soms kan ik ook wel om hem lachen hoor. Dan zegt ie als we geklusd hebben terwijl mijn ei sprong al voorbij is. Zou dit een geluksschot zijn. Hi hi. Hij weet totaal niet hoe mijn cyclus in elkaar zit. Mijn man wilde ook graag een kindje. maar eigenlijk nog niet zo snel. Ik wilde sinds onze bruiloft in mei al. Ik heb toen in november gezegt dat ik de pil tot eind december had en dat ik er daarna geen meer ging halen. Was meer bedoelt als geintje en hij zij toe zomaar das goed. Stond toen met mijn mond vol tanden. Wel leuk. Ach mannen we zullen ze nooit begrijpen. en hun ons niet. hi hi
Zat tussendoor even op hyves te kijken, lees ik dat een nicht en neef van mijn man (ze zijn niet getrouwd, maar anders zou de aangetrouwd zijn ) zwanger is van haar tweede. En opeens, ik vind het heel erg vervelend dat ik dat voel, ben ik stikjaloers op haar. Wat erg!!! En dat terwijl ze moeilijk zwanger kunnen raken :S Ik vind het vooral vreemd dat ik wel jaloers ben op haar maar niet op mijn schoonzus die morgen 38 weken is. Vreemd...
18 april - jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 29 april - Mams136 (28 dagen, ronde 1, 2e kindje, 23 jaar) 30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 5 mei - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar) 07mei MiniM (28 dgn, ronde 5, 1e kindje, 30 jr) 14 mei - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) 20 mei - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 22 mei - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar) 25 mei - Kwiebje (33 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar) ik heb mezelf weer even toegevoegd, was van het lijstje verdwenen
18 april - jannie1980(27 dagen, ronde 1na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 29 april - Mams136 (28 dagen, ronde 1, 2e kindje, 23 jaar) 30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 5 mei - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar) 07mei - MiniM (28 dgn, ronde 5, 1e kindje, 30 jr) 14 mei - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) 20 mei - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 22 mei - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar) 25 mei - Kwiebje (33 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar) Zo heb alles weer even netjes gezet.
NOD-LIJST: 29 april - Mams136 (28 dagen, ronde 1, 2e kindje, 23 jaar) 30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 5 mei - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar) 07mei - MiniM (28 dgn, ronde 5, 1e kindje, 30 jr) 14 mei - Skaya (42 dagen, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) - jannie1980(27 dagen, 2e ronde na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 20 mei - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 22 mei - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar) 25 mei - Kwiebje (33 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar) ZWANGERLIJST: mezelf ff op de goede datum gezet...maar dacht dat er al een nieuwere lijst was??? ongi is trouwens eindelijk over
NOD-LIJST: 29 april - Mams136 (28 dagen, ronde 1, 2e kindje, 23 jaar) 30 april - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar) - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar) 3 mei - Skaya (42 dagen??, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar) 5 mei - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar) 07mei - MiniM (28 dgn, ronde 5, 1e kindje, 30 jr) 14 mei - jannie1980(27 dagen, 2e ronde na 2eMK, 3e kindje, 30 jr) 20 mei - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 22 mei - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar) 25 mei - Kwiebje (33 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar) ZWANGERLIJST: Meiden heb mezelf naar boven geplaatst, omdat mn ei een stuk eerder geweest is dan verwacht. Kwiebje, eindelijk je ongi. Gelukkig nog nie zo een hele lange cyclus geworden. Brotherbear welkom hier!! Wat goed dat je de eerste ronde echt aan het ontpillen bent gegaan! Had ik mezelf ook voorgenomen, maar kon het niet laten destijds Deesjedees, wat zijn mannen toch soms rare wezens! De mijne is ook wel heel nuchter en vind me af en toe ook zo gek als een deur. Bijvoorbeeld als ik na het klussen uit alle macht met mn benen in de lucht blijf liggen . Hoop dat die bij een positieve test net zo gek wordt als ik!
Net ovutestje gedaan, nog net zo knal als gister. Ik ga nu snel weg. Gezellig met 5 vriendinnen eerst Turks eten in Breda, en daarna naar Gooische vrouwen. En hopen dat ik nog wat powers heb om vanacht manlief wakker te makken, en proberen toch nog maar een keertje alle hoeken van de kamer te zien hahahah
Mijn ovutest was een stuk lichter. Maar wel goed geklust! Ben benieuwd. Leuk, Gooische vrouwen. Ik vond m erg leuk.
das nou toevallig. ik ben ook naar gooise vrouwen in breda geweest. Met vriendinnen van me. Erg gezelli. Hier zo het bedje in. Moet morgen weer om 6:30 mijn bed uit om te gaan werken.
@Dees, haha dat is toevallig. Tante Cor is echt mijn held!! Zo vreselijk gelachen!! Thuis nog even gespeeld in de poppenhoek . Nou maar hopen dat het raak is deze maand. Wachten, wachten..... Hier ook werken gister en vandaag. Iedereen fijn weekend!!
Ik ben een paar weken terug naar gooische vrouwen geweest! Vond hem echt super hilarisch! Echt geweldig..,! Hier Gisteravond EN vanmorgen aan de klus., manlief snapt dat ik het jammer vind dat het nog niet zover is, maar is verder ook heel erg nuchter., ach het komt allemaal wel goed zegt ie: nou daar vertrouw ik dan maar op.., @ Mira: dat jaloerse gevoel snap ik wel., als iemand al zwanger is heb ik er niet zo'n probleem mee., maar als er nu iemand met de mededeling komt wordt ik ook jaloers, omdat ik het ook graag van de daken wil schreeuwen dat we een kindje krijgen en gewoon dat begin gevoel enzo., ik denk dat dat het is. Nog 1 week werken en dan zaterdag op vakantie!!! Wat kijk ik er naar uit zeg., met de hele schoonfamilie naar belgie in een soort landhuis ofzo.., heeeerlijk! Alleen daarna..,: pfff dan heb ik heeeeeeel veel bij te lezen., hahahaha., ik hoop dan wat roze te lezen natuurlijk en ben benieuwd of ik tegen die tijd al mijn ei heb gehad., Geniet van het weer dames!!!
goedemorgen allemaal, lekker kirsten.. op vakantie... zou ook wel willen deesjedees en wen, werkse vandaag! mira, dat jaloerse heb ik ook hoor... maar krijg ook een knoop in mijn maag als ik dan weer foto'd langs zie komen van pasgeboren baby's. MiniM, s6 op de wachtbank! Brotherbear welkom hier!! volgens mij had ik dat nog niet gedaan dat ontpillen heb ik bij de eerste 2 ook gedaan en was toen gelijk zwanger.. deze keer ook ontpilt, maar helaas ging het toen de eerste 2 rondes mis.. volgens mij nu niemand vergeten.. en anders sorry.. herrinner me er maar aan hier ongi weg, dus maar begonnen met klussen.. heerlijk na al die dagen ongi, voor die tijd de pijn aan de eierstokken.. eindelijk weer eens echt ervan kunnen genieten... zeker omdat het geen moetje is... hebben jullie dat ook wel, dat je er soms helemaal klaar mee bent? en dan ben ik nog niet eens zo lang bezig hier lekker genieten van de zon... moet alleen straks ff een uurtje binnenzitten omdat manlief de tuin gaat schoonspuiten... denk dat ik dan met de kids maar ff ga fietsen ofzo.. aftellen naar het ei is iig weer begonnen nieuwe ronde nieuwe kansen!!
@jannie, als je dat moetje af en toe bedoeld. Heb ik ook wel eens hoor. Gisteravond/nacht nog. Was kapot en versleten, had echt even geen zin. Maar wil de kans dan zo rond me ei ook niet missen. Dus dan moet ik mezelf even helemaal bij elkaar rapen. Volgens mij heeft iedereen dat wel eens. toch ????
Wat fijn dat ik niet de enige ben met die gevoelens. Het kan goed zijn dat het inderdaad iets uitmaakt of iemand al zwanger is of pas met de mededeling komt. Hopelijk kunnen we het allemaal snel van de daken gaan schreeuwen Gisteren bij mijn schoonouders geweest en die had voor mijn schoonzus (ze is vandaag precies 38 weken zwanger) allemaal mooie kleertjes gekocht die ze me wilde laten zien. Allemaal verschillende maatjes, van maat 50 tot maat 74, schattige jurkjes enz (mijn schoonouders, schoonzus/zwager en mijn man en ik weten dat het een meisje is, naast de ouders natuurlijk). Ik smelt op zo'n moment helemaal weg, zelfs mijn schoonmoeder zag het, dus ik vermoed dat ze nu wel gemerkte hebben dat we ook proberen zwanger te raken. Gisteren hebben we ook weer geklust, na 11 dagen ongi. Was erg fijn om weer te doen. Had echt het gevoel om weer iets te kunnen doen aan het zwanger worden, begin van een nieuwe ronde
heb trouwens nog steeds een positieve ovutest . dag 3 nu. hij is iets maar dan ook echt maar iets lichter dan die van 21 april. Maar nog steeds goed positief. Me ei zou nu toch al gesprongen moeten zijn..
Wen29 hmmmm das wel gek zeg zo lang een donkere test en voor de tweede keer deze ronde?! Morgen nog maar eens kijken of de streep lichter wordt!
wen, mik heb al eens gehoord dat ovutesten ook positief uitslaan bij een zwangerschap...Wellicht heb je er nog 1 liggen en kun je heen eens proberen. Je vorige cyclus was natuurlijk wel heel kort. Ik weet niet hoelang je menstruatie was, maar als het kort was kan het ook nog een innestelingsbloeding zijn geweest?