Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    nino, hoe is het bij de ha geweest??

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Sorry voor de late reactie. Heb 24 uur achter elkaar gewerkt :(... Was crisis op mn werk. Pubers!!!
    Maar goed bij de huisarts geweest gister. Mijn verhaal gedaan. Ze vond het ook vreemd dat mn menstruatie zo lang weg blijft. Heb de nuvaring gebruikt en door de plaatselijk hormoon afgifte zou je amper hoeven te ontpillen.
    Verder heeft ze nog even inwendig gevoeld, maar zo snel niets vreemds ontdekt. Ze heeft meteen een afspraak voor me gemaakt bij de gynaecoloog. Ik kan 10 mei al terecht.
    Wel fijn, maar ook heel eng allemaal.

@ Kwiebje. Nou gelukkig is het dan toch doorgezet, die onduidelijkheid is ook niet fijn.

@ Mira. Ik snap het helemaal hoor. Ik ben zelf toch ook best jaloers op mijn schoonzus. Vind t ook heel lelijk van mezelf, maar dat gevoel kan ik niet uitschakelen.

Fijn weekend allemaal!

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Nino, jeetje meid. Nou hopelijk kan de gyn je wat duidelijkheid geven. Fijn dat je nog redelijk snel terecht kunt. Vind het zo vervelend voor je. Hoop dat je snel ongi mag worden.

4. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje voor je medeleven Wen. Lief!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nino, wat fijn dat je al snel bij de gyneacoloog terecht. Hopelijk krijg je dan snel duidelijkheid.

Wen ik heb ook gelezen dat blijvende positieve ovulatietesten kunnen wijzen op een zwangerschap. Maar dan zou hij knal moeten blijven geloof ik.

Jannie heel goed dat je de zwangeren aan de lijst hebt toegevoegd. Hopelijk komen daar snel een aantal namen op.

Hier nog steeds ongi. Wel een rare ongi. Ik heb trouwens gisteren de ovutesten van babyboom besteld en ik heb ze al binnen. Moet nog even wachten om te beginnen.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, ben van de positive gedachtes :D en vind dat de zwangeren ook gezellig moeten kunnen blijven meekletsen en dus op de lijst horen :D

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@ kwiebje, hij was vanmorgen al ietsje lichter. Ga nu ook niet meer testen. Bedacht me net ook dat ik vorige maand ook wat langer positieve ovutesten had. Wat bedoel je met rare ongi??

Geniet allemaal van het weekend, wij gaan vandaag een vreindin helpen verhuizen, trap op en af.... Beetje warm... Maar wel gezellig!!

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Nino: Weet je nog niks.., maar wel fijn dat je 10 mei al terecht kan.., hopelijk kunnen ze je dan meer vertellen.., succes meis..,

Hier verder geen ontwikkelingen.,

Wat de zwangeren betreft: Ik weet dat Kylie wel lekker mee leest., ze is wel benieuwd na iedereen maar reageert niet vaak., Wel leuk om te weten toch.,? Nou dames., ik ga haasten naar de paasbrunch! Hihihi

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vrolijk pasen allemaal!

Ik realiseerde me vanmorgen dat, als we positief zouden testen, dit net voor moederdag is. Dat is het mooiste cadeau wat ik mn moeder kan geven!:D

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    ha dames, ik heb de eerste eitjes al binnen, mmm.

minim ik denk dat het voor heel veel moeders inderdaad een heel mooi moederdagcadeau is. Ik duim voor roze!!

Kylie leuk dat je meeleest. Is alles goed met jou?

Wen ik bedoel dat mijn ongi niet is zoals andere maanden. Het is meer bruin dan rood en soms heftig en soms niet. Ik heb ook altijd 1 dag ertussen dat ik niks heb en daarna gaat het gewoon weer verder. Dat heb ik nu vandaag. Dat betekent dat ik de dagen dat ik af en toe bruin verloor ook mee moet tellen als ongi. dan is mijn cyclus deze maand korter dan ik nu in mijn banner heb staan. Even aanpassen.

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    NOD-LIJST:

29 april
    - Mams136 (28 dagen, ronde 1, 2e kindje, 23 jaar)
    30 april
    - Tina85 (40, ronde 1 na bbz, 1ste kindje, 26 jaar)
    - Deesjedees ( 29dagen ronde 1 na mk, 1ste kindje, 25 jaar)
    3 mei
    - Skaya (42 dagen??, ronde 3, 1e kindje, 22 jaar)
    5 mei
    - Wen29 (28 dagen, ronde 3, 1 e kindje, 29 jaar)
    07mei
    - MiniM (28 dgn, ronde 5, 1e kindje, 30 jr)
    14 mei
    - jannie1980(27 dagen, 2e ronde na 2eMK, 3e kindje, 30 jr)
    19 mei
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 3, 1e kindje, 31 jaar)
    20 mei
    - Mira85 (uitgegaan van 40 dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar)
    22 mei
    - Juultje (33 dagen ronde 4, 1e kindje, 26 jaar)

ZWANGERLIJST:

Gezien mijn vorige verhaal heb ik mezelf maar naar voren gezet.

12. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Veel geschreven de laatste dagen.. ik zal vanaf nu gaan reageren op jullie.. (A)..

Hier nog steeds geen ongi..

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    BB heb je onlangs nog getest?

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Jaloers heb ik ook wel eens hoor. Als iemand zwanger is vind ik het niet erg, maar als ze het komen vertellen vind ik het wel moeilijk.
    Hier ook soms schoon genoeg van. En ik ben nog maar pas bezig.
    Ben ook wel beetje bang om opnieuw zwanger te raken. Klinkt misschien gek maar ben zo bang dat het dan weer fout gaat.

Hier nu ongeduldig de week af te wachten. Zaterdag nod.
    Ik denk dat ik vrijdag test. Gaan 's avonds namelijk op stap en ik wil dan weten of ik we of niet kan drinken. Hoop natuurlijk van niet.

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend Deesjedees!

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Spannend Dessjedees: kan me heel goed voostellen dat het je eng vind.., maar we hopen er natuurlijk wel op!

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Op naar een gezellige 2e paasdag vol zon!
    Heerlijk he!

We hebben een paasbrunch bij mn zus. Ook mn neefjes zijn erbij dus ga weer genieten.
    Verder rustig aan hier, kalm wachtend op ht wachtbankje:( Tot mn nod.... Vorige ronde had ik allerlei kwaaltjes, nu nergens last van. Ben alleen s avonds erg moe. Maar kan goed komen doordat ik nu veel buiten ben.

Fijne dag allemaal!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Goedemorgen mama's to be!!!

Hier saaie dag, manlief moet werken. Dus ga maar poetsen en lekker zonnen vandaag.

@Dees, logisch meid dat je dat zo voelt. het zijn ook dingen waar we zelf geen controle over hebben. Dat maakt het allemaal zo spannend. Maar we gaan er gewoon vanuit dat dat nooit meer gebeurt bij jullie..

Hier vanmorgen wakker geworden met gevoelige en zware borsten. Ook af en toe wat steekjes erin.

Wat doen jullie zaterdag met het oranje feest:D!! Ik heb eigenlijk de laatste 3 maanden geen druppel drank meer gedronken. Maar zaterdag een wijntje of biertje zal wel erg lekker zijn. Maar ik heb er dan toch een dubbel gevoel bij. Wat doen jullie?

@ kwiebje, mijn ongi is ook zo anders als tijdens de pil. Logisch ook ergens. Ik had ook een keer dat het een dag stopte en toen weer begon. Zal er allemaal wel bij horen..:)

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Wen, ik heb ook bijna niks meer gedonken sinds dec.... Nou ja,muv carnaval.
    Maar ik neem met q-day 1 of 2 wijntjes en verder fris. Gister hadden we ook een feest, ben met de auto gegaan, dan heb je meteen een goede reden waarom je niet drinkt;)

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wij gaan zo naar friesland... dagje aan het water :D
    betreft dat drinken... schijnt dat je de eerste 5 weken nog geen bloedband hebt, dus dat dan een wijntje geen kwaad kan.. er zijn meiden genoeg die niet weten dat ze zwanger zijn en zich voltanken, dus voor je nod een paar wijntjes verdeelt over de dag/avond kan dan echt geen kwaad!
    zou zeggen, geniet, met een beetje mazzel is het de laatste keer voor dit jaar :D

Deel Deze Pagina