@ minim, hahaha ik ben in staat om met de zwtesten die ik hier heb liggen naar je toe te rijden, zodat je nog een keer kan testen
Ooooh minim! Ik hoop het zo voor je Wanneer heb je je ei gehad? Heb ook wel eens gelezen van zwtesten die reageren op een ei...maar dat wil je nu niet horen natuurlijk... Dus ik ga superhard voor je duimen! Tijd voor roze meid! Ben benieuwd naar je test morgen. Foto maken hè!
@Tina, ik denk vorige week donderdag... Dan zou het nu pas 7dpo zijn.... Daarom ben ik zo bang dat t ook niet klopt... En ook nog 7 dagen voor mn nod he...
Okee...zou erg vroeg zijn ja. Ik begrijp je twijfel. Maar het is niet onmogelijk Fingers crossed voor jou!!! Show ons morgen dat tweede streepje meid!
minim wat spannend meid!! Ik krijg er zelf kriebels van. Ik las dat je na de innestelling hcg aanmaakt. De innestelling vindt ongeveer 4 dagen na je ei plaats. De innestelling heeft bij jou al plaats kunnen vinden en je kan dus ook al hcg aanmaken. Dit betekent dat je in principe al positief kan testen, mits je al genoeg hcg hebt aangemaakt! Ik hou het hier morgen scherp in de gaten! Wen en Skaya jullie hebben ook al kwaaltjes die wel eens roze kunnen betekenen. Spannend...
@minim, Met welke zwangerschaptest heb je getest? Het kan best hoor dat je zwanger bent. Vanaf de innesteling ga je hcg aan maken. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen. Waarschijnlijk is dan het streepje donkerder. Ga heel hard voor je duimen
wow... miniM... spannend meis... zou morgenochtend met k2v5 testen.. die hebben weinig hcg nodig en kan best al zo vroeg hoor... zag laatst ook al een test die zo vroeg al positie gaf! ik test ook altijd voor mijn nod al positief.. meestal 10dpo, maar dan is ie redelijk duidelijk, maar niet knal! ga duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T was zo'n dipstick van zwanger & kids. Deed t eigenlijk met de gedachte dat er toch niks te zien zou zijn... Maar lees op verschillende sites dat ze niet altijd betruowbaar zijn
Ik heb daar de vorige keer ook mee getest. die was bij mij toen heel licht. en van cb was hij al erg snel duidelijk positief. dus je weet het nooit. Word spannend. Wanneer wil je weer gaan testen?
Wauw MiniM! Dit klinkt al wel heeeel positief hoor.., Ben je alweer aan het testen?? Ben zooo benieuwd.,! Ik krijg volgens mij mijn ei weer.., gister dacht ik het al en wilde ik een ovu doen maar door allerlei drukte en mijn schoonmoeder op bezoek is het erbij in geschoten :S Dus wil straks vlak voor mijn werk ff een ovu doen en wil ze meenemen op vakantie.., Maar volgens mij voel ik hem alweer duidelijk maar wil is kijken met de ovu's of ik gelijk heb.., Gister avond geklust., dus vanavond maar weer aan de klus en morgenochtend! Hahahahaha Als ik dan die posi berichten lees hier dan wil ik ooooook weer zoooo graag haha, maarja dat willen we altijd natuurlijk hihi.., 'smorgens ovu testen kan wel toch? Als je het maar niet met je ochtendurine doet toch..,??
ben benieuwd meis.. hoe lang zou je cyclus dan ongeveer zijn? weer korter toch? miniM heb je al getest? hoe dat zit met ovutesten weet ik niet.. volgens mij mag het niet met je eerste urine, maar moet je ook de 4 uur ervoor geen wcbezoek hebben gehad.. maar das wat i zo af en toe zie langskomen... ben benieuwd of ik idd morgen mijn ei voel... vanaaf iig manlief maar weer verleiden, das gelukkig nooit een probleem ik ben naar school! tot straks!
Kirsten volgens mij is het het beste om twee uur niet te drinken en te plassen en dan een ovutest te doen. Maar als mijn eisprong naderde maakte het niet zoveel uit hoeveel ik gedronken of geplast had. Succes!
4uur van te voren niet naar de wc? Ik ga echt wel iedere 2 a 3 uur hoor., dus dat red ik sowieso niet hahaha! Ik ga hem straks gewoon doen, ik kijk wel.., Mocht ik vandaag echt mijn ei hebben en daarna reken ik dan 14 dagen dan heb ik een cyclus van 28 en de vorige was 50 dagen., dus dat zou wel helemaal super zijn natuurlijk maar beetje ongeloofwaardig maarja niks is onmogelijk., kon ook van 37 naar 50 schieten dus waarom niet andersom denk ik dan.., We zullen zien.., Ja ik doe met je mee vanavond hoor., manlief heeft wedstrijd daarna maar is even verleiden ja., hehe
Goedemorgen meiden, Mn k2v5 is omo wit. Daar was ik al bang voor. Spijtig maat tis niet anders. denk dat die dipstick toch niet klopt, zou ook wel heel vroeg zijn he. Nu afwachten, over 6 dagen mn nod. Dan ga ik pas weer testen hoor... @kirten, bij mij staat in de gebruiksaanwijzing van de ovutesten dat t t beste is tussen 18 en 20 uur.
aaahhhh wat sneu! Blij gemaakt met niks.., pff das ook niks., maar kom op he, het kan nog steeds Volgende week maar weer proberen inderdaad., O oke dan doe ik hem na het eten inderdaad, maarja dat gaat me aankomende week nauwelijks lukken denk ik, hihi maar ik ga gewoon ff kijken., neem ze wel mee. Eigenlijk wil ik zoals nu dat ik iets voel gewoon kijken of ik gelijk heb of dit mijn ei is, dan heb ik die testen niet meer nodig, hihi..,
Nou ik durfde gister al niet echt blij te zijn... Maar ditdoe ik dus niet meer he. Zit mooi mn tijd uit op mn bankje...
@ mini, aahh jammer meid. Maar wel hoop houden hoor. Probeer het over 2 dagen anders nog eens. @ Kirsten, ik test altijd rond 11 uur in de ochtend, dan heb ik me ik ben net wakker plasje gehad en met de volgende test ik dan. @ Dees, ga jij morgen nog een testje doen?