Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik wil eigenlijk tot dinsdag wachten. Haha, ben deze ronde goed in mezelf kwellen...

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Puffff.... Knap hoor :)

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    heel goed juultje, ben trots op je!

mira ik ga even je foto's bekijken. Ben benieuwd.

Hier in afwachting van ongi. Ik hoop dat het morgen komt, want dan zou ik een regelmatige cyclus hebben.

Skaya jij moet een stuk meer geduld hebben!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    En Kwiebje?? Ongi? Of.., moeten we gaan testen!? Spannend weer hoor.,

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja kwiebje in ben ook wel benieuwddd!! Je gaat er wel erg vanauit dat je ongi komt he? Misschien komt tie helemaal niet :D!

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hé skaya, ik zit in hetzelfde bootje als jou! Ook zo'n lange cyclus. Ik heb vermoedelijk afgelopen weekend een ei gehad. We hebben geklust, dus zit nu op het wachtbankje. Ik hoop op een mooie verrassing met koninginnedag :)

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden... hier weer terug van het kampweekend... was supergezellig, maar kan niet zo tegen de korte nachten, dus deze week proberen hier en daar een uurtje extra te slapen.. ben zooo moe...

ook hier op de wachtbank... en heb echt geen idee... gisterochtend met afvegen een drupje lichtroze.. en wat ongi-krampen, maar daarna niets meer...
    helaas heb ik na de mk'en nog niet het vertrouwen terug in mijn lijf en voelt het ook nog niet als mijn lijf... misschien dat ik daardoor ook geen goed gevoel erover heb...
    wil, als de ongi er nog niet is, vrijdag testen..(dacht dat ik dinsdag of woendag ongi moet worden...
    doordat ik zo onzeker ben ook nog niet durven testen... en das uniek voor mij...

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina idd ja jou cyclus was ook lang zeg!
    Ik ben druk aan het zoeken naar mn ei. Net 7e (dag) ovutest gedaan en heb een duidelijk tweede streepje, maar nog geen knaller. Voor jou weer twee spannende weken, hoop op roze voor jou op oranjedag :D

Jannie idd maar af en toe even wat extra uitrusten, goed naar je lichaam luisteren hor. Ben benieuwd wat er in de loop van e week gaat gebeuren!

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik ook :D al heb ik er geen goed gevoel over :(

helaas een lekker druk weekje voor de boeg, dus weinig tijd om te gaan liggen.. maar des te sneller gaan de dagen tot ik kan testen..

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Proberen om savonds gewoon zo snel mogelijk te gaan liggen, probeer je de nachten iets te verlegnen voor jezelf.
    Hoop dat je gevoel ongelijk heeft!

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Jannie, gezellig dat je er weer bent!! Heel de week mooi weer. Dus dan ga je lekker uurtje in het zonnetje liggen ;)

Juultje & kwiebje, ik ben zzooooo nieuws gierig........:)

Alle eispotters, suc6. En fijn als je hem heb gevonden. Heerlijk weer voor wachtbankje. Dat maakt het klein beetje makkelijker.

Hier ben ik het even kwijt deze maand qua me lijf. Ik denk omdat ik ziek was en de medicijnen toch wel invloed heeft gehad. Zo had ik afgelopen dagen steeds net geen knaltest. Maar voelde wel de symptomen van me ei. En nu vanmorgen een hele lichte streep. Dus ik denk toch dat die dit weekend is geweest. Zou dan op dag 10 ongeveer hebben gezeten.
    :( ik zie het allemaal wel. We blijven gewoon nog even trouw klussen. Ik barst alleen weer van de hoofdpijn hier nu met keelpijn... Ben het zo zat :(

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Helaas is het weekend weer voorbij.
    Hier geklusd van het weekend. Hopelijk is het een geluksschot.
    Nu op het wachtbankje. Hopelijk heeft koninginnendag een leuke verrassing voor ons.

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mira, Heb net je foto's zitten bekijken. Wat een leuke foto's. En wat leuk om in de efteling foto's te maken. Zijn goed gelukt.

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Wilde ff snel laten weten dat ik net een afspraak heb gemaakt bij de ha... Kon pas a.s. vrijdag terecht :cool:.
    Word ieder moment opgehaald door mn dinnetje, gaan lekker terrasje pakken! :p Ben lekker vrij vandaag.
    Vanavond ga ik weer ff bij lezen...
    Hopelijk heeft Juultje dan inmiddels getest :p Ben zo benieuwd!!
    Eindelijk Kirsten!!! Fijn dat je nu ongi bent en hopelijk was t eenmalig deze lange ronde!

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha, sorry dames nog steeds niet getest.

Wel een beetje benieuwd inmiddels. Als ik het durf en niet ongesteld ben geworden dan test ik morgen vroeg.

Wen je ei is dus al geweest? Lastig als je inderdaad niet met zekerheid kan zeggen. Kop op hoor meid!

16. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. gefeliciteerd meis met jullie huwelijk en wat een prachtige foto's!!! hoop dat jullie hebben genoten van de mooie dag en natuurlijk elkaar!! op naar een baby!!!

@kirsten... meis wat fijn dat je ongi toch kwam..ik hoop dat je snel een ei heb!!!

@juultje.. jeetje wat spannend.!! en wat goed dat je nog zo lang kan wachten zeg.. hoop dat ie raak is!!!

@vaddie.. ook gefeliciteerd met jullie huwelijk.. hoop dat het een mooie dag was en dat jullie lekker van mekaar genieten op jullie huwelijksreis!!

ergens deze week hoop ik me eisprong te hebben.. dus ga voor de zekerheid maar 2 weken lang om de dag klussen.. heb nog 1 ovu testje over die ik denk ik morgen of woe doe ... en dan maar afwachten denk.. nu het weer hopelijk een normale cyclus is maak ik ff me laatste testje op en de rest zie ik wel.. tis ook pas de eerste officiele ronde dus ik verwacht er nog niks van.

ik hoorde ook dat elke dag teveel is maar beter teveel dan teweinig toch? zolang lief niet te heet doucht(wat ie altijd doet:$)in deze week en ik niet me foliumzuur vergeet:) moet het wel goed komen.

succes iedereen met klussen/spotten/wachten!!

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Mira: mooie foto's zeg! Leuk dat je ze hier hebt geplaatst!
    Gisteren waren mijn tante en nicht op bezoek en toen hebben we ons fotoalbum weer bekeken, blijft leuk!

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    i helaas op rood... ga door voor 14 mei...

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Aahhh jammer Jannie, maar fijn dat je lijf het weer goed heeft opgepakt.

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jammer Jannie!
    Ik ga er zo maar eens een ovu testje tegen aan gooien... Zal wel licht zijn (zelfde als vorige rondes) maar wil t toch ff checken!

Deel Deze Pagina