Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@uiltje.. tnx.. voor jou word het wel spannend hoor.. ben benieuwd en hoop dat je snel een posi test in handen krijgt!

Overal waar ik kom/loop zie ik zwangeren idd.. en me vriend beide nichtjes zijn zwanger en een vriendin van me is ook zwanger en haar zus ik net als ik nog bezig.. maar zei is al ruim een jaar bezig.. ik hoop dat het voor ons niet zolang duurt hoor,.. pff moet er niet aan denken.. toch ookal is het nog kort na het stoppen met de pil ..denk je toch als je een nega test heb gelijk of je lichaam het wel doet of niet.. gek is dat.. maar denk dat wel veel mensen dat hebben

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Spannend Uiltje! Ben heel benieuwd.,

Hier begin ik ineens ernstig te denken dat ik niet zwanger kan zijn, mocht het zo zijn dan zou ik al 7 weken moeten zijn heb ik uitgerekend en dan zou het toch wel te zien zijn? Denk dat ik de hoop moet opgeven voor deze ronde.,!
    Kom maar op met die ongi!!!

Geobsedeerd? Ja zo lijkt het wel he.., pfff niet normaal., overal waar je gaat, staat of kijkt zie je zwangeren, baby's, wandelwagens, rompertjes, lieve kinderboekjes en ga zo maar dooor!!! Ach ja, het schijnt normaal te zijn.,

Wat lief dat je ernaar vraagt trouwens uiltje: Mijn vriend is aangenomen en gaat het morgen op zijn werk vertellen (daar gaan ze echt NIET blij mee zijn) Hij vertelde wat hij bruto verdiende nu en zijn nieuwe werkgeven kon er niet bij., die dacht dat het het netto bedrag was, dus het salaris komen we wel uit!! hihi
    Mijn moeder twijfelt nog doordat ze alleen maar 0-uren contracten uitgeven maar nu heeft ze een uur reistijd en dan niks dus ja ze wilt het wel heel graag.,
    Zijn altijd spannende dingen in het leven, zijn toch belangrijke veranderingen he..,

Trusten allemaal..,

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @uiltje, ik hoop zo voor je dat het raak is. Zou natuurlijk ook zomaar kunnen. Maar je lijf kan je zo voor de gek houden als het gaat om hormonen. Ik had 15 jaar de pil geslikt, en me lijf was ook helemaal van de kaart. Had echt van bijna alle zwangerschaps/ongi kwaaltjes last. Het kan je echt voor de gek houden.

Vervelend dat jij ook last heb van eczeem. Ik heb het als baby gehad en is ongeveer 4 jaar geleden terug gekomen. En heel erg, zat helemaal onder. Jaar lang bij dermatoloog en allerloog gelopen. Weet nu waar ik bij uit de buurt moet blijven. Alleen pollen ontlopen is wat lastig :). Ik ben voordat wij stopte met de pil eerst bij mij arts in het zk geweest. Moest bijna met al mijn medicijnen stoppen. En heb er voor gekozen om het eerst te proberen zonder. Eerste 2 weken stikte ik bijna de moord, en onder de vlekken. Maar nu gaat het redelijk goed. Hoewel de ha nu wel deze ontstekingen hieraan wijdt.

Kans is redelijk groot dat ons toekomstige kindje dit ook zal krijgen, en dat ik er dan vanaf ben. Zo is het bij mijn moeder op mij ook gegaan. Alleen kon mij moeder geen borstvoeding geven, en ik wil dat zeker wel gaan doen als het mag lukken. Dan schijn je een hoop antistoffen voor alleergieen mee te kunnen geven aan je kindje. Dus ja, we zien het wel. Is wel eens vervelend, maar er zijn veel maar dan ook veel ergere dingen.

@ Kirsten, fijn voor jullie!! Had je ook wel even verdient wat goed nieuws. Hoe is het met je schoonzus?

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kirsten, idd goed nieuws! Gefeliciteerd

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Fijn Kirsten goed nieuws!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjulliewel!!
    Met mijn schoonzus gaat het super., de echo was helemaal goed, het hartje klopt goed., :D

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jee wat een opluchting. Gister was duidelijk een goede dag voor je.

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja heeerlijk!! Nu bij mijzelf nog duidelijkheid en dan ben nog gelukkiger!! Hihi..,
    Moet wel zeggen krijg behoooorlijke ongi krampen ineens.., laat maar losbarsten dan!

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nou laat dat vandaag dan maar gebeuren he!!!

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik hoop het!!! Dan kan ik daarna verder., maar wel met een heeeeele lange cyclus en totaal niet wetende waar mijn ei moet zitten:S maar elke dag ovutesten vind ik echt veel te duur., maarja proberen te spotten met mijn gevoel en beetje rekenen.,
    Maar eerst de rode duivels maar opwachten., kom maar op! Ben er klaar voor!!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: fijn dat je vriend is aangenomen. Hopelijk komt je ongi gauw.

Hier al druk bezig. Beetje wat dingen in een koffer gooien, zomer kleren passen. Straks even naar de etos en de hema.
    Geloof niet dat ik nog veel tijd heb om series te kijken. Ach, ze lopen niet weg.

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Vaddie kriebelt het al? Of vind je het niet spannend? Geniet in ieder geval van deze periode.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, gefeli... hoop dat je vandaag duidelijkheid krijgt....
    vaddie, heerlijke tijd.. die laatste dagen voor je trouwen... kun je er zo lekker naar toeleven...

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Zoals jullie weten zit ik op het wachtbankje. Ik heb nu best wel veel creme achtige dikke afscheiding. Hebben jullie dit ook op het wachtbankje? Ik ben bang dat het een teken is dat mijn ongi eraan komt.

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik hoor ook wel eens dat meiden dat hebben als ze zwanger zijn...
    kan dus nog alle kanten op ;)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, die (binnen)oorontsteking heb ik 4 maanden terug ook gehad en een jaar daarvoor ook. Wist niet wat me overkwam. Je hebt geen oorpijn, maar bent constant misselijk en duizelig(dat gekke evenwichtsorgaan dusz) Moest van de dokter toen ook eerst een zwangeschapstest doen, maarja negatief natuurlijk. Heb er trouwens 2x geen medicijnen voor gekregen. Moet slijten zei hij!

Kirsten, jeetje meid! Hoop zo dat het idd losbarst voor je vandaag! Gaat wel erg lang duren nu en dat is nou juist niet de bedoeling als je een negatieve test hebt!

Vaddie wat klinkt het allemaal geweldig!! Geniet er met volle teugen van!! En een heerlijke huwelijksreis naar Griekenland, heerlijk gewoon! Have fun!!
    En die series lekker allemaal opsparen, kan je er wat achter elkaar kijken als je terugbent! Ik ben er ook helemaal gek mee :D

Kelly, Welkom hier!!! Ik ben zelf ook jong, 22 jaar, en roep ook al een aantal jaar dat ik snel een baby wil. Krijg ook veel reacties als: Mens doe normaal, ga eerst leven, een wereldreis maken, stappen enz enz. Nou nee, mijn droom ligt dus ergens anders! Hoop dat voor jou ook je ongi gauw doorbreekt en je door kan naar een komende klusronde :D

Net mn 2e ovutest gedaan en heb weer hetzelfde lichte streepje als gisteren.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juultje, zo spannend. Ik hoop het zo voor je!!

@ skaya, beter een streepje in zicht, dan niks. Ik had afgelopen maand lichte tot donkdere streepjes ervoor en ook nog erna. Hoop dat je morgen of overmorgen je knaltest heb.
    Ik heb er dan wel medicijnen voor gekregen. Maar volgens mij doen ze niet veel. Val soms gewoon bijna om. Echt een heel raar iets. Hoop nooit meer mee te maken, en die pijn in je hoofd achter je ogen. Heel vervelend.

Begin hier denk ik over een dag of 3 weer met ovutestjes. Wat wel een beetje raar is. Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden. 2 dag veel bloedverlies. En tot gister af en toe klein beetje bruinig met afvegen. Maar het blijft maar romellen onderin. Blijf krampjes houden.. Kan die nu niet echt plaatsen. Ongi voorbij en lijkt me iets te vroeg om nu al me ei te voelen.

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Zo moest weer veel bij lezen.
    Hier gaat het zijn gangetje.
    Kinderwens even op een klein vlammetje gezet.
    Klussen wanneer we er zin in hebben.
    Met mijn rug gaat het de laatste tijd steeds slechter.
    Ben op zoek naar ander werk.
    Gisteren gesprek gehad met iemand van loopbaanbegeleiding.
    Volgende week donderdag gesprek met de arboarts.

Welke plaats ga je naar toe in kreta?
    Ben er ook een aantal keren geweest.
    Prachtig eiland.
    Ook de samaria kloof gelopen. Geweldig om te doen.
    Als je dit wilt wel goede schoenen aan doen en optijd beginnen.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dees, wat vervelend van je rug. Natuurlijk neem je het dan voor lief, maar zal zwaar zijn als je straks zwanger bent. Zo leuk om dat te typen, "als je straks zwanger bent" . :) krijg gewoon een glimlach op me gezicht, hoop zo dat iedereen hier snel zwanger is...:)

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ja dat klopt. Als ik straks zwanger ben gaat het op den duur zwaar worden. Daar ben ik ook voor gewaarschuwd. Maar mag wel gewoon.
    Ik ben iemand die alles netjes op een rijtje moet hebben. Ik heb nu vast contract en vind het heel eng om dit nu op te geven.
    Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen.
    Maar weet wel dat het zo niet lang meer gaat om full time te blijven werken.

Deel Deze Pagina