Nou, ik ga der maar van uit dat ik een gekke ongi heb deze keer... Daarnet weer bloedverlies... Ga maar weer op zoek naar mn banner Hihi, ik heb een knipperlicht-ongi
Hoi dames, Wat is er de afgelopen dagen weer veel getypt. @ Tina: Vervelend dat je zo'n vreemde ongesteldheid hebt. Had ik de vorige keer ook. Ook nog nooit eerder gehad. Maar je weet nu wel waar je aan toe bent en dat lijkt me ook wel fijn. Op naar de volgende ronde! @ Sanda: Spannend hoor! Ben benieuwd naar de uitslag van je test. Ik ben zelf op dit moment wat minder bezig met zwanger raken. Volgende week hebben mijn vriend en ik een gesprek bij de makelaar. We hebben een heel mooi huis op het oog. Deze moet nog worden gebouwd en zal ongeveer eind 2011 klaar zijn. We twijfelen nu een beetje of we nu al een baby willen of het toch nog een paar maanden willen uitstellen (en dan rond april gaan beginnen). Dit willen we vooral vanwege de dubbele maandlasten die we straks gaan hebben, mocht het huis toch doorgaan. Als ik te vroeg zal stoppen met werken, wordt het voor ons wel krapjes qua geld. Ik laat het jullie weten als het huis doorgaat. Mocht het doorgaan, dan zal ik natuurlijk wel dit topic bij blijven houden. Ben wel erg benieuwd wanneer jullie allemaal zwanger zullen raken. (zal mijn banner straks weghalen, klopt niks meer van)
Sorry sorry sorry!!! Ik moest vanochtendvroeg werken dus kon niet reageren!! Had wel nog ff via m'n mobiel op deze site gezeten, dus las jullie berichtjes maar kon zelf niks antwoorden, frustrerend hahah Maarrrr ik heb dus getest, was negatief! *snif* Maar ik ben nog steeds niet ongesteld!! Duss..geen bloed geeft moed haha Maarja, wat nu? Normaalgesproken wordt ik 's nachts of 's ochtends ongesteld.. Als ik morgenvroeg nog niet ongi ben, moet ik dan weer testen? Of zal ik dan wachten tot zaterdag?? Ik ga er vooralsnog maar even vanuit dat ik morgenvroeg toch gewoon ongesteld word... Wat zouden jullie doen???
Ik zou wachten tot zaterdag...is evet. HCG weer verdubbeld...duim voor je meid! Hier helaas nog steeds nega ovutest! Vorige ronde wel dag 17 posi test gehad, dus deze cyclus kan weer langer gaan duren. Ik had vorige ronde LF van 15 dgn.
Bedankt trouwens allemaal voor jullie medeleven!! Moet er toch een beetje om gniffelen als ik al die ongeduldige berichtjes terug lees ...Dat wordt nog wat dadelijk als jullie allemaal rond je NOD zitten en gaan testen hihihiii @Vlinder, wat leuk van jullie huisje! Zou wel super zijn als het doorgaat...Ik begrijp dat je dan inderdaad even keuzes moet maken. Is natuurlijk ook spannend om eerst een mooi huis te krijgen en daarin veel kindjes te maken Veel succes met alles!! @ Tina, hahah knipperlicht- ongi..Naja, nog maar een paar weekjes voor je weer kunt klussen!! En met succes hopelijk
@ Madelief: Inderdaad, mijn lichaam functioneerd een beetje raar Ik duim voor je dat je snel een positieve ovutest hebt! Ik ga voor de volgende ronde ook weer een nieuw pakketje bestellen. Deze keer wel bij zwanger&kids...is veel goedkoper. Maar zal eerst deze knipper-ongi maar eens uitzitten @ Vlinder: Op naar de ronde 3 ja Succes bij de makelaar. Wij zijn nog steeds op zoek naar een ander huis. Maar is eerder oriënterend dan echt zoekend ben nogal veeleisend als het om een nieuwe woning gaat Maarja, kijken kost niets hè. Mijn man heeft ook zijn twijfels over verhuizen tijdens een zwangerschap of kort na een bevalling. Niet omwille van financiele redenen, maar eerder praktisch. Maarja, je weet nooit wanneer je zwanger word he. Kan misschien nog wel een jaar duren... (niet te hopen natuurlijk ) Maar we zien wel hoe het loopt. @ Sanda: We blijven duimen meid. Je houd ons aardig in spanning! Ik zou ook wachten tot zaterdag. Spannend!
Volgens mijn nieuwe banner zou ik rond 31 december/1 januari een nieuw ei kunnen verwachten Als dat geen mooi begin van het nieuwe jaar is!
Vanavond laatste pil + nog een stopweek. Aftellen. Ook in uren. Nog tot 19.00 werken en dan lekker 4 weken vakantie. @vlinder Succes bij de makelaar. Spannend hoor. Huis kopen. Hebben wij vorig jaar gedaan. Zo lekker om een tuin te hebben. (woonden daarvoor in een flat)
Sanda: ik zou nog even wachten denk ik. Tenzij je het niet erg vind om zoveel testen te verslijten Vlinder: wij zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Ons huis gaan ze ook bouwen, en zal (als de winter mee zit) in september 2011 klaar zijn. Als ik meteen de eerste ronde zwanger zou raken is er dus een kans dat ik midden in de verhuizing zit. Maar na veel praktische gesprekken toch besloten gewoon te stoppen met pil en ervoor te gaan. het gevoel is zo sterk! We willen niet wachten en zien wel wat er gaat gebeuren. Qua financieen kan het. Al de voorschotten van de bouw gaan in een bouwdepot, en zullen we dus pas daadwerkelijk moeten betalen als we de sleutel krijgen (gaat gewoon dan in hypotheek zitten). Daarbij kijken we nu op het terrein uit waar ons nieuwe huis komt, dus verhuizen kan allemaal in een dag. Die ene dag is dan wel te overbruggen of uit te stellen. Je weet nooit hoe alles gaat lopen, met die insteek gaan we er dus gewoon voor en zien we tegen die tijd wel. Er is altijd wel een oplossing. Tina: misschien wil je geestelijk zo graag zwanger zijn, dat je lichaam nu ook gek gaat doen. Ik denk serieus dat je geest heel veel met je lichaam kan doen. Dus misschien heeft het er iets mee te maken dat je menstruatie zo van slag is.
@ Vaddie wat een heerlijk vooruitzicht 4 weken vakantie, ben jaloers!!!! Ik moet helaas volop aan de bak. 24dec t/m 30 blehhh @ Sanda ik zou ook nog ff wachten. (Als je dat op kunt brengen, kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent) Ik heb vandaag een ovutest gedaan, had mezelf nog zo voorgenomen dit niet nu al te doen, maar was gewoon TE nieuwsgierig. Negatief................................... Ik zit vandaag op dag 16 van mn cyclus, wat betekent dit, heb ik mn ovulatie dan al gehad of komt die nog??? (Moeilijk te zeggen denk ik?)
@ Sanda nog even wachten zou ik doen, zaterdag weer een testje @ Sandra ja moeilijk te zeggen maar als je het echt wil weten moet je even door testen! Als hij dan nog niet posi wordt zal je je ei wel gehad hebben!
Hoi meiden, Ik heb even bij gelezen maar heb niet de puf om op alles te reageren. Ik ben nogal moe gezien alles wat er gebeurd is de afgelopen dagen. Helaas is de opa van mijn man gisteren overleden, dus wij zijn hier volop van alles aan het regelen. Natuurlijk zijn we heel verdrietig, maar het is wel echt beter zo. Ik vond het alleen heel confronterend dat er drie achterkleinkinderen op de kaart staan (wat ik op zich heel mooi vind) en dat er bij ons geen naam bij staat, dat voelde zo leeg. Stom he?! Ik vond dat ook heel moeilijk toen twee jaar geleden mijn opa en oma kort na elkaar overleden en ik besefte dat ze nooit een achterkleinkind zouden hebben, van mij of een ander. De opa van mijn man heeft die dus wel, dus dat is op zich al heel mooi. Maar nu eerst maar eens een steun zijn voor manlief en mijn schoonouders. Welterusten! Groetjes DutchDiva
Sterkte met dit verlies DutchDiva. En het is helemaal niet raar dat je het confronterend vond dat er geen naam bij jullie stond. Maar de naam van jullie kindje komt er ook, maar dan op een vrolijke kaart, namelijk die van de geboorte.
@DutchDiva, gecondoleerd meid, dat is vreselijk moeilijk allemaal..Ben het met Fleurop eens dat de naam van jullie kindje ook snel op een kaart komt te staan, een vrolijke dan...Sterkte.... Nou dames....ik heb vanochtend toch stiekem een testje gedaan (sorry, al jullie goede adviezen in de wind geslagen, slecht hé?! ), want ben nog steeds niet ongi...En het lijkt wel of er een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien is....Hbe geprobeerd een foto te maken maar dat lukt niet, zie je niks op..Ik ben nog niet overtuigd, want misschien wil ik het wel zo graag dat ik ga hallucineren Haha...Maar ik ben zo ongeduldig!!! Wat moet ik nou doen?? Wachten tot morgen? Of even een testje van een ander merk kopen? (ik heb nog 6 dipsticks van Matcare thuis liggen en hier heb ik de afgelopen 3(!) dagen mee getest) Sorry dat ik alleen maar over mezelf praat, maar ik vind het zo spannend!! Alvast bedankt voor jullie advies!! Xxx
Wauw Sanda... wie weet is het raak. Ik kan me heeel goed je ongeduld voorstellen. Je kunt ook zo'n test halen (die stuk duurder is trouwens) waar alleen het woord 'zwanger' op komt te staan. Dan zit je niet met de twijfel van een streepje. En dan morgen doen