Jammer Dutchdiva.. Altijd weer even rot moment als het dan toch doorbreekt. Vol Goede moed dan maar de volgende ronde in. Op naar je ei!!
Nino: Ik zou naar de HA gaan! Dit is toch niet normaal?! Ik ben bij mij de tel kwijt maar volgens mij zit ik op dag 50 ofzo en ga dinsdag toch echt weer naar de HA toe.., Hier nog geen ontwikkelingen: Continue krampen die af en aan gaan maar niks dat eruit komt, het is nu al een week zo, bah! Dus ja dinsdag weer naar de HA als ik nog geen ongi heb.,
@Nino & Kirsten, ik hoop dat de ha jullie na het weekend een beetje duidelijkheid kan geven. Vreselijk dat wachten voor jullie... @all, waarschijnlijk kennen jullie het al. Maar leuk klein cadeautje voor jullie mannen. Het boekje van Kluun. help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Boekje speciaal voor mannen. Echt zo vreselijk grappig. Heb het zelf natuurlijk ook gelezen. Echt hilarisch.....
Wen29 ja dat boekje wil ik idd wel gaan kopen voor manlief als ik zwanger ben haha! Geen idee wat erin staat, maar het klinkt alleen al heeel erg grappig Nino en Kirsten, hoop dat de ha voor jullie allebei wat kan gaan doen! Waardeloos dat wachten! Mira een hele fijne dag en avond gewenst! Geniet ervan! Dutchdiva, jammmerrrr!! Maar op naar de volgende ronde. Jaa je hebt ook wel een lange cyclus, maar wel een week kortere dan de mijne. Voor ons duurt het wachten op ons ei en erna noggg langerrrrr, kijk onze NOD nog zooo ver weg! Bah! Deesjedees, wat fijnnnn dat je vruchtbaar slijm hebt gevonden haha!!! Succes met klussen iedereen van het weekendd!!! Niet te veel he meiden, uiteindelijk is het zaad toch een beetje op
Wat ik me afvroeg. Wij hebben een beetje de neiging om het de dagen voor en na de eisprong iedere dag te klussen. Manlief zegt ook, het voelt zo raar om dan een dag over te slaan. Op internet staan zoveel verschillende dingen, de 1 zegt om de dag anders slecht voor het zaad. En een ander dan weer dat het geen kwaad kan om het iedere dag te doen. Hoe denken jullie hierover, of wat doen jullie?
Juultje ik heb zojuist testen gehaald! Mijn man wilt het graag. Die had me zo overgehaald. Ik ga dus morgen testen. Heb nergens last van. Ik hou dus rekening met een negatieve test. Hoe is het met je buikpijn?
Ja dat vraag ik me soms ook af... Hier meestal om de dag, en rond mn ei elke dag... Maar ja, vorige rondes was t niet raak. Zou t daar aan liggen? Geen idee?
Haha, kwiebje ik heb ook testjes gehaald. Nu heb ik geen buikpijn meer. Dus eigenlijk geen symptomen voor een zwangerschap maar ook geen voor een ongi. Nou meid ik duim voor je. Laat je het ons weten?
Kwiebjeeee wat leuk om te horen dat je man er zo mee bezig is en jou overhaald om testen te halen!! Ben reuze benieuwd! Wen29, ik hoor van alle kanten dat elke dag niet zo veel zin heeft, omdat de tweede dag dan er haast geen zaad is. Dat zijn de overblijvertjes van dag 1. Het lichaam heeft tijd nodig om nieuw zaad te leveren/produceren/kweken en het in topvorm te laten zijn. Ik zou om de dag doen en na het klussen even met je benen in de lucht blijven liggen
@ Allen: Bedankt voor alle felicitaties!!! We zijn gisteren, donderdag 14 april, getrouwd. Super dag gehad, helaas behoorlijk ongi de hele dag, maar verder echt kunnen genieten (alleen even op tijd alles verschonen ). Foto komt binnenkort. Gisteren heeft de fotograve 1 foto alvast geprint, maar ik heb digitaal nog geen foto's op de com
Oohh kwiebje en juultje, ik krijg gewoon de kriebels als ik aan jullie situatie denk. Zzoooo spannend!!
Fijn dat je zo genoten hebt Mira, heb nog aan je gedacht ondanks dat ik je nog niet gefeliciteerd had., Bij deze alsnog: Van harte gefeliciteerd en heeeel veel gelukkige jaren toegewenst samen!! Op naar de baby
@Mira Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Jammer dan weer dat je ongi bent. Iedereen bedankt voor de geluktswensen. Ook ik zal mijn best doen om zo spoedig mogelijk een foto te plaatsen. Maar dat zou best eens na de huwelijksreis kunnen worden. Aaaach, mannen. Lief slaapt bij vrienden. Belde hij op om te zeggen dat hij naar de kermis gaat. Prima. Heeft hij 100 euro naar zichzelf overgemaakt. Was best boos toen ik het hoorde! Is veel geld voor een avondje uit. Vooral omdat de wasmachine stuk is gegaan en we dus een nieuwe hebben moeten kopen en even weinig geld hebben. (wat we hebben wilde ik uitgeven in kreta) In plaats van thuis strijken enzo maar even bij een vriendin langs geweest.
Goed van je dat je even weg bent gegaan, anders ga je malen en heel boos worden, 100euro is ook veel, maarja op de kermis is het zo weg., ach denk maar aan jullie dag vandaag! Je houdt van hem en gaat met hem trouwen!! Super toch.., Veel geluk, plezier en geniet ervan..,
Ach die mannen soms... We houden van ze maar af en toe...:x Hier alles oke. Hoe zijn de testen Kwiebje en Juultje?
Mira, gefeliciteerd met je huwelijk! Vaddie: veel geluk en plezier vandaag. Enjoy! Hier vanmorgen eindelijk een tweede streepje op de ovutest! Nog geen knaller, maar wel een stuk duidelijker dan afgelopen weken. Vanavond nog maar eens proberen. Kwiebje en juultje...ik ben ook benieuwd
Nou ik blijf voor je duimen hoor Juultje!! Hier ook alles weer ok. Lekker weer aan het werk (nou ja, nu even niet dan ). Heb nog even een vraagje? Denken jullie dat de antibiotica die ik nu nog slik invloed kan hebben op de ovutestjes. Ik merk aan me lijf dat ik nu echt vol in de eisprong zit. Alsof er een ballon in me onderbuik zit, volle zware boobs en volop vruchtbaar slijm. Alleen als ik test wordt die niet helemaal knal donder, maar de controle streep is ook niet zo donkere volle streep als vorige maanden. kan er niet zoveel over vinden op internet.