Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Welkom Within!! Dus nu nog druk bezig met de laatste verbouwingen in je nieuwe huis?

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Welkom Within! Klets gezellig mee. Spannende periode hoor huisje,boompje, kindje ;)

@ Sanda: hoe zit het met de stiekeme test van vanmorgen/vandaag??? :D

@ Madelief: Ik duim voor je dat het raak is!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je Tina!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ Within, Welkom. Hoe gaat het met de verbouwing?
    Das toevallig. Wij zijn ook in mei getrouwd. Laatste pil slik ik 26 december. Wij beginnen dan 1 januari met de eerste ronde.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ dutch diva
    Ik hoor ook wel goede verhalen, maar ben wel gewaarschuwd door de dokter. Moet zo ie zo in het ziekenhuis bevalen vertelde hij. Ach misschien maak ik me wel te druk en moet ik het gewoon over me heen laten komen. Ik ben iemand die graag weet waar hij van te voren aan toe is. Beetje lastig met een zwangerschap. Hi hi

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Waarom moet je in het zk bevallen Deesjedees? (sorry, ben altijd erg nieuwsgierig..maar wel belangstellend hoor)

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Dit heeft de huisarts verteld. Waarom precies weet ik niet.
    Hij vertelde dat ze dan sneller kunnen in grijpen. Je mag blijkbaar zoals hij vertelde niet teveel druk zetten. Als het zo ver is ga ik het precies uit vragen bij de verloskundigen.

8. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tina; ik heb geen testje gedaan!! *geeft schouderklopje aan zichzelf* :D :p hihi Ik doe het morgen, mits ik vannacht/ morgenvroeg niet ongesteld word.. Echt té spannend dit! Nog steeds flinke zere boobiesss

Ik laat wat weten!!

xx

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    @sanda: echt super spannend. En wat knap dat je nog niet getest heb. Zou dat denk ik niet kunnen. Trouwens, het klinkt allemaal hoopgevend moet ik zeggen. Ik ga voor je duimen!

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Sanda: Knap zeg, dat je het hebt kunnen uitstellen! :) Zou ik niet kunnen! Ondertussen is het weer ochtend...dus zit weer vol spanning voor het scherm :D

@ Deesjedees: Tja...in het ziekenhuis ben je wel in goede handen. Als je echt graag thuis wil bevallen is dit wel jammer natuurlijk. Ikzelf zou het niet zo erg vinden. Maar dat kan uiteraard verschillen.

Nou dames...mag er binnekort nog iemand testen? Of zijn we allemaal nog bezig met de laaste pilletjes weg te werken? Het einde van het jaar is in zicht... :)

11. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag dames!

Nou, ik heb getest..en weer niks! Ofja, je moet binnen 15 minuten aflezen en dan is er weer dat nietszeggende heeeeeeeeeeeeeeele lichte streepje te zien.. :( is misschien indroogstreepje...(vriend zag 't trouwens ook, maar echt té licht) Dus ik denk dat ik morgen of overmorgen met een ander merk ga testen...Pfff nou het blijft wel spannend! Want ben nog niet ongesteld..Misschien ben ik wel schijnzwanger hahah

Sorry dat ik jullie zo in spanning houd!!

Ik laat snel wat weten...
    Ja ik ben ook wel benieuwd of er meerdere dames zijn die binnenkort al kunnen testen...:)

xx

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Sanda wat spannend zeg! Balen dat die test niet posi werd!! Maar osns schijnt een ander merk wel duidelijkheid te geven!! Pff..rot om zo in onzekerheid te zitten!! Duim voor je meid en dikke knuffel!

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Deesjedees: dat willen weten hoe iets gaat ken ik ergens van ;) maar is met een zwangerschap inderdaad vrij lastig. Maar je hebt wel gelijk, als het zo ver is kun je je altijd nog goed laten informeren door de vk.

@Within: welkom!

@Sanda: ik kwam even spieken naar jouw test, maar die geeft dus nog geen duidelijkheid...balen zeg!!! Succes met wachten...spannend!

14. Within

Within Niet meer actief

Thnx!!

We gaan komende weken lekker aan het verven in ons huisje :) Tis niet groot dus vrij snel klaar. Januari gaan we verhuizen.
    (verhuizen houd in dat het bed overgaat, de rest staat er dan al..)

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ Sanda: pffff bale joh! Zit je nog steeds in spanning... Ik weet het niet hoor, dat indroogstreepje...ik heb ook matcare zwangerschapstesten, en heb daarbij geen last van indroogstreepjes. Bij mij bleven ze echt spierwit. Gebruik jij ook die hele simpele dipsticks met zo'n klein blauw 'handvatje' of heb je andere? Nou ik blijf voor je duimen hoor. Geen bloed = goed! :D

16. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, superlief de opbeurende woordjes! Nog steeds geen ongi...Inderdaad echt om gek van te worden! Ben echt zo blij dat ik hier mijn hart kan luchten, anders had ik het niet meer :) Alle klachten nog steeds aanwezig...maarja kan ook stress zijn..
    @ Tina, ja ik heb idd die simpele dipsticks, echt kleine prulletjes haha ik wist niet wat ik zag de eerste keer...Nee heb je daar geen indrooglijntjes? Heb je die dan geprobeert? Ik heb mijn testje van vanochtend bewaard en je ziet er nu toch echt een dun streepje op...maarja, is hartstikke na de afleestijd haha. Dus dat telt niet :)

Morgenvroeg ga ik weer testen, had geen tijd meer om ander testje te halen, dus wordt weer de matcare...

@Madelief en DutchDiva, dank jullie wel!! (ook voor het duimen!) Hoop dat het helpt haha :D Ofja, al word ik ongesteld, dat is tenminste íets..nu zit ik zo in onzekerheid *snif*

Ik houd jullie op de hoogte!
    Xxx

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    * Knuf* Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik zit erg hard voor je te duimen.
    Zijn er geen testen die gewoon zwanger of niet zwanger aan geven? Of zijn die erg duur?
    Sorry hier heb ik nog geen ervaring mee.

19. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik denk dat ik heeel voorzichtig mag gaan juichen......:$:$:D
    Vanochtend weer een testje gedaan, samen met mijn vriend (letterlijk want hij heeft ook over een stripje geplast ter vergelijking haha) en ik zie nu duidelijker en tweede streepje!!!!!!!!!!!!! Nog steeds wel licht...

Ik probeer de foto te uploaden...Aaaaaaaah ik zit helemaal te trillen!! Willen jullie de foto even beoordelen??
    Het onderste stripje is waar mijn vriend over heeft geplast, de bovenste is van mij..Kun je het verschil zien.
    Zou het?? Zou het?? Heeft jullie duimen geholpen? En het is nog niet eens 2011?!

OMG ik ben helemaal aan het bibberen!!

20. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh, is wel een beetje een slechte foto zie ik... In het echt is het wat duidelijker..
    Wat denken jullie??? Ik wacht op jullie berichtjes!
    Ooooowww en nu moet ik zo gaan werken!!!! Ik ben helemaal hyper!! Op mijn werk kan ik jullie berichten wel lezen maar kan dan niet reageren...
    xx

Deel Deze Pagina