brotherbear welkom in ons midden, gezellig! Weer even een update in mijn bruine dagen, brr. Nog steeds geen ongi. Dit kan toch niet mijn ongi zijn? Ik was het vorige maand 12 dagen en dan nu dit? Het is nog steeds bruin, maar niet meer slijmerig. Ik heb vandaag maar andere testen gehaald. Die van het kruidvat 2v5. Die schijnen goed te zijn en het scheelt in de kosten. Ik heb net nog een test gedaan met die nieuwe. Helaas nog steeds omo-wit. Als ik zwanger zou zijn, dan had ik al wel een positieve test gehad. Ik ga nu maar geduldig wachten op mijn ongi. Jullie zullen ook wel moe zijn van mijn berichten. Iedere dag hetzelfde!
Ik heb ook midden in mijn cyclus bruin verlies gehad is vanzelf over gegaan.. ben inmiddels ook 2 dagen overtijd en ook nog geen positieve test.. is dit ook jouw eerste ronde?
@Kwiebje, jammer meis! Dan maar snel je ongi en doorgaan. Maar lees toch ook wel eens dat mensen pas een aantal dagen na hun nod positief testen? Gisteren had ik een knal ovutest en geklust. Ook vanndaag weer een donkerdere streep dan de controlestreep maar wel ietsje lichter dan gister. Dus vandaag ook nog maar ff aan de klus! @Wen, en bij jouw ook een knaller! Dus ook aan de klus he!
Dit is de 2e ronde waarin we serieus bezig zijn. Maar ik ben al vanaf september gestopt met de pil. Ontpilt ben ik al wel, daar kan het dus niet mee te maken hebben.
Brotherbear welkom hier! Gezellig nog iemand erbij We zijn net naar het centrum geweest (koopavond vandaag) en moesten een cadeautje hebben voor mijn schoonzus die zondag een verrassings babyfeestje krijgt. Zag ik allemaal leuke kleertjes maar werd door mijn man weer mee naar huis genomen Hij vond dat ik vervelend werd (lees: alles voor mezelf mee willen nemen en maar blijven zeggen hoe schattig en lief alles er wel niet uit zag). De eierstokken beginnen te rammelen zoals Jochem Meijer ooit in een van zijn cabaretvoorstellingen vertelde
@kwiebje.. erg raar dat je dan geen helder bloedverlies heb..hoop dat het dan maar gewoon doorbreekt.. je kan het maar weer gehad hebben. iedereen hier heeft steeds last van bruin verlies.. is het met het zonnetje meegekomen ofzo te vaag @mira.. ja erg he. alles is zo schattig en leuk.. vervelend ook dat je dan nog voor iemand wat moet kopen.. ik vermijd die winkels op het moment maar als je niet anders kan droom je gelijk weg bij ieder pakje .. hier nog steeds met afvegen beetje bruin .. glukkig niet veel ofzo maar ik vind het wel vervelend..
Hahahaha die Eierstokken van van Jochem Meijer! Fantastisch! Trrrrrr, klap, klap! Hahaha Maar dat herken ik heeeel erg ja @ Zoetje: Wat goed om weer van je te horen! Gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin., leuk hoor! Nu jullie!! @ Deesjedees: Snap hoe je je voelt, vervelend zeg! Hopelijk komt het snel op gang meis.., Welkom brotherbear! Gezellig dat je erbij komt kletsen., hopelijk is het snel raak bij jou en blijft je cyclus constant., we zullen zien want wat kan ons lichaam ons voor de gek houden zeg! @Kwiebje: Vervelend zeg., gadver., lijkt me inderdaad een beetje rare ongi, maarja je weet het niet he..,:S Iedereen die al (lang) weekend heeft: Heel fijn weekend!! Ik moet nog een dagje en helaas 2e paasdag ook dus voor mij geen verandering..,
@minim en wen.. kom op meiden!!! laat je vent alle hoeken van de kamer zien!! t word echt tijd dat er nou echt iemand op roze mag hoor!!
ik moet nog wachten tot vriendlief thuis komt rond 1 uur. kort nachtje maar hebhet er voor over haaha
Haai, hier weer even een berichtje van mij. Ik lees alles altijd via mijn telefoon bij, maar daarop reageren is niet handig dus vandaar altijd mijn late reactie Vervelend van de test Juultje maar fijn van de ongi! Hoe is het met de nieuwe telg in de familie? Wen29: Wij doen het rond de eisprong iedere dag en daar omheen om de dag, om de twee of drie dagen. Ik leg overigens altijd een kussentje onder mn kont en blijf dan een tijdje liggen. Ik geloof dat het geen zin heeft om bij wijze van spreke op je kop te gaan staan, maar dat het wel helpt als je blijft liggen. Balen dat je nog steeds zo loopt te sukkelen met gezondheid. Ik denk dat de medicijnen enzo misschien wel wat invloed kunnen hebben ja. Je zit nu gewoon even niet lekker in je vel. Hoop dat t zonnetje je goed doet! Klus ze! Kwiebje wat rot van de negatieve test en ook geen ongi, lekker die onduidelijkheid. Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! Bij ons weet ook eigenlijk niemand dat we hier mee bezig zijn. Daar hebben we bewust voor gekozen omdat we dit graag met zijn tweetjes doen. De enige die iets weet is een vriendin van mij, maar ze weet alleen dat ik ben gestopt met de pil, verder geen details. Af en toe heel moeilijk om niks te zeggen en om niks te laten merken. Mijn moeder vertelde van de week dat ze voor de gein koffiedik had laten kijken samen met een vriendin; dit jaar komt er een kleinkind kwam er onder andere uit Laten we hopen dat het op ons slaat!! Kirsten eindelijk ongi! Minime nog gefeliciteerd met je vriend. Die van mij is tegelijk met jouw vriend jarig! Enne, succes met klussen! Leuk die fotos van de bruiloft Mira85! Hebben jullie het feest ook gevierd in de Efteling? Echt een leuk park, wij zijn er 2x per jaar te vinden. Tina85 en Deesjedees: Hoop dat Koninginnedag een bijzondere dag wordt voor jullie! Nino succes bij de dokter morgen! Jannie1980 balen..maar op naar roze in mei! Al wat meer duidelijkheid over je cyclus Me83? Inderdaad even klussen voor de zekerheid! Zoetje wat schattig van je vriend. Wel erg spannend allemaal hoor, succes met wachten. Spannend mams 136! En ja, ons lichaam is soms echt een raadsel.. Brotherbear: Welkom! Veel last van het ontpillen? Hoop dat de eerste ronde raak is voor je, hoop ik bij mezelf ook!! Verder iedereen succes met het vinden van jullie ei of het wachten op het wachtbankje! Ik zit zelf op het wachtbankje voor zover dat kan voor de 1ste ronde zo kort na het stoppen met de pil. Ik ben vooral in de war, mijn lijf gaat alle kanten op..hopelijk snel meer duidelijkheid en rooooozzzeee! Mijn vriend heeft lang getwijfeld, maar hij zei net dat hij een goed gevoel heeft Slaap lekker!
@uiltje... haha ik heb iedere keer een goed gevoel erover.. ik doe er erg mijn best voor verder nog niks nieuws.. ik denk niet dat het bruine vloeien wat uitmaakt op me eisprong.. ik merk nu wel nu ik de pil niet meer slik ik 2 kilo ben afgevallenen na die ongi van vorige keer is me huid weer zoals die was... nu lijkt het deze week wel iets gladder dus hopelijk heeft dat met me eisprong te maken.ze zeggen altijd dat vrouwen er dan mooier uitzien toch? tis voor mij pas de officiele ronde 1 volgens mij dus ik verwacht er niet teveel van..
Ha meiden, Hoop bij te lezen in een dag. Ben net pas thuis. Gekkenhuis vandaag, en koopavond. Iedereen komt nu opeens voor korte broeken, jurkjes en alles wat maar zonproof is... Ik snap echt niks van me lijf deze maand, was heilig van overtuigd dat me ei als was geweest. Maar zo knal als vanmorgen heb ik hem nog nooit gehad. Echt bij geluk dat ik een test deed, heb de dagen hiervoor niet meer getest omdat ik dacht dat me ei al was geweest. Kreeg opeens krampen, maar van draden trekken is nu echt geen sprake. En heb ook geen last van me borsten wat ik normaal wel heb. raar... Maar qua dagen klopt het wel, keurig 14 dagen na me ongi. lopen we weer gelijk minim, gezellig @bb, welkom hier!! @kwiebje, blijf het beetje raar vinden bij jou. Helemaal omdat jou ontpil periode er toch wel op moet zitten nu. Nog steeds beetje spannend meid. @Nino, ben benieuwd wat je ha heeft te zeggen. Hier ga ik hem zo idd maar eens even alle hoeken van de kamer laten zien. Morgen gaat niet lukken, dus vanavond moet die wel raak schieten.... En dames of we het nou iedere dag of om de dag doen, belangrijk is om NA de daad pas je hoogtepunt te krijgen. Dan zijn ze sneller boven. Of 2 keer hahahaha, nog beter....
Was weer ff 2 daagjes druk... Had weer een hoop bij te lezen. Balen Juultje, had er nog zo´n goed gevoel over bij jou. Iig vol goede moed op naar de volgende ronde... Uiltje en Wen, vind het heel spannend voor morgen... Dankje! Ik laat het morgen als ik terug ben meteen weten. Me, fijn dat je huid weer een beetje normaler is. Hopelijk verandert dat bij mij ook nog. Ik sta er nog steeds onder. Telde er vandaag maar liefst 5 op mn gezicht. Echt niet normaal die stomme pukkels! Klus ze! Hahah veel plezier met klussen Wen haha idd! Hopelijk schieten ze snel naar boven! Moet je mannetje jou nog ff snel door de kamer slingeren hihi!
welkom brotherbear, Hopelijk komt je cyclus netjes op gang. Bij mij was dat wel bij het stoppen van de pil. Hier word ik een beetje ongeduldig. Hoop zo dat mijn cyclus zich weer goed op gepakt heeft. Snap alleen niet waarom ik geen gevoelige borsten heb. Wat is het toch weer heerlijk weer vandaag. Ben lekker vrij. Morgen weer werken. Totaal geen zin in.
wow, wat een geklets gister.. reageer later ff, heb 2 drukke spoken naast me hangen.. hier nog niet van de ongi af.. die lijkt langer deze x... zo lekker naar buiten genieten van het weer.. vanmiddag met de oudste naar het zh voor oog-controle en vanavond een dienst ivm goede vrijdag.. lekker druk dagje zo, gaat de tijd lekker snel..
EINDELIJK! Mijn ongi heeft doorgezet. Vamorgen had ik rood bloed. ik heb wel besloten om ovutesten te gaan gebruiken. Ik weet namelijk niet meer waar ik vanuit moet gaan. Jullie hadden een paar dagen geleden over een pakket wat je kan bestellen. Ik ga maar eens teruglezen. Hebben jullie alle hoeken nog gezien gisteravond, hihi? Ik moet mijn banner ook nog aanpassen.