Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Fleurop, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@wen.. ik heb wel keelpijn en kriebels en opgezette klieren maar verder dan een beetje snot gaat het niet haha dus ik kan nog best klussen..echt vervelend he.. heb je nu alles tegelijkertijd maar je wil ook je ei niet missen..en strax natuurlijk maandje overslaan nog dus wil je deze nog ff graag meepakken..beterschap meis!!!

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    hallo eisportters!! haha

Hier zijn vreemde dingen aan de gang. Ik vanochtend op zeer dringend verzoek naar de wc met een bekertje. Bij het afvegen zie ik slijm met een klein beetje bruin. Dus ik het bekertje maar weer leeg gegooid. Ik dacht dat heeft toch geen nut. Ik heb de hele dag gewacht op de doorbraak, maar die is niet gekomen. Ik heb ook geen krampen. Het slijm is donker en dikker en af en toe licht bruin. Dit heb ik nog nooit gehad. (trouwens sorry voor de details) Ik begin me nu wel serieus af te vragen of ik misschien zwanger kan zijn. Weten jullie of dit een symptoom kan zijn?

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @kwiebje, wat een ijzeren uithoudingsvermogen om niet te testen heb jij zeg :$. Of dit een zwangerschapssymotoom kan zijn weet ik niet. Misschien late innestelingsbloeding?? ;) Maar het belangrijkste eerste symptoom is niet ongesteld worden. En volgens mij val jij nog steeds in die catagorie. Dus ja, gooi er gewoon een testje tegen aan, dan heb je wat meer zekerheid. of wil je dat uitstellen tot het weekend. Je mannetje was toch niet thuis deze dagen?

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb net even gegoogled en ik zag dat bruinverlies een symptoom kan zijn. Als morgenochtend het bloedverlies niet erger is, ga ik testen. Brrr ik hoop dat ik kan slapen.

Ik was vanavond bij mijn moeder eten. Ik vond het erg moeilijk om niets te zeggen. Hebben jullie het gezegd?

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Mijn ouders en schoonouders weten het. Ook mijn jongste zusje, en zwagers weten het. En heb het aan me 2 beste vriendinnen verteld. Waar ik straks ook mee op vakantie ga. Ik ga er niet meer om liegen. De eerste 2 maanden gingen we in alle bochten om het voor ons te houden. Dat doe ik niet meer. Het is voor niemand een verrassing dat we hier mee bezig zijn. Ze hadden het al veel eerder verwacht. We lopen er niet mee te koop, maar ga er niet om liegen als hetbte sprake komt of als andere die me lief zijn er naar vragen.

Omdat ik ben gestopt met roken, heb ik al heel veel knipogen en oohh ja joh 's naar me hoofd gekregen :D.

Spannend nachtje meid. Ga voor je duimen!!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    @Wen, je moet inderdaad hoop houden! Ik duim ook vor ju!
    Heb een goed gevoel maar nu twijfelde ik wel of t slim was om weer te klussen. Gister ook geklust en vandaag ipv om de dag.... Maar beter veel dan te weinig toch?

@Me, we lopen inderdaad gelijk. Spannend!

@Kwiebje, ik zou willen dat ik zoveel geduld had als jij! Maar morgen testen hoor. Zelfs ik word er voor ju nerveus van! Slaap lekker en ik duim!

7. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Bij ons weet 1 vriendin het. Moest er echt met iemand over praten:)

8. me83

me83 Niet meer actief

bij mij weten ook al een aantal mensen het.. me beste vriendin en haar vriend.. twee vriendinnen waarvan 1 zwanger en ander bezig..me moeder en schoonmoeder en schoonzusje en zwager.. ik vind het juist fijn dat er een aantal mensen dit weten zodat ik vrijuit kan praten maar de bekende vraag.. ben je al zwanger word wel irritant soms hahah,, jammer genoeg niet zo snel als ik wil maar dat hebben we allemaal hier..

@kwiebje.. wat spannend zeg.. ik ga voor je duimen en morgen als ik klaar ben met werk gelijk ff lezen of er al nieuws is!

slaap lkkr allemaal

9. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Minim ik had gelezen (boek van de bieb). Dat juist elke dag klussen goed is. Omdat er dan nieuw zaad aangemaakt wordt. Als er minder geklust wordt is de hoeveelheid meer maar de kwaliteit slechter.

Kwiebje succes meid! Ik ben nieuwsgierig!

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Wat goed van je wen: Gestopt met roken.,! Zal niet mee gevallen zijn en nog steeds lastig zijn, maar houdt vol het is voor een goed doel! Ben zo blij dat ik nooit ben gaan roken zeg..,

Bij ons weten vrienden(een stel) het en Kylie natuurlijk (mijn schoonzus) maar expres verder geen familie, en ik zit nog in mijn proeftijd op mijn werk, haha, dus niet slim om het openbaar te maken en tsjah kheb ook geen zin in steeds die vragende blikken of het al raak is, straks duurt het echt nog een jaar:S pff geen zin in..,

11. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    thanx voor de info Juultje!

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    nou meiden ik heb getest en hij was negatief. Had net ook een beetje krampen. Waarschijnlijk gaat mijn ongi vandaag doorzetten. Laten we het hopen, want dit is niks.

13. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Jammer kwiebje. Vervelend he die onzekerheid. Heel irritant.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he, balen kwiebje... zeker omdat je al zolang in spanning zit...

hier weten een hoop mensen het, maar dat komt vooral doordat het 2x is misgegaan.. de eerste x wisten alleen 2 hele goede vriendinnen het en mijn (schoon)ouders en 1 zusje en 1 schoonzusje (met hen heb ik een goede band.. de andere familie veel minder)

ongi is nog niet weg, dus moeten nog wachten met klussen... :( gelukkig duurt het nog ff voor mijn ei komt...

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!!

Pffffff ik werd net heel abrupt wakker gemaakt.
    7 uur ging mn telefoon. Ik neem op, een of andere duitser, ik kon er geen pap van maken wattie zei. (Ik kan me redden met Duits, maar geweldig is het niet, en als ik net wakker word al helemaal niet!) Ik zeg hem dat mn duits niet zo goed is.
    Noemtie ons adres, ik zeg ja, zegt hij, Da bin ich jetzt.
    Dus ik mn bed uit vliegen, hond begint te blaffen, tygho word wakker.
    Ja hoor staat er een grote vrachtwagen hier met onze bestelde schuttingplaten. (ze zouden nog contact opnemen voor een afspraak)
    Dus ik doe de deur open...Zegtie ubervrolijk: Gutenmorgen!
    Ik zeg: Es ist nog ganz fruh...
    Aaaah zegtie, Es ist schon lange hell!
    Ja verdorie, dat kan wel zo zijn, maar ik had de gordijnen dicht en dan is het niet licht!
    Ik heb geen problemen met vroeg opstaan, maar om op deze manier zo abrupt wakker te worden, daar kan ik niet tegen.
    *zucht* rare Duitsers...

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    kom even heel snel met deze foto, snap er niks meer van. dacht echt dat ik me ei rond 14 a 16 april had. :( Maar me lijf voelde vanmorgen opeens zo eisprongachtig aan en dacht test nog even. :( Hij knalt nog meer dan de controlestreep :(

kom vanavond alles bijlezen, en reageren. beetje druk hier op me werk..

17. Zoetje

Zoetje Actief lid

Apr 1, 2011
    161
    22
    18
    Female
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    hey, ben net even aan het bijlezen.. :) heb een moeilijke week achter de rug :s

Ik voelde me niet 100% .. :s had buikkrampen enzo dacht dat men ongi erdoor ging komen maar nog steeds niets..
    Heb de hele tijd in het ziekenhuis gezeten mijn beste vriendin is bevallen van een flinke jongen Seppe :) echt een schattig ventje :)
    Toen ik mijn vriend zei in de auto onderweg naar huis, het was echt een schoon ventje, antwoordde hij zoetje onze kindjes gaan nog mooier zijn :D ik kan mijn oren niet geloven en daar gingen de tranen over mijn wangen.. Wij zijn er echt mee bezig .. savonds legt hij zijn hoofd op mijn buik en zegt ie leuk is daar iemand papa roept.. :D
    Het wordt gewoon tijd dat we meer weten :) we zijn echt benieuwd en verlangen zo hard naar ons wondertje :)
    Ik ben eergisteren naar Sluis geweest :) even alles van me afzetten :) heeft me deugd gedaan nu aftellen naar 30 april voor ik terug ga testen :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    KWiebje balen zeg:(

Wen dat word klussen want dit is een kneiterspositieve test.
    Hoe was je menstruatie deze maand?

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    wen dat is echt een positieve test. En goed ook.
    Dus aan de klus.

Hier snap ik niks meer van mijn lijf. Als het goed is heb ik mijn ei sprong van het weekend gehad. De eerste 2 rondes had ik daaran gevoelige en pijnlijke borsten. En nu gewoon helemaal niet. Ik dacht dat ik vorige ronde ook geen gevoelige borsten had maar ik weet het niet zeker meer.
    Mijn schaamlippen doen ook wat zeer. Net of ik ongi moet worden en dat duurt nog 9 dagen. Hopelijk natuurlijk niet. pff en vrouwe lichaam.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ons lichaam is af en toe echt een raadsel he...Vooral als je zwanger wilt worden.
    je gaat overal op letten...

Ik heb momenteel buikpijn... volgens google zou het een innesteling kunnen zijn aangezien ik mn ei afgelope vrijdag had. Maargoed dat wil niks zeggen want een innesteling kan ook mislukken.

Share This Page