Skaya, het is een grote zandbak achterthuis dus echt genieten kan ik niet. Ook al zit ik in de luie stoel in de zon. Ik irriteer me toch alleen maar aan dat het niet af is. Hopelijk komen er vanmiddag nog wat buurtkindjes spelen achterthuis. Als ik dan zie hoe zij en tygho genieten van het spelen in de grote zandbak, vind ik het wat minder erg!
Mams136 jaaa dat kan ik begrijpen...en je ogen dichtdoen met die kleine in de buurt is ook niet echt een optie. Kwou zeggen dan zie je al die zooi niet
Ha ladies, ik heb een knallende ovutest dus t word weer klussen straks. Nu toch maar iedere dag om mn ei zeker niet te missen!
@juultje.. ja het zou kunnen.. maar als ik het google hoor je eigenlijk geen doorbraakbloeding te hebben als je niet aan de pil meer bent.. maar geen idee verder
Me83 heb je mijn reactie gelezen op de vorige bladzijde? Mijn ha zei dat het het eerste halfjaar na de pil vrij normaal was. Snap wel dat je er onzeker van wordt hor en als je het zeker wil weten, gewoon even bellen.
@ skaya.. ja lees ik nu pas ..zat volgens mij op een oud berichtje te reageren hahahah... ja ik vind het zo raar want dat heb ik nooit gehad maar het zou best eens kunnen hoor... weet jij of dat je eisprong dan niet beinvloed want was vorige week wel gewoon ongi geworden..
me83, durf het niet te zeggen. Denk dat het bij mij het geval is gweest toen en misschien toen die eerste ronde geen eisprong heb gehad of juist wel...weer de eerste na 10jaar pil wat misschien ook voor wat doorbraakbloedingen zorgt...ik weet het niet. Maar was toen erg onzeker.
@skaya.. ik heb er zowiezo wel 1 overgeslagen .. toen ik stopte had ik 1 week daarna een eenmalige bloeding gehad... toen 6 dagen niks.. toen ongi.. toen week later weer eenmalig.. echt vaag maar ja..zag op me ovu van gister een lichte streep.. dus toch niet omowit dit keer.. miss dat ie er toch aan zit te komen.. ik heb nu geen ovu testjes meer maar ga wel maar vor de zekerheid deze week en volgende week extra klussen.. je weet maar nooit ahahah
Jaaa als je wat ziet op je ovutest is je lichaam wel bezich met het vruchtbaarheidshormoon toch...sowieso een goed teken lijkt me zo! ik heb uiteindelijk maar 9 ban de 24 ovutesten gebruikt...doe er morgen nog 1 om te kijken of de streep helemaal verdwijnt en dan hou ik er 14 over nog...kan ik voglende ronde nog een keer. (hoop dat eht niet nodig is natuurlijk)
Hier ben ik ook bezig met ovu-testen. Ongi is net weg en ik heb nu echt geen idee van mijn cyclus (125 dagen is niet echt normaal...) dus vandaar maar weer begonnen. Ik heb al gemerkt dat ik altijd een lichte teststreep heb op mijn testen. Iedere keer dat ik getest heb krijg ik een lichte streep naast de controlestreep te zien. Dus we blijven doorgaan tot ik een knaltest heb...
@mira.. heey meis,ik begon met ovu testen pas een week na me ms omdat er in die eerste week volgens mij niet veel gebeurt?? geen idee eigenlijk.. wel vervelend dat je altijd en streep heb.. dan heb je nog niet het idee of je ei eraan komt.. ik heb wel witte testen gehad de eerste paar keer en 1 keer een lichte streep. dat was ook de eerste die ik deed maar kanwel kloppen met me menstruatie erna dat ik hem net gemist had.. me testjes zijn nu op.. had er maar 5 gekocht dus doe ik de rest deze maand zowiezo zonder.. anders had ik nu wel de hele week moeten blijven testen voor meer duidelijkheid.. Hoop dat het snel lukt meis.. @skaya.. ik hoop idd dat er wat aankomt.. vaak klussen is zowiezo niet verkeerd @all.. weet er iemand hoe het gaat met zoetje??? die mis ik hier al een paar dagen en ben best benieuwd of ze al posi is..
Mira85 dat had ik ook...heeeeeel licht. Maar heb nooit echt een KNALLENDE KNALLER gehad eigenlijk...wel 2 die echt heel duidelijk waren. Vooral de linkerkant van de teststreep is heel erg donker..
Eerlijk gezegd zat ik ook al te denken waar zoetje gebleven is., Ben ook erg benieuwd hoe het met haar gaat.,.
Thanx! Heb er een goed gevoel over deze ronde! (maar ja dat had ik vorige ronde ook...) Positief denken he!
@minim.. als alles normaal verloopt bij mij join ik je .. onze banners lopen gelijk.. ik hoop dat we allebei snel op roze mogen.. t blijft wel steeds spannend hier op dit topic haha en supergezellig! vind het fijn dat je ergens je verhaal kwijt kan waaar anderen geen zin in hebben of niet weten wat je doormaakt.. mijn vriendinnen zijn niet echt met baby's bezig ofzo..1 wel maar die heeft het erg druk en in de avond is ze erg moe door werk en zwanger zijn..en aangezien mijn vriend vaak in de avond werkt is dit een leuk tijdverdrijf!
@skaya, fijn meid. Eindelijk je cyclus korter!! @kwiebje, update?!! Hoe is het met je? Minim, en me83. Fijn dat jullie er zo goed gevoel bij hebben. Ik heb dat voor deze maand niet. We hebben wel geklust maar alleen hoognodig. Voelde me zo rot rond me ei met de voorhoofdsholte ontsteking en andere elende. En het is helaas nog niet klaar. Nu 2 dikke bulten in me nek van de keelpijn, en vuurrood tandvlees met zeer pijnlijke blaasjes over heel me tong. Reactie op de penecilline. Ben er nu zo klaar mee meiden...ppuufffff.. Ik haat ziek zijn :x Maar volgens mij loop ik aardig gelijk met jullie, dus ik zit voorzichtig op het bankje bij jullie. Je weet maar nooit, altijd stiekem hoop houden toch??