Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo, ik heb ook maar eens een banner aangemaakt...kijken of ik er niet gek van word...maar goed, dan is ie zo weer weg...

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ kwiebje, gefeliciteerd!! En nog steeds hoop meid :)

@Dees, als er geen ongi komt probeer ik het wel vol te houden tot Koninginnedag. Maar ik vind het lastig. Me cyclus is dan wel kort maar niet regelmatig. Had ook moeite met mijn ei spotten. Dus houden we het maar op die zaterdag. Dan zijn we allebei vrij, en thuis.

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Net negatief getest. Dus laat mijn ongi maar snel komen.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen meis... hopelijk heb je snel duidelijkheid meis...
    moet ff de kids klaarmaken, maar zal straks het lijstje weer ff opduikelen en aanpassen..

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    jammer Juultje!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat jammer Juultje! Na al je geduld hoopte ik toch wel dat dat beloond zou worden., Wat balen zeg..,

Kwiebje.,: Nog van harte gefeliciteerd! Lees het nu pas.,
    Knap dat je kan wachten hoor., hoop dat de test ook de komende dag z'n mond houdt! Hahaha., Succes..,

Had gehoopt dat het vandaag beter ging, maar sta weer op met buikpijn en inderdaad ja, mijn rug is ook niet normaal hoor:S gadver., zou toch bijna weer de pil gaan halen, maarja daar worden we ook niet zwanger van.
    Wil het liefste ook nooit meer aan de pil en ben nu al aan het bedenken hoe ik dat na de zwangerschap wil doen want dit iedere maand is ook niet wat., maar goed eerst zwanger worden!!

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ja baal inderdaad wel een beetje. Als ik nu maar snel ongesteld wordt dan is het nog oke. Maar goed we zien wel.

Dank voor jullie medeleven.

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Kan me voorstellen, had ik ook afgelopen periode., maar helaas het zegt dus helemaal niets.,
    Hoop voor je dat het snel losbarst.,

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    juultje balen meid! Hopelijk komt je ongi snel, want dan kan je weer door naar de volgende ronde.

Hier nog geen ongi. Wel wat slijm, dus dat kan een voorbode zijn. Ook een zeurende onderbuik. Laat maar komen!

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Jammer juultje!! Laat die ongi dan idd maar snel komen. Op naar het ei.

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Das balen zeg. Nu hopen dat de ongi er snel aan komt. Dan gauw naar een ei.
    Hier rustig op het wachtbankje. Ben erg benieuwd.

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mijn ongi is doorgebroken. Op naar het ei! Nogmaals gij. dat jullie allemaal meeleven.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, rot dat je je zoveel last hebt nu. MAar idd, met pil word je niet zwanger he...Elk voordeel heeft zo zn nadeel, maaaaar elk nadeel heeft ook zo zn voordeel ;)

Juultje, fijn dat je ongi is doorgekomen. Na zo'n lange cyclus mag je toch wel weer met frisse moed beginnen.
    Misschien kun je iets gaan slikken voor een regelmatige cyclus (etos zwanger worden bijvoorbeeld)

Hier nog rustig op het wachtbankje.
    Maar aangezien mijn ei niet gister maar vrijdag kwam kan ik in de lijst op een andere datum voor mn NOD. 29 april namelijk.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Maar er staat nog wel een streep toch?
    Ik had vrijdag een heel duidelijke test en zaterdag wassie kneiternegatief. in de verste verte geen streepje te bekennen.
    Heb je wel elke dag om dezelfde tijd getest?

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Ga je echt de hele week wachten met testen??? Knap hoor!

16. me83

me83 Niet meer actief

@ kwiebje... gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!
    @juultje.. jammer meis..op naar de volgende ronde!

@all.. nou heel iets raars.. gister alvast maar begonnen met klussen gezien ik niet echt weet wanneer me ei komt ,ging ik net naar de wc had ik bruine afscheiding en met afvegen beetje rood bloed met slijm:( ik snap er niks meer van.. iemand dit ook wel eens gehad? me ms was toch echt al een week geleden en 2 dagen helder rood en 3 dagen beetje bruin verlies..zou er dan nog meer rommel inzitten dat het eruit komt???vaaaaaaagggg

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen juultje.. op naar de volgende ronde...
    heb je al wel een beetje regelmaat erin?
    wanneer is je volgende nod ongeveer?
    hopelijk komt er snel veel roze en kunnen we de groep vergezellen!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me83, ik zou het niet precies weten. Maar je hoort wel vaker dat meiden ook nog last hebben van wat doorbraakbloedingen. Je bent toch niet zo heel geleden gestopt met de pil? Volgens mij heeft Skaya hier in het begin ook wel eens last van gehad als ik het me goed herinnner.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Typisch he Juultje, ik testte ook s morgens en werd die zelfde dag ongesteld....
    Nou snel van die ongi af en op naar de volgende ronde!

20. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ja inderdaad typisch. Maar goed that's life.

Ik zie nog niet echt een regelmaat in mijn cyclus. Net nadat ik met de pil was gestopt had ik twee keer achter elkaar een cyclus van 21 dagen. Nu kom ik terug van 40 dagen naar 33 dus er is al wel verbetering. Ovutesten vind ik wat mij betreft echt een uitkomst. Zo heb ik tenminste een beetje zicht erop. Als mijn cyclus deze maand hetzelfde is mag ik rond 22 mei weer ongesteld worden.

En dames genoeg over mij hoe is het met jullie??? Veel meiden op naar het ei of niet?

Wel super lief dat jullie zo meeleven. Ik heb zoveel aan jullie!

Deel Deze Pagina