we een bloedtest laten afnemen.. Maar wat bleek 'U bent niet zwanger..' hup weeral een teleurstelling...

Maar ik heb dus nog steeds mijn regels niet.. :s Ben ik nu zwanger of niet? ik weet gewoon niet meet wat te denken :'(

Ik ben nu ondertussen gestopt met de pil en gaan we voor een kindje.. :D

Hopelijk hebben jullie wat wijze raad voor me... :'(

groetjes Kelly

Deel Deze Pagina