Gaan voor zwangerschap in 2011!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurop, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    @ Wen: Ik zou die inentingen ook even laten voor wat t is. Inderdaad als er wel iets mis zou gaan dan vraag je je altijd af of het daardoor kwam.
    Maar klinkt veelbelovend die klachten die je nu hebt. Hopelijk rozeee!!!

@ Tina: Poehh snap idd dat je het niet meer kon weerstaan. Ben je erg teleurgesteld? Maarrr nog geen man overboord... Kan nog alle kanten op. Wanneer wil je dan weer gaan testen of wacht je je eventuele ongi af?

@ Kirsten: Lekker hoor een weekje er tussenuit. Ga je de ardennen in? Ik ga over 2 weekjes ook 3 dagen naar spa. Veel plezier alvast!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, zolang je geen plannen hebt zou ik die inentingen laten zitten. Als je nou nog niet zwanger bent als je ze moet halen zou ik het wel doen.

@ tina, Jammer zeg een nega test. Dat word een spannend weekend dan. Hier ook geen test drang meer hoor.

@ hier, Gaat hier zijn gangetje. Word beetje ongeduldig. Duiveltjes mogen nu wel komen. Heb niet het gevoel dat het deze ronde raak is.

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ow Wen, ik had tot gisteren ook nergens last van maar gister en vandaag flink wat steken in mn onderbuik. Zowel links als rechts en inderdaad een trekkend gevoel. Dus ik weer op zoek op internet wat t zou kunnen zijn en volgens de calculator zou de innesteling deze dagen zijn... (als het uberhaupt raakt is natuurlijk...)
    Daarbij ben ik echt zoooo moe???

Toen ik er over na dacht had ik totaal geen spanning, ik was juist meteen blij!

Maar ja, ik durf nergens op te rekenen...
    Vorige ronde had ik vanaf dag 15 ofzo buikpijn tot aan mn ongi en ik was er bijna van overtuigd dat het raak was... Niet dus!:(

Nu tot gisteren eigenlijk niks, buiten een beetje meer moe maar sinds gisteren dit dus.

We kunnen niks anders doen dan wachten...:)

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Klinkt goed minim.

Balen van je test tina. Maar idd geen bloed is goed.

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM wie weeet!!! Het klinkt wel veelbelovendd!!

Wen, voor jou klinkt het ook wel heel positief!! Zou het al bandenpijn kunnen zijn??
    Ken het gevoel hor van de spanning en dat het zweet je uitbreekt bij de gedachte dat het wel eens rak zou kunnen zijn. Aan de ene kant wil ik het ZO graag, maar er is ook een kant die bang is voor alles wat er vanaf dat moment komen gaat!

Hier vandaag een beetje flauw/misselijk gevoel, maar ook ontzettend rommelende darmen af en toe ook wat steekjes onderin mn buik. Tjaa kweet het niet hor!! Voel elke keer vanalles, zal wel gewoon weer ongesteld worden denk ik haha ;)

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Wen: HORMONEN!!! Hahahaha Erg he.., ik ken het hoor..,
    Ik begin wel weer een beetje steekjes te krijgen ik had alleen nog geen ovu's gedaan.., wil ik straks wel gaan doen, ik zat op 50 dagen maarja wie weet was dat een eenmalige uitschieter, dat zou kunnnen toch..,? I hope natuurlijk! Hihi..,

@ Tina: Shiiit wat jammer joh! Maar zoals al genoemd:
    Geen bloed, geeft moed!

@ De rest die bijna kan testen.., pfff wat een spanning! Tof hoor!

Ja ik ga de Ardennen in.., nog 1 dag werken en nu maar weer gauw aan de slag, wasjes draaien, tasjes, pakken, huisje schoon achterlaten.., ach ja.., over 2dagen zit ik er!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina het was ook nog wel erg vroeg, het kan nog! Je bent nu wel lekker van die enorme testdrang af.

Kirsten, wat ontzettend lekker!!! Geniet ervan!

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim & skaya, wat duurt dat wachten lang hè.... Hier ook nog steeds krampen onderin. Me darmen zijn ook beetje van slag, En echt mega boobs. Maar ja had dat vorige maanden ook. Wanneer wil jij gaan testen skaya, jij bent als eerste aan de beurt :)

@ Kirsten, veel plezier. En lekker doorklussen daar hè ;) je weet maar nooit.

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Meiden... Hellup!!!!

Ik las net op een ander forum dat sommige vrouwen wel eens een ovutest doen voor hun nod en die blijkt positief te zijn als zij zwanger zijn.
    Dus ik dacht, ik doe dat ook eens ff. Deze was positief (niet donkerder dan controlestreep) en toen dacht ik, ik doe ook een zw.test (dipstick) en nu zie ik een heel licht streepje:$. Ik moet de dipstick echt in het licht houden en goed kijken maar ik zie echt een streep.
    Kan dat??? Ik zit een week voor mn nod (als ik mn kortste cyclus aan hou).

Heb vorige rondes ook wel eens getest als mijn ongi er nog niet was, maar dan zag ik echt niks... En nu wel...
    Mn vriend ziet het ook...

Zou het toch zo kunnen zijn??? Of zijn die dipsticks niet echt betrouwbaar?
    Is het slim om morgen al een test te doen? Geen dipstick maar een kruidvat test (2v5)

Of zien we echt dingen die niet kunnen omdat het nog een week voor mn nod is?

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel goed nieuws :). Volgens mij kan het! Welke test heb je gebruikt? Ik zou morgen een kruidvat test doen.

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Van de zwangerschapstesten van Zwanger en Kids heb ik wel eens gelezen dat het lang duurt voordat ze positief aangeven. Dus dan zit je volgens mij goed als het nu al wat aangeeft. Ohh spannend!!!

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Poeh... lukt niet op de foto. Tis heeeeel licht...
    Maar kan het al zo vroeg??

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik heb gekkere dingen gehoord. Volgens mij kan het. En je hebt eerdere rondes toch ook getest en altijd negatief toch? Dan zou je nu voor het eerst een indroger hebben.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Tja, zag het na een paar minuten al. Heb m naast de ovutest gelegd en dan zie ik het beter. Dan lijkt of het lijntje doorloopt. Maar ik kan niet geloven dat ik nu al positief kan testen toch?

Baal ervan dat ik mn urine meteen heb weggedaan. Was wel dus om 19.45 uur ofzo.

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha, merk aan mezelf dat ik helemaal enthousiast raak. Dus nu even een iets nuchtere reactie.

Je bent vroeg met testen dus het kan nog alle kanten op. Wel is het gunstig dat je een streepje ziet. Het beste (lees verstandigste) is om over een paar dagen een kruidvat test te doen. In een ander forum gelezen dat iemand met een korte LF ook van 7/8 dpo ook een positieve test had. Dus het kan zeker.

Nu even niet verstandig.... WHAHAHAHA :)!!!

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    haahha thanx Juultje, maar ik durf echt nog nergens op te hopen!
    En verstand, ja testen over een paar dagen maar ik kan je 300% verzekeren dat ik dat morgenvroeg al doe...:)

Want als de k2v5 morgen niks aangeeft kan ik ht (helaas)naast me neerleggen... Maar dat hoop ik natuurlijk niet...

Waarom heb ik die test toch gedaan net??:(

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Minim wat spannend!!!!!!

18. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    MiniM als de test morgenochtend negatief is weet je wel dat het niet zoveel zegt toch? Je bent er erg vroeg bij deze ronde dus niet meteen van het negatieve uitgaan :).

Ik hoop echt dat je morgen positief test!

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    WHAHHAAAA :$ minim, meid ik weet niet wat ik lees!!! :$ wat retespannend maak jij het opeens even. OMG!! Probeer nog maar eens rustig te slapen :D testen morgenochtend!! Hahaha wat een giller, wat leuk voor je. :)

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik vind het kei leuk dat jullie zo enthousiast zijn maar kan het uberhaupt zo vroeg al?:)

Deel Deze Pagina