Zo weer terug van Kreta. We hebben een hele mooie trouwdag gehad en Kreta was erg mooi. Vliegen (was de eerste keer) is echt niks voor mij. Voelde me zo ziek zodra het ding iets anders deed dan recht vooruit vliegen. Helaas ook ongi geworden op kreta. Niet zwanger dus. Wel is mijn cyclus weer 5 dagen korter dan de vorige. De rest van de week nog lekker vrij. Mijn man is al weer aan het werk.
@Juultje Niet echt heel veel anders. Zijn al 10 jaar samen dus het is vooral het idee dat je nu voor de wet ook een stel bent.
Mooi Vaddie!!! Jammer van je ongi, maar wel lekker dattie wat korter was. Op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
wow wat is er een hoop gekletst... hier erg veel weg geweest met de pasen, gister de hele dag cursus en was al dagen niet fit.. gelukkig goed kunnen slapen vanacht, ondans een ziek kindje, dus I'm back... vanaf vandaag druk aan de klus voor onze brus en dan weer 2 weken de wachtbank vaddie, gefeliciteerd en mooie foto..had ze volgens mij al in de fotoalbum gezien?? kirsten, fijne vakantie... wanneer ga je precies weg? de rest... ik weet het allemaal niet meer.. ga proberen weer dagelijks mee te lezen en te reageren.. das beter te doen
Vaddie, wat een mooie foto!!! Jammer van je ongi, maar wel weer mooi 5 dagen ingekort! Ik vind vliegen ook niks, maar doe het toch steeds weer. Die vakanties zijn wel altijd geweldig.
Waaw Vaddie! In het paars getrouwd! Dat is gewaagd Maar wel mooi hoor! Is heel wat anders dan mijn ivoorkleurige jurk. Geniet nog lekker van je vrije dagen. En op naar een nieuw ei...als getrouwd stel. Hier is vanmorgen mijn temp erg gedaald. Zelf vermoed ik einde oefening. Zaterdag testen...als het nog nodig is... We zien wel Voel me vandaag niet zo lekker. Beetje last van mn buik.
Weeral een hoop bij te lezen... Ben een weekendje weg geweest om eens te kunnen ontspannen samen met men vriend. Het heeft ons deugd gedaan hoewel ik snel moe was.. en soms echt in niets zin had.. Ik kreeg zelf van familie te horen.. Ben je zwanger, je doet zo ja hoe moet ik het nou zeggen... Ik wist even niet wat horen ... Kunnen anderen mensen daar echt zo iets van merken aan je gedrag enzo ... Het grappige is dat ik zaterdag moet testen .. nog steeds niet ongi... @ vaddie : mooie trouwfoto grtjs
Hey meiden, Oh prachtige foto Vaddie. Inderdaad super een paarse jurk! Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Wel jammer van je ongi. Wel fijn dat ie korter is. Op naar de volgende ronde! Geniet nog iig van je vrije week. Vliegen is ook niets voor mij. Heb echt mega vliegangst! Het is zo erg dat bij turbulentie compleet in paniek raak. Ik gooi me dus vol met allerlei pillen van de dokter (axazepam en propranolol) Best heftige spulletjes, maar t werkt. Ga dit jaar voor de 4de keer vliegen. Zal nooit mijn hobby worden. Ik begrijp ook niet dat mensen bijvoorbeeld kunnen slapen in een vliegtuig. Zit nu meteen te bedenken... Stel dat ik zwanger ben, mag ik die middelen natuurlijk niet nemen
Tina, ik hoop dat je temperatuur een verkeerd beeld geeft en je zaterdag lekker positief mag testen! Zoetje jaaa sommige mensen lijken er een soort radarsysteem voor te hebben!
@ vaddie, Mooie foto hoor. ook een mooie kleur jurk. Staat je goed. Leuke vakantie gehad op je ongi na dan?
Bij mij worden de ovulatie testen wit als mijn ei voorbij is. Lees hier ook wel eens dat er vrouwen zijn die altijd een licht streepje hebben. Welke ovutesten gebruik je ook al weer?
@minim, we lopen weer redelijk gelijk op. Net als vorige maand. Dat is dan toch iets gezelliger wachten.. @kirsten, leuk hoor zo'n orgineel kado. Ieder jaar met verjaardagen of kerst e.d is het weer drama hier. Weet nooit iets te te geven of ook zelf te vragen. Dus vaak gooien we het dan maar op een vakantie, of weekendje weg ofzo. @Vaddie, jammer van je ongi. Maar je ziet er mooi uit meid! Leuk dat paars..En lekker samen weg geweest, op naar een mooi ei. @tina, ben niet zo thuis in temp. Is dat een heel slecht teken dan?? Ik blijf gewoon voor je duimen hoor. En ook voor jou Dees, laatste dagen meiden... @Nino, hahaha. Jij heb het wel heel erg met je vliegangst. Zo erg is het gelukkig niet hier. Ben ook altijd wel weer blij als ik op de grond sta hoor. Zal straks wel minder worden met een kleintje. Nu hebben we ook veel verre reizen gemaakt, heerlijk. Dat gaat straks niet zo makkelijk meer. Maar het ergste van vliegen vind ik nogwel dat ik me echt KAPOT verveel. Me vriend zit na 20 min al te draaien en te mokken dat die het zat is. Gezellig is anders. Ultime relatietest voor ons een vlucht van 13 uur.. hahaha, maar we zijn geslaagd hier rommeltjes onder in me buik, en wederom boobs met betonvulling.. En moe. Maar ja, krampen na ei had ik iedere keer. En moe kan net zo goed van het weer zijn. Dus ja, zoals ik gister al zei, zolang ik nog niet kotsend wakker me bed uit moet rennen. Probeer, lees 'probeer' ik me niet gek te maken..
@ Vaddie, wat zag je er mooi uit! Hopelijk hebben jullie genoten van je dag en van de honeymoon! @ Wen, jaja, we gaan weer gelijk op... Heb eigenlijk nergens last van deze keer. Alleen gisteren een trekkerig gevoel in mn onderbuik, maar dat was het dan ook. En stiekem ben ik wel meer moe, maar dat kan ook komen door het vele buiten zijn he. T duurt lang voordat we kunnen testen... te lang....
Wen en MiniM, het wordt voor ons alle drie spannend volgende weerk! Moet wel wat roze tussen zitten toch? Ik voel ook niet veel bijzonders, ook wel moe en regelmatig hoofdpijn en misselijk. Af en toe ook krampjes in onderbuik en steken in borsten, maarja allemaal niet anders dan vorige rondes..toen voelde ik ook vanalles... Deesjedees, ik heb de dipsticks van sensitest. Het gekke is in die 11 testen die ik uiteindelijk gedaan heb er 1tje zo goed als omowit is...dat is degene 2 dagen voor de donkerste test. De rest ervoor en erna allemaal licht zichtbaar.
Dan is het misschien wel dat bij jou er wel een licht lijntje blijft staan. Ik heb dat met een andere ovutest ook wel gehad. Was van het kruidvat. Nu ben ik daar niet zo tevreden over. Ik gebruik zwanger en kids. Deze worden dan weer omo wit na mij ei. duurt dan 2 dagen.
Ik heb nu nog 13 testen over, omdat ik dacht veel later mn ei te vinden. Maar als ik ze nog een keer moet bestellen probeer ik wel eens die van zwanger en kids.
@skaya, ooh idd meid. Ik had helemaal niet goed naar jou banner gekeken. Er zijn ook zoveel meiden nu. Soms moet ik gewoon terug lezen om allemaal goed te reageren. Jij bent zelf nog eerder. Spannend he... Ik heb hetzelfde als jou hoor. De eerste 2 maanden vond ik al die symptomen nog spannend. Dat heb ik nu veel minder. Weet dat ik ze de vorige maanden ook had, en toen kwam ook gewoon me ongi. Tuurlijk ben ik er mee bezig, maar veel minder dan de eerste 2 maanden. Kan hopen wat ik wil, maar daar gaat het eitje echt niet eerder van innestellen. Kan het wat beter los laten nu. Zal vast wel goed komen..