Jammer Jannie., maar 14 mei is een mooie cyclus, Niet al te lang.., Ben benieuwd., Hier giga hoofdpijn al de hele dag en nog steeds super last van mijn ongi., ik herken mijn ongi weer van vroeger, ben er gewoon bijna ziek van:S
Dank dank . Kost me moeite hoor. En iedere keer als ik naar de wc ga check ik drie keer of ik geen bloed zie
Juultje!! Vraag niet waarom maar ik denk dat het raak is bij jullie. En wat hou je ons in spanning.....
@jannie, Jammer dat je ongie bent. Volgende ronde voor roze. @ juultje, Dat je het kan. wel spannend hoor. Ben erg benieuwd. Kom morgen even spieken voor het resultaat. hoop heel hard op roze. Hier op het wachtbankje. Slijm is weer veranderd. Dus ik heb mijn ei van het weekend gehad. Op naar 30 aril. Ik denk als ik het durf dat ik 29 april 's morgens test. Gaan dan 's avonds op stap.
@Dees, ik denk dat we hetzelfde wachtbankje hebben. Afscheiding is hier ook weer dikkig en wit sinds vandaag. En op de ovutesttest was nog amper een streepje. Dus ei van het weekend gehad. Daar gaan we weer. Wachten, wachten, wachten......
@Jannie: jammer zeg! Op naar een roze nieuwe ronde! @Juultje: ja snap ik, zou ook blijven checken haha. Ik duim voor je hoor! @Kirsten: vervelend he???!!! Ik heb er ook altijd veel last van, vooral in mijn buik en rug
juultje ben benieuwd wat het wordt bij jou morgen! jannie jammer dat je ongi bent, maar wellicht is het goed. Volgende ronde herken je misschien je lichaam weer. Dat zou fijn zijn. hier nog geen ongi! Ik heb nog geen duidelijke tekenen daarvan. af en toe denk ik dat de krampen op komen zetten, maar dan zet het niet door. het blijft vaag. misschien morgen. Of Wen zoals je zei, komt het helemaal niet!
als het goed is zit ik op 14 dagen na eisprong. Ik denk namelijk dat ik het heb gevoeld. Kwam ook aardig overeen met calculator. en jij? Mijn mannetje is weer de hele week weg! En het is nog wel mijn verjaardag vandaag. Maar ik denk dat ik gewoon wacht de hele week. Als het lukt natuurlijk. Jij gaat morgen testen he? Spannend hoor. Wat denk je zelf?
@ wen, Ja weer wachten wachten wachten. Ach het is goed weer. Ga ik daar maar eens heerlijk van genieten. Dan is het vast snel 30 april. Weet je al wanneer je eventueel wilt testen? @ kwiebje, dat je dat zolang kan vol houden. Ik zou het toch wel graag willen weten. Succes met wachten. En hopelijk mag je op roze
Ik heb helemaal geen symptomen dus denk niet dat het raak is. Ik gebruik ovutesten en had 14 dagen geleden mijn eisprong. Dus wel spannend. Al heb ik wel beetje trekkerige buikpijn aan mijn rechterkant. Ik duim voor je. Wacht je op je vriend om te testen?
Ik heb eergisteren al getest en die was echt omo-wit. Verder geen klachten, dus ik ga er vanuit dat de ongi wel komt. Ik heb nog wel een test liggen, maar die roept nog niet naar me, hihi.
trouwens dank jullie wel voor alle felicitaties Ik heb het zaterdag al gevierd. Het was erg gezellig. Vanavond lekker bij mijn vader gegeten. Is wel zo leuk in plaats van alleen eten op je verjaardag. juultje jij ook geen symptomen? Is jouw luteale fase altijd 14 dagen of ga je daar nu vanuit?