Hier ook laatste dagen op het wachtbankje... Temp blijft mooi hoog, dus dat is een goed teken. Daarnet zag ik een ieniemiene-beetje-dun-lichtroze-streepje op het wc-papier bij het afvegen... Tja, innesteling of ongi??? Wie zal het zeggen! Dames met glazen bol, please meld u! Pfff wel spannend hoor En ik maak mezelf natuurlijk ook weer helemaal gek! @ kirsten: ik ben ook superbenieuwd naar het kadoo vertel vertel! @ mams: voor jouw dus geen ei, maar "un oeuf" komende maand Zal wel goed komen. Heerlijk ontspannen op vakantie en dan kan het niet mis gaan. @ deesjedees: mijn afscheiding is sinds vandaag ook weer minder. en buiten een paar steekjes en krampjes heb ik eigenlijk ook nergens last van. Ik hoop dat het spikkeltje roze van daarnet een goed teken is. Pfff, ben zo nieuwsgierig hè...
@Tina, Klinkt goed meid!! Zou hier toch wel kriebels van in me buik krijgen. Spannend hoor, temp die hoog blijft, en een ienimienie beetje roze... Wanneer wil je gaan testen??
Nou, het kriebelt overal Ben zooooo benieuwd... Ik wil op koninginnedag testen. (Als ik het zolang volhoud )
Hier heb ik er een testje tegen aan gegooid. Was zo nieuwsgierig. Vanmorgen eerst ovu test gedaan. Had geen zwangerschapstesten meer liggen. Word wel eens gezegd als deze positief zijn als je zwanger bent. En die was dus positief. Ik dus net een zwangerschapstest gedaan. Maar helaas deze is wit. Mijn gevoel klopte dus.
Nou ik duim me duimen beurs voor je hoor, dat roze lijst is wel heel zielig leeg nu. We moeten maar snel voor opvulling zorgen... @dees, SPANNEND!!! klinkt goed.
Tina85: Kun je het nog volhouden tot koninginnedag? Ik zou het zo moeilijk vinden!!! Succes met wachten en ik duim voor een mooie uitslag! deesjedees: Wat spannend, ook ik ga de komende tijd voor je duimen!!!
Bedankt dames Oh en Mira, ik probeer het vol te houden tot koninginnedag. Hoewel ik het vanmorgen al erg moeilijk had Misschien dat ik straks een ovutestje probeer...als ik het echt niet volhoud Heb er nog 1 liggen Nu maar druk werken en er niet teveel over nadenken Bij mn vorige zwangerschap testte ik voor mn nod negatief. Maar dat was ook een vage/rare situatie...
@ tina, ik ga voor ons hard duimen op koninginnendag een mooie roze test. Die ovutest is volgens mij niet bij iedereen waar. Ik had een positive maar een nega zwangerschapstest. Was beide niet met ochtend urine.
Meiden jullie maken het wel spannend met zn allen zeg!!! Ben heeeeel ben benieuwd wie de 1e is die op het roze lijstje mag!
@ deesjedees: bij mn vorige zwangerschap kwam ik er achter omdat ik 4 dagen een positieve ovutest had. (was toen op zoek naar een ei) Situatie was toen wel heel anders (en dat wil ik niet opnieuw meemaken) Ik hou er wel rekening mee dat het geen garantie geeft op een zwangerschap. (Heb ik hier in dit topic ook vaak genoeg geroepen naar anderen...) Doe het ook eerder om mijn nieuwsgierigheid in de hand te houden Ach ja, nu maar duimen dat we met koninginnedag de nederlandse vlag mogen uithangen...en niet de rode Zou wel leuk zijn als we ongeveer samenlopen
hi hi, ja dat gaan we hopen dat we de nederlandse vlag buiten mogen hangen. Ga heeeeeeeeel hard duimen.
zo weer ff bijgelezen hahah.. erg spannend hier zo ..hier nog steeds niks natuurlijk... wachten duurt lang.. uit verveling maar klussen ahahha.. stelje voor dat ik me ei mis.. pfff ahahah.. ach tis een leuke bezigheid dat scheelt.. ik hoop snel te lezen dat er iemand op roze gaat hoor!! voor de vakantiegangers onder ons.. alvast een hele fijne en vruchtbare vakantie toegewenst!!! hoop dat er meer bevruchte eitjes terug komen dan er gekookt of gebakken worden op vakantie
Deesjedees, wat spannenddd!!!! Kan natuurlijk goed zijn dat je test nog wit is omdat het nog vroeg is. Die positieve ovutest kan eigenlijk niet van je ei zijn, dusss dan weet ik geen andere optiee?! Ik hoop rozeeee!!! Mams136 jammer van je ongi! Maar wel een mooie korte cyclus, dus gauw op naar je franssss eitje! Heb er uit nieuwsgierigheid net ook nog een een ovutest tegen aan gegooid om te kijken of hij helemaal wit is geworden.. Heb voor mn ei en na mn ei geen hele witte gehad..had altijd wel een schaduwtje en nu ook weer...moet hij wel helemaal wit worden??
@ Mam: wat geweldig op vakantie je ei! Beter kan je het niet treffen., ontspannen toestand, veel tijd voor elkaar, dat moet helemaal goedkomen!! @ Wen: Hopelijk is het moe zijn een goed teken., afwachten maar weer.., @Tina: Jeeeetje wat spannend! Kan me voorstellen dat het moeilijk is vol te houden.,! Ben zo benieuwd..,! Lees het alleen pas na mijn vakantie vrees ik., @ Deesjedees: Balen zeg! Maar het is nog vroeg he.., zolang je over 4/5 dagen nog niet ongi ben...., Spannenddd.,! Hoe dan ook! Het wordt wel weer tijd voor roze vind ik., dus sowieso 1tje? Zullen we dat afspreken?? Hihi.., Het kado is voor jullie misschien minder spectaculair als voor ons hoor., haha: Mijn vriend zit op softbal en heb een houten knuppel met zijn naam erop besteld., in super gave kleuren (onderste deel zwart, bovenste deel esdoornblad-rood, doet me helemaal aan Canada denken!) Weet zeker dat hij er superrr blij mee is, persoonlijk kado, maarja nu nog hopen dat het optijd komt!
@kirsten.. ja zowiezo moet er echt iemand op roze want dat geeft ons allemaal weer hoop en blijdschap!! wat een gaaf cadeau zeg!! ik vind het juist leuk dat het persoonlijk is en dat je er veel tijd aan besteed heb om het te zoeken en bestellen enzo.. ga duimen dat ie op tijd komt @skaya.. bij mij was ie wel hagelwit op een gegeven moment.. toen ik een lichte streep had was me ei al voorbij dus als het goed is moet ie na een paar dagen wit worden,, maar ik lees ook wel eens ergens op het forum dat sommige mensen altijd een licht streepje hebben..ligt denk aan je urine en bouwstoffen ofzo..
Zo meiden, er is weer een hoop gekletst! En wat een spannende komen er weer aan voor velen! Ik duim er weer op los. Wen, ik heb geen klachten maar ben ook erg moe...
Ik lees een aantal hoopgevende symptomen. Ik hoop dat jullie op roze gaan. Het is alweer even geleden dat iemand veranderd is in roze!
Dankje me 83.., ik vind het ook persoonlijk en ben er heel blij mee., ik hou van persoonloijke kado's! En hou nog meer van mensen hun reactie, dus indd., duimen, duimen, duimen hihi.., gister er achter gekomen dat er een behoorlijk virus op mijn laptop zit.., grrrr dus voorlopig alles via mijn mob. Of computer van mijn vriend(zit ik niet graag aachter, bank zit lekkerder hihi) jeetje wat ben ik moe zeg.., gister totaal niet laat op bed gegaan en nu er niet uit.kunnen komen.., het kan volgens mij nergens een teken van zijn, of dat moet kunnen gebeuren als je ei eraan komt.., ik heb geeeen idee.., nou meiden, ik heb zin in roze nieuws...,
Inderdaad veel wachtende meiden. Ben erg benieuwd. En moeheid is symptoom nummer 1 toch? Spannend allemaal.