Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Kwiebje: Jammer dat je ongi bent geworden en vervelend dat je nu niet weet hoe of wat. Op naar de volgende ronde!!!

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    zo even een banner test.

Nino ben benieuwd wat de ha zegt.

Het is trouwens heerlijk weer. Ik heb de eerste was al buiten hangen.

3. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@Mira85: Dank je wel.. en je reactie is best grappig. Zo'n kop zou ik ook hebben..

@Kirsten87: Zo inderdaad je lichaam kan je echt voor de gek houden..al een aantal dagen krampjes.. en nu weer helemaal niets..

Jammer dat je niet vier dagen van dit schitterende weer kan genieten!

@Me83? Enn.. een kort nachtje gehad?

@uiltje: Dank je wel en ik heb weinig last. Had na 25 dagen al een eerste natuurlijk cyclus.. Heb wel iets meer hoofdpijn dan normaal. MAar dat kan al gauw als je bijna nooit hoofdpijn hebt. Heb dus niets te klagen.

@Wen: dank je wel!

@deesjedees: Dank je en ik heb geen klagen.. zoals je al eerder las in dit bericht na 25 dagen in ieder geval al de eerste natuurlijke menstruatie.. dus ik heb goede hoop!

@all: hier nog steeds geen ongi..
    Geniet van dit prachtige weer!

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Welkom Brother Bear.

@ iedereen jee wat hebben jullie veel gekletst!

Kwiebje fijn dat je ongi er is. Zelf heb ik ovutesten van zwanger en kids en ben er erg tevreden over. Ik heb de dipsticks. Persoonlijk vind ik het erg fijn omdat je gewoon weet waar je aan toe bent.

Uiltje ja nieuwe telg in de familie is weer erg bijzonder... Welke dag zit je?

Inderdaad Nino gewoon door naar de volgende ronde. Hoe gaat het bij jou?

Volgens mij zouden we het lijstje weer eens moeten updaten maar ben te lui om het op te zoeken :). Lig thuis met een griepje op de bank helaas.

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    08 april
    - Stampertje89 (32 dgn, ronde 4, 1e kindje, 21 jaar)
    09 april
    - MiniM (27 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 30 jr)
    10 april
    - Wen (27 dagen, 2e ronde, 1e kindje, 29 jaar)
    12 april
    - DutchDiva (+/- 33 dagen, ronde 5, 1e kindje, 27 jaar)
    18 april
    - jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr)
    - kwiebje (29 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar)
    30 april
    - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar)
    - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar)
    14 mei
    - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar)
    22 mei
    - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar)

Dit zal vast niet het meest recente lijstje zijn. Maar was al blij dat ik snel iets gevonden heb. Bleh wat klinkt 22 mei nog ver...

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    18 april
    - kwiebje (29 dagen, ronde 2, 1e kindje, 30 jaar)
    29 april
    - Mams136 (28 dagen, ronde 1, 2e kindje, 23 jaar)
    30 april
    14 mei
    22 mei

Idd niet de meest recente maargoed heb mezelf even weer toegevoegd en de data in het verleden weggehaald.
    Muv 18 april, misschien dat er nog wat meiden overtijd lopen.

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    18 april
    29 april
    30 april
    14 mei
    22 mei
    25 mei
    - Kwiebje (33 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar)

Ik heb voor het aantal dagen tot vandaag aangehouden. Beter te veel dagen dan te weinig.

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kiebje, eindelijk beetje duidelijkheid. Hoop dat je ongi snel over is. Ik heb de ovutesten van sensitest. Voor de middag besteld, heb ik ze de volgende dag door de bus. Heb zelf de midstreams. Zit een dopje op. Vind ik makkelijker omdat ik vaak op me werk test. En dan kan ik hem gewoon in me broek steken. En ze werken prima, had er deze maand wat moeite mee. Maar dat lag denk ik meer aan mij gestel en medicijnen dan aan die dingen.

@juultje, beterschap meid. Het heerst hier behoorlijk. Weet niet hoever wij uit elkaar wonen?? :) Hoor hier niks anders dan griepjes, keelpijn, hoesten en ellende.

Nou hopen dat manlief gister een goed schot had :D. Vanavond klussen gaat niet lukken. Wat had ik een knaltest gister, hahahaha heb hem nog nooit zo donker gehad. Ben vergeten testje mee te nemen vanmorgen, dus weet nog niet hoe die nu is.

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Dank je wen. Provincie utrecht hier...
    Hopelijk goed geschoten. Dus je mag weer op het wachtbankje?

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    18 april
    29 april
    30 april
    5 mei
    - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar)
    14 mei
    22 mei
    25 mei

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ja we zitten weer op het wachtbankje, heb me cyclus maar op 28 gezet. Heb geen idee namelijk. Als ik hem op 22 of 23 zet. Is het beetje snel na me ei. En ga ik straks te vroeg testen..Ik hoop het zo...:) Wil zo graag...

@Juultje, hier dordrecht. Dus wel stukje bij elkaar vandaan :). Daar dacht ik pas geleden aan toen ik de foto's van mira zat te bekijken. We delen hier nu zulke belangrijke dingen voor ons met elkaar. En ik heb geen idee wat de gezichten achter de namen zijn. Dat maakt ook niet uit, maar je gaat je toch onbewust een beeld vormen bij alle namen wat echt nergens op gebaseerd is. Vind ik wel grappig..

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ja we delen lief en leed en weten niet eens van elkaar hoe we eruit zien. Ergens wel mooi natuurlijk. Maar soms ben ik wel erg nieuwsgierig naar iedereen. Je krijgt toch een bepaald beeld.

Nou ik duim voor je!

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    wen dat heb ik ook. Dat je gezichten bij namen gaat plaatsen.
    En dat testen komt me ook erg bekent voor. Ik vind dat wachtbankje echt lang duren. Ik hoop zo dat iedereen hier snel op roze gaat.

Pfff die man van mij word ik soms gek van.
    Ik vertelde dat ik het raar vond dat ik geen gevoelige borsten had. Dit had ik denk ik de vorige ronde ook niet. Zegt hij meteen dat ik er niet zo bezig moet zijn. En dat ik dat nu dus doe. Hij heeft makkelijk praten. Het gebeurd allemaal in mijn lichaam. Hij voelt er niks van. Heb ook tegen hem gezegd als hij weet hoe ik er minder mee bezig moet zijn dat hij dat dan even uit moet leggen hoe ik dat moet doen. Ik weet het namelijk niet.
    Zo dat moest er even uit.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    18 april
    29 april
    30 april
    5 mei
    - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar)
    14 mei
    20 mei
    - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar)
    22 mei
    25 mei

Ik ben even uitgegaan van en cyclus van 40 dagen aangezien ik sinds vandaag van me ongi af ben :D Dus rond die tijd ;) En dan ben ik ook weer een jaartje ouder geworden dus heb er vast 26 jaar van gemaakt :p

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @dees, hahahaha zzooo herkenbaar! Wij hadden pas precies zo zelfde situatie. Dat ik ook zei, jij heb makkelijk praten. Het gebeurd allemaal niet in jou lijf. En jij hoef er niks voor te laten. En ik moet het er straks maar uit zien te krijgen :$. Ik wordt straks een walrus, nog dikker. En krijg met een beetje pech ook nog de hangtieten die me moeder nu ook heeft..:$

hahahaha, zullen ook wel de hormonen zijn. Besef ook wel goed dat het voor een man nog minder speelt. Hij voelt de veranderingen niet in z'n lijf, waar wij constant mee lopen. Hij is altijd al een stuk nuchterder geweest dan mij. Met alles, als ik iets wil, heb ik weinig geduld. Denk als we eenmaal echt zwanger zijn, en je gaat het zien en iedereen mag het weten. dat het voor de mannen zelf dan ook meer gaat spelen.

Mams & Jannie, hoe was dat bij jullie. Jullie hebben hier al ervaring in.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mannen...tja, door hun is het natuurlijk een soort van ver van je bed show.
    Ze weten niet hoe wij vrouwen ons voelen als we zwanger willen raken en al helemaal niet als we eenmaal zwanger zijn.
    Mijn ervaring is dat het voor de meeste mannen pas echt word wanneer de baby er eenmaal is.
    Tot die tijd irriteren ze zich 90% van de tijd aan ons. Of omdat we kotsen, of omdat we ons helemaal klem vreten, of omdat we weer eens zitten te janken of omdat we weer eens om niks boos zijn, voor de 20e x snachts uit bed gaan om naar de wc gaan, midden in de nacht gaan poetsen en ga zo maar door. hahahahaha lol.
    Al is het natuurlijk per man wel verschillend hoor...

Ik merk wel dat nu we er 1 hebben, manlief zich wel bewuster is van hoe het allemaal in zn werk gaat. Wat het je kost en wat het je oplevert.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mijn man zegt meestal niet zoveel over wat zijn mening over dingen is, dus hierover heb ik ook nog niet echt iets gehoord. Alleen gisteren dan, in de winkel bij de babykleertjes, of we niet eens verder gingen ;) Maar goed, we zijn nog maar net begonnen natuurlijk. Dit is onze 1e officiele ronde. Vorige ronde wel geklust (wat meneer natuurlijk weer helemaal niet erg vond ;)) maar niks van verwacht. Hij zal het nog lastig krijgen met al mijn gekwebbel over ongi zijn, ovu-testen, eisprongen, klussen en wachten tot de NOD :p Hij vond het trouwens wel erg vervelend dat ik ongi was en dus niet wilde klussen ;):p

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik ben zo te horen gelukkig niet de enigste.
    Toen ik een positieve zwangerschapstest had was hij ook brood nuchter. Ik stond te dansen in de keuken.
    Pfff mannen. Ze zouden eigenlijk eens moeten voelen wat wij allemaal voelen. Dan snappen ze het tenminste.
    Durf niet tegen hem te zeggen wat ik allemaal voel. Ik heb wel een goed gevoel bij dat mijn cyclus zich goed op pakt. Dit wil hij zelfs niet eens horen.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wat vervelend dat hij zo reageerde na een positieve test. Ik hoop dat mijn man dan iets meer blij reageert, maar dat kan ik pas weten als het zover is ;)

Wij zijn allebei erg nuchter, in het verleden dingen meegemaakt waardoor je alles een beetje anders gaat zien, dus we zijn beide niet super extravert met gevoelens. Op zijn tijd, vooral nu ik weer van de pil af ben, merk ik echt dat mijn hormonen weer beginnen op te spelen ;)

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    nou hij hoort het allemaal wel braaf aan hier. Maar laatst zei die ook, en terecht. Ik kan niet snapen wat jij voelt. Ik ken dat gevoel niet. Dat snap ik dan ook wel weer :). Maar soms als je er zelf even vol van bent, en het even zat bent. Wil je gewoon iets meer begrip. :)

Zo ben ik hier ook helemaal informatiegeil geworden sinds we bezig zijn. Dat heeft hij ook niet. En dat heeft die dan ook wel eens naar z'n hoofd gekregen, dat ik dan snauwde ga ook eens iets lezen of opzoeken ofzo. :) Ach gossie, de schat...

En dan te bedenken, dat bij ons manlief als eerste voor een kindje wilde gaan. Hij wilde van de zomer al beginnen, toen zei ik nou nog even wachten hoor lieverd... en kijk nu!! Mevrouw denkt nog maar aan niks anders :D

Deel Deze Pagina