Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Idd, je voelt vanalles, maar of het ook is wat je denk dat het is... :(

Ik ben nog steeds ongi, al vanaf de 10e, nu echt minimaal, maar niet genoeg om de tampons vaarwel te zeggen voor deze maand. Maar goed, na 125 dagen niks kan het ook wel ff duren dus. Ik dacht paar dagen geleden al dat het afgelopen was, maar zette toch nog even door :(

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje da is wel een hele lange ongi zeg!
    Maar idd met zo'n lange cyclus, is het ook niet raar.

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Zo das een lange cyclus.
    Ik geloof dat dan de rode duiveltjes wel even kunnen duren.
    Hopelijk is de volgende cyclus een stuk korter.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Idd, is het ook niet raar, maar wel vervelend!

Ik hoop dat deze en de volgende rondes een stuk korter zijn. Alles richting een meer normaal aantal dagen is al goed :D Het zou natuurlijk super zijn als ik rond de 28 - 30 dagen zou komen te zitten, maar we zien het vanzelf ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat zou idd wel heel mooi zijn!
    Iig korter dan wat je nu hebt gehad... Maargoed met een ongi van 11 dagen kun je van 28 dagen denk ik niet meer uitgaan.
    Een eitje rijpt ong 10 dagen na de ongi dus ik denk dat je dan van een dag of 40 uit moet gaan. Maargoed dat is nog een flink stuk korter natuurlijk,

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dat van die 10 dagen na ongi rijpen van een eitje wist ik niet: bedankt voor de info!

Ach, 40 dagen of 125 dagen is al een groot verschil :D We wachten maar gewoon af. Na de ongi weer gewoon klussen en met ovu-testjes aan de slag blijven om een eventueel ei te spotten ;) Dan zien we de volgende ongi vanzelf weer verschijnen... Of niet natuurlijk :p maar goed, daar gaan we nog even geen rekening me houden gezien de vorige ronde ;)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou als ik jou was rond de 22e dag beginnen met de ovutesten.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa Mira ik ben benieuwd naar hoelang deze ronde zal worden voor je! Slik je al teunisbloemolie? Zoals het er nu voor staat heeft dat bij mij ergggg geholpen...zal zo een 10 dagen korter zijn deze ronde!

Wen29, wat ontzettend raar weer een positieve ovutest!! Heb je dan 2 x een ei? Dat kan toch haast niet, of je hetb er 2 tegelijk maar niet 2 op verschillende dagen? is die wel licht geweest tussendoor? Anders misschien eens een zwangerschapstestje er tegenaan gooien?

Kwiebje wat jammer dat je test negatief is. Dat lichtbruine slijm heb ik ook gehad, de eerste ronde vooral. Hoop dat je ongi snel komt!

Vanmorgen nog een ovutest gedaan...maandag en dinsdag donkere en gisteren en vandaag is tie nog net te zien...moet die echt helemaal wit worden? Alle dagen voor de donkere testen zag ik ook altijd al wel ietsss...eens schaduwtje zeg maar...

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik heb even teunisbloemolie geslikt idd om ongi op gang te brengen. Daarna gestopt, vanwege drukte met de bruiloft, en nog niet meer mee begonnen. Zal ik vanavond eens weer mee beginnen. Ik had gelezen dat teunisbloemolie een mogelijke innesteling kan bemoeilijken? Weet iemand hier meer over?

Ik slik al zeker een week of 6 a 7 multivitaminen met extra foliumzuur (en nog een eens extra omega-3 aangezien ik niet een viseter ben :D) Dit wil ik ook zeker blijven volhouden.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, dat hoop ik toch niet!!! De vrouw uit het gezondheidswinkeltje zei wel tegen mij er mee te stoppen zodra ik zwanger was, maar had meer het idee omdat het dan overbodig is met de visolie die ik ook regelmatig gebruik voor de ontwikkeling van de hersentjes.

11. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. jeetje zo lang? niet een dubbel ei gehad ofzo??er zal wel een hoop rommel in hebben gezeten na zo'n lange tijd maar er komt een einde aan!!:D

@wen.. zo echt te positief gewoon!! zou voor de zekerheid maar klussen maar kan het zo zijn dat positief ovu testje ook zwanger kan betekenen?lees net dat je al een ei had gehad??spannend iig!!:)

@zoetje.. duurt nog lang he dat wachten pfff.. kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit,., en dan ook nog een bevalling erbij.. dan wil je het helemaal graag!sterkte meis en op naar roze he:)

ik heb vandaag weer beetje bruin verlies gehad, maar die avond ervoor nog wel doorzichtig slijm verloren dus miss wel een aankomend ei.. beetje vaag allemaal en jammer genoeg moet me vriend tot in de nacht werken dus hoop dat we nog even bij kunnen klussen just in case..

12. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. jammer zeg.. maar ik blijf voor je duimen! je weet maar nooit

13. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik hoop ook dit jaar zwanger te raken! Ben in februari gestopt met de pil en zit nu aan het eind van ronde 1 (wilde eerst een maandje ontpillen en weer ongi worden)

14. me83

me83 Niet meer actief

@brotherbear.. welkom..spannend hoor allemaal.. heb je al je natuurlijke menstruatie gehad? ik zelf moest er ruim 2 maanden op wachten en sommige hier nog langer!hoop dat je snel zwanger ben!

leuk dat je meekletst!:)

15. brotherbear

DAnk voor je welkom!

Ik heb een ontrekkingsbloeding gehad na het stoppen en toen 25 dagen later een natuurlijk menstruatie. Volgens mij had ik geluk dat dat alweer zo snel was.

Ben nu aan het wachten op de tweede of niet.. dan ben ik in ronde 1 zwanger. Dus daar hoop ik stiekem wel op.. heb alleen wel al een aantal dagen buikkramp en rommelende darmen. Heb ook vorig weekend een lichte bloeding gehad van een dag of 5.. dus het is even heel spannend voor me=)

16. me83

me83 Niet meer actief

ja dat snap ik.. moet zeggen dat wel even alles in de war is na het stoppen met de pil hoor.. ik was gestopt en kreeg me laatste ongi .. een week verder kreeg ik een kleine bloeding.. na 2 maanden echt weer ongi.. en nu weer kleine bloeding gehad vandaag en eergister.. heel raar.. ik heb wel al een paar steekproeven gedaan met ovu test en soms is ie wit en soms een lichte streep.. nu ook weer lichte streep en nu zijn ze op haha.. dus dan maar op de gok en trouw om de dag klussen.. als ik binnekort weer gewoon ongi word bestel ik ovu testjes via internet.. veel goed koper en gelijk veel meer.. nu had ik er maar vijf..op babyboom zag ik een pakket van 30 ovu testen en 6 zw testen voor 19.95.. en als je meer dan 10 euro bestelt krijg je nog eens die zw testen kado.. maar we zien wel.. ben eigelijk nog niet zo lang bezig vergeleken met andere meiden op de site..

17. brotherbear

wow, als ik jouw verhaal zo lees dan zou ik nog wel eens een lange weg te gaan kunnen hebben.. jeetje..

Ik wacht wel af.. dank voor je tips en info. Heb ik wel wat aan!

18. me83

me83 Niet meer actief

het valt wel mee hoor... ik ben 8 feb gestopt.. volgens ha kan je rekenen tot een jaar.. daarna krijg je hulp gloof ik.. duswe hebben nog een behoorlijke tijd om zwanger te worden..

heel veel members weten een hoop dus als je een vraag heb stel die gewoon.. grote kans dat er iemand is die een antwoord voor je heb!!

daarom kwam ik ook hier terecht.. ik googlde maar raak.. toen belandde ik hier haaha.. veel gezelliger hoor!!en iedereen weet wat je meemaakt en hoe je je voelt ..das echt fijn!:)

19. brotherbear

Het is mij inderdaad bekend dat ik een jaar de tijd heb. Gelukkig heb ik wel al een natuurlijk menstruatie gehad. Dat houdt dus in dat ik wel al weer een eisprong heb gehad..

Dank voor je advies.. zal mijn vragen stellen als ik ze heb!

Succes met zwanger worden!

20. me83

me83 Niet meer actief

jij ook succes.. en als je de dag nog weet van je laatste ms kan je hier een banner nemen en in je handetekening kopieren... kan je zien wanneer je ongeveer je eisprong heb.. best leuk hahaha

Deel Deze Pagina