Vaddie was even in de bonen dacht dat je vandaag trouwde. Tina ik heb wel voor de zekerheid een test in huis gehaald maar ik moet echt wachten van mezelf. Ik zit pas 10 dpo. Normaal is mijn lf 13 dus ik moet nog even geduld hebben. Mams sterkte met je blaasontsteking.
Ik zit te wachten totdat ik moet plassen voor mijn ovutestje. Schiet niet echt op want hoef nog niet. Er is toch ook iemand gisteren getrouwd. Mijn geheugen is een vergiet. Wie was dat ook alweer? Leuke dag gehad?
net ovutestje gedaan. Ik heb 2 streepjes. Ene is wel lichter dan de andere. Mijn ei komt er dus aan. Ieder geval dat is mijn ervaring met deze testen. Nu dus maar goed klussen dit weekend. Hopelijk komt mijn ei snel.
Ja ik denk het wel. Wel iets langer verwacht ik dan voor mijn miskraam. Gaan nu voor een plakbeebje. Gesponsoord door bison. Hi hi
Was toch Mira die vandaag ging trouwen?? Als het zo is Mira heeeel veeeeel plezier, geniet ervan! Vaddie jij voor morgen een enorm mooie dag toegewenst en veel plezier op jullie huwelijksreis in luxe ! Misschien word t wel een vakantiebeebje hihi! @ Mams: Ahh verschrikkelijk blaasontsteking. Ik heb het ook tot in den treure gehad. Cranberriesapjes en camillethee drinken. Voor alle ovutesters ik duim voor jullie op een dikke vette streep! Hoe is het met onze wachtbankers? Hier nog steeds geen ongi op dag 94 :x Denk dat ik dinsdag of woensdag maar eens naar de ha ga... Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen... Zo lang niet ongi, dat is toch niet gezond...? En vooral frustrerend, omdat ik ook gewoon gericht aan de klus wil. Vind klussen sowieso erg leuk , maar op deze manier hebben we geen ronde/ geen kansen. Snappen jullie het nog haha... Het maakt me wel moedeloos en onzeker. Word soms gek van mezelf. Gelukkig heb ik wel zoveel te doen, werk, huishouden en leuke activiteiten dat ik het wel van me af kan zetten. Ga ff een tukkie doen... Kom uit de nacht en had het super druk en vannacht maar 4 uurtjes kunnen slapen.
jaaaa maar niet veel langer, en misschien trekt dat ook wel weer bij! Hahahah mag ik ook zo een sponsor bij deze vraag ik m aan!
Ik snap je helemaal Nino, denk dat je er goed aan doet om naar de huisarts te gaan! Het heeft lang genoeg geduurt nu! Slaap lekker!
Hahahaha, met 3 tegelijk om 13:44 een bericht plaatsen. Knap hoor. Idd het was Mira, gefeliciteerd ook voor jou meid. Geniet van je dag!
Zou ook naar de ha gaan hoor Nino, al knap dat je het zolang hebt volgehouden. Snap dat je het af en toe echt even zat bent. Vind het knap dat je al die tijd er zo nuchter onder bent gebleven. Slaap lekker!
Hier word een vreugde dansje gemaakt in de woonkamer. hi hi. Voel me net een klein kind. Ik heb net vruchtbaarslijm ontdenkt. Dat word weinig online op het forum dit weekend Mira gefeliciteerd met je bruiloft. Hoe was het. En ik wil natuurlijk een foto zijn. Ben ik dol op. Wij zijn morgen over 6 weken alweer 1 jaar getrouwd. Wat gaat dat snel zeg.
@Dees,Yeah!!!! Wat fijn voor jullie. En wat goed dat je lijf het zosnel weer op pakt! Volgens mij gaat hier aankomend weekend flink geklust worden in wat huishoudens. Ik heb zojuist badolie, scrub en bodybutter van de rituals gehaald. Die groene lijn is zzoo... Lekker. Ben er helemaal klaar voor
Hallo allemaal, Nino, ik doe ook een studie richting de zorg (paramedisch), veel mensen in de gezondheidszorg hier! Echt rot trouwens, die 94 dagen.. Juultje, waarom ga je dinsdag testen ipv maandag? Wacht je dan eerst of je ongi komt, of is het dan duidelijker zichtbaar of je zwanger bent of niet? Wanneer is sowieso de beste dag om te testen? Kwiebje, ook spannend, bijna testen! Of ga je wachten op evt. ongi? Vervelend dat je eczeem in je gezicht hebt, dan kan je het niet bedekken als je dat wil. Wen29 hoop dat je je al wat beter voelt? En snap je al meer van je cyclus? Mams136 nog gefeliciteerd met zoon en vervelend van de blaasontsteking, vooral met klussen niet fijn nee... Zoetje wat spannend! Hoop op goed nieuws, maar nu moet je nog wachten op die nieuwe bloedafname, dat zijn vast lange dagen Deesjedees klus ze!! Mira hoe was je trouwdag en Vaddie een hele fijne bruiloft! Nou hier nog steeds aan he hopen dat het de eerste ronde raak is. Ik heb een aantal dagen zwangerschapstekenen gehad, gisteren voelde ik me helemaal niet zwanger en vandaag wel weer een beetje. Ik merkte op dat ik vandaag ook veel moest plassen en ik moest ineens huilen om iets onzinnigs, was ook zo weer over trouwens Ben ik mezelf voor de gek aan het houden, ligt het aan het ontpillen/ eventuele menstruatie of ben ik zwanger...?! Laten we het laatste hopen!
Fijn Deesjedees, klus ze! Poeh Nino... dat duurt al echt lang... Hopelijk heb je snel duidelijkheid...
@Mira: heeeeeele fijne dag gewenst! @Vaddie: voor jou morgen natuurlijk ook een super dag gewenst! Geniet ervan, het is zo voorbij, maar ook zoooooo leuk! Hier sinds vandaag in de volgende ronde! Ik had al zo'n gevoel dat het niet raak zou zijn en gisteren en eergisteren had ik ook alle symptomen van een naderende ongie. Weet niet goed of ik vanaf gisteren of vandaag moet tellen, maar ik hou vandaag aan. Weer 35 dagen...baal wel dat ik zo'n lange cyclus heb, maar goed, er is niet zo veel aan te doen helaas! Zal zo het NOD-lijstje ook even aanpassen!
08 april - Stampertje89 (32 dgn, ronde 4, 1e kindje, 21 jaar) 18 april - kwiebje (29 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar) - Juultje (32 dagen ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 20 april - jannie1980 (27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 28 april - Vaddie (38 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 1 mei - Wen (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 29 jaar) - Mams136 (30 dagen,1e ronde,2e kindje 23 jaar) 07 mei - MiniM (27 dagen, 4e ronde, 1e kindje, 30 jr) 14 mei - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) 20 mei - DutchDiva (+/- 35 dagen, ronde 6, 1e kindje, 28 jaar)
Uiltje hoe langer ik wacht hoe minder ik teleurgesteld zal zijn. Als ik dinsdag niet ongesteld ben nog dan is er wel een kansje dat ik zwanger ben. Het is puur om mezelf te beschermen voor omo witte testen. Ik heb nu ook helemaal geen symptomen dus verwacht eigenlijk dat ik voor dinsdag ongesteld ben. Jammer Dutchdiva maar inderdaad op naar de volgende ronde. Wachten duurt alleen zo lang. Hier weer een nieuw telg geboren in de familie. Zo leuk...
Het ziet er naar uit dat ik dit weekend maar even door de pijn heen moet bijten(A) Ovutest is weer donkerder dan gister. Heb AB gekregen voor de blaasontsteking... Nu snel de tuin weer in, zijn druk aan het werk!